Hoi meiden... Zijn er hier ook meiden die weinig kwaaltjes hebben? Bij mijn zoontje had ik tot week 10/11 ook bijna nergens last van. Alleen mijn tepelhof die donkerder werd en dat ik veel beter alles rook. Dat heb ik deze zwangerschap ook. Maar stom stom! Toch maak ik mij elke dag zorgen of de zwangerschap nog goed gaat. Ik heb de 29ste pas mijn echo en het lijkt zoooo lang weg! Ik was helemaal vergeten hoe stom en onzeker ik deze eerste periode vond! Ik voel mij zo fit! Aan de ene kant super met een dreumes in huis. Maar aan de andere kant pffff ik kan niet wachten tot de echo. En de verloskundige vroeg mij of ik ook met 7wk een echo wilde en ik zei toen netjes nee 8wk is goed hoor. Wat heb ik daaar een spijt van hihi. Heb soms echt de neiging om de vk te bellen en te vragen of ik alsnog de echo vroeger mag krijgen!!
@SuperMummy: Wat een mooie taart! Ik kan me heel goed voorstellen dat je nerveus bent na je MK. We gaan heel hard duimen dat het allemaal goed blijft.
Geen ervaring met weinig kwaaltjes. Wat ook geen pretje is trouwens hoor. Ben al bijna drie weken hondsberoerd. Ik word steeds zenuwachtiger voor de echo dinsdagmorgen. Gelukkig al om 9:20. Hoef er niet hele dag op te wachten maar jeetje wat vind ik het spannend
Dames vraagje heeft iemand een idee hoe lang zwangerschapssymptomen aanwezig blijven? Borsten blijven groeien
Dankjewel allemaal voor het hartelijke welkom Onzekerheid, praat me er niet van. Hier ook enorm last van. Pas als ik over die 12 weken heen ben kan ik een beetje relaxen denk ik. Gelukkig heb ik donderdag al de 2e echo want ik maakte me zoveel zorgen dat ik eerder mocht komen hahaha Een kloppend hartje hebben we gelukkig al gezien, maar dat zegt mij helaas niet meer zoveel. Toch voelt het deze keer wel anders en heb ik er een goed gevoel over Voor alle meiden die lang op de echo moeten wachten; je kunt er ook zelf eentje laten maken he? Kost iets van 37,50 maar ik ga dat ook doen denk ik. Dat scheelt mij een hoop stress en ik ben niet afhankelijk van een vk of gyn. Symptomen zijn volgens mij het ergste tot 12 weken, daarna neemt het weer wat af. Hoop dat je BH dat trekt Jane hihi
Weer een nieuwe week met veel nieuwe echo's! Spannend meiden . Ik ga duimen voor uitsluitend goed nieuws natuurlijk.. Noenoe, ik laat je weten wat de gyn zegt over die test. Volgens mij hoeven we ons niet teveel zorgen te maken, maar een knaltest is beter natuurlijk.. welke testen heb jij trouwens? Jane, na mijn mk heb ik zeker nog een week last gehad van kwaaltjes.. maar het gaat vanzelf zakken. je lichaam moet het doorkrijgen dat het echt weg is... Nuage, ik heb je blog eens gelezen. wat heb je het treffend geschreven en nu is het helemaal terecht dat ik zei dat je al een hele weg hebt afgelegd! ik hoop van harte voor je dat je nu een fijne en goede zwangerschap hebt, krijgt en behoudt! voor de tweede keer spontaan zwanger, dat moet gewoon 'scheepsrecht' zijn, lijkt me meeeer dan voldoende. dus even een extra succes gewenst! Supermummy en Anoniempje, succes alvast dinsdag allebei! Hier draaien de duimen ook. (ps supermummy, taartentopic in de lounge gezien? daar horen wat fotootjes van jou tussen! als ze er al niet staan ) Chybou, hoe voel jij je? Ben je weer helemaal hersteld? @derest: fijne dag!
Lieve Noenoe en Kara, laat je nou niet gek maken, alles komt goed!!! Jullie hebben notabene het hartje al gezien! Ophouden met testen!!! Voor de rest ben ik goed misselijk, wow!!! Gisteren lekker lang in het bos gelopen voor afleiding en straks werken tot 16h en vanavond een aerobicsles geven. Als dat maar goed gaat... Fijne dag allemaal meiden!!!!! Dikke kus.
@Jane: wilde nog even zeggen, ondanks dat ik hier niet schrijf, dat ik het toch heel erg voor jullie vind. Ik hoop dat jullie sterretje Noah gauw een broertje of zusje krijgt!! Lees hier nog steeds mee ivm eind sept uitgerekend. Hoop af en toe nog wat moois van je te lezen. @nuage: je gaat toch niet weg bij ons sept forum toch? Suc7 met je echo deze week!!!
En daar is het bloed weer , waardeloos het ging net een paar dagen wel aardig en daarnet alles rood. Morgen toch al een afspraak bij de vk staan dus ( ga proberen ) me er niet druk over te maken , misschien is het wel de cyste die eindelijk kapot is ofzo , dat zou een meevaller zijn. Heel slecht geslapen hier ben pas om 2 uur in slaap gevallen , vanmiddag als de kids weer naar school zijn eens kijken of ik een uurtje bij kan slapen . Iemand nog leuke dingen van plan vandaag?
Nuage, gefeliciteerdmet je zwangerschap! Jane, ik heb geen flauw idee, kan je er niet mee helpen. Stralend, hier ook geen kwaaltjes, heel af en toe gespannen borsten of mijn onderbuik die ik voel, verder echt helemaal niets. Maar volgens mij had ik het al eerder ergens geschreven, met J kreeg ik daar pas na 8 weken last van en heeft dat tot een week of 28 geduurd.... Zit er dus ook niet echt op te wachten. Ben getsie al wel 2,5 kilo aangekomen. Moet echt wat beter opletten met wat ik eet. Theertje, wat balen joh! Je hebt niet de neiging om nu de vk te bellen? 5 Jaar geleden had ik het zwaar op dit moment. Moet nog even niet opnieuw aan een bevalling denken. (R is om 12.09 geboren) Zometeen lekker zwemmen met de kids en mijn moeder (vakantie hier deze week) daarna door naar mijn nicht die de 14e is bevallen van een dochter. En vanavond komen als het goed is mijn ouders eten. Vanmorgen om 7 uur zaten R en ik al Cars monopoly te spelen die hij gister voor zijn verjaardag had gekregen. Wordt een lange dag vandaag.
@ Kara: Ja hou me op de hoogte, ik heb altijd de k2v5. @ Primavera: ja ik ga nu niet meer testen hoewel de drang wel heel groot is haha Gisteravond was ik me toch een partij misselijk, heb gwn moeten overgeven (sorry) en dat was echt een opluchting. Ben meteen mn bed ingedoken en ben als een blok in slaap gevallen. Deze week weer nieuwe echo's, ik ga duimen voor goed nieuws! Fijne dag allemaal
Runner, nog van harte gefeliciteerd met je zoontje zo jullie dag begon al vroeg met spelletjes! verder klinkt het als een heerlijke dag. Veel plezier! Noenoe, ja stom hè, kwaaltjes zijn niet fijn,maar wel een hele geruststelling. Theertje, hè getsie, bloedverlies...zou heel fijn zijn als het die stomme cyste is, dat hij dan nu maar snel weg gaat. Fijn dat je morgen naar de vk mag. Anoniempje, nog 1 ( hopelijk niet te lang durende) dag wachten en dan echo! Wat fijn Ik ga zo bij een zwangere vriendin kijken, die gaan vandaag met het kamertje beginnen, dus ook erg leuk.
@Runner gefeliciteerd , word een leuke maar drukke dag vandaag , lees ik . Heb die neiging wel om te bellen maar het heeft geen nut , morgen om 2 uur moet ik er toch zijn voor mijn intake en echo .
Runner Gefeliciteerd met je zoontje! Theertje Gelukkig mag je morgen al heen, hopelijk betekent het niks Hier Gisteren een redelijke dag gehad, vanmorgen helaas weer niet. Gelijk met die druppels begonnen (die trouwens wel helpen!). Moet wel zeggen dat overgeven oplucht, alleen zo vervelend dat ik op deze blijf eten als niks binnen blijft. En ik heb constant honger, maar gewoon geen zin in eten. Zo vervelend!
Goedemorgen! Nuage; welkom en gefeliciteerd ! Wat een lange weg hebben jullie moeten afleggen zeg.. Supermummy; wat een mooie taart! Zie er echt onwijs lekker uit . Runner; Gefeliciteerd met je zoon en een hele fijne dag! Testen; niet meer testen dames! Word je alleen maar onzeker van! Testen kunnen lichter worden omdat je hcg nu te hoog voor een test kan zijn, is mij verteld. Hier; sinds gister met vlagen wat misselijk en vanmorgen al kokhalzend een halfuur boven de wc gehangen zonder resultaat. Heb wel even een vreugde dansje gedaan.. Klinkt gek, maar voor mij is het toch een beetje positief, aangezien ik verder maar weinig klachten heb. Nog één week en dan eindelijk de echo! Hoewel ik er een goed gevoel over heb, zie ik er toch onwijs tegen op, wat als....?!
Goedemorgen dames, wat is er weer veel gekletst, heb niet alles bijgehouden hoor! Hopelijk is alles goed met iedereen! Knuffel!
he wat naar theertje, dat bloedverlies. het hoeft niets te betekenen, maar levert wel een hoop zorgen op... ik heb de gyn gesproken en mag vanmiddag langskomen voor een echo. ben nu al opgelucht! als er iets niet goed is, weten we dat vanmiddag ook. en ik zal zeker niet meer gaan testen nu!!
Oh wat fijn dat je meteen terecht kan kara! Hoop op goed bericht maar dat zal wel goed zitten. Hou je ons meteen op de hoogte?