wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Goedemorgen!

Kara wat fijn dat je vanmiddag langs mag komen! Komt vast goed.

Theertje, begrijpelijk dat je je zorgen maakt. Hopelijk is het nergens voor nodig!

Runner gefeliciteerd met je zoontje!!!

Anoniempje; fijn he als druppeltjes werken;)

Hier is MvM net langsgeweest, dus kan aan de slag. Alleen halen ze hier de flessen niet op, dus moet ze zelf elke week omwisselen. Wel een beetje jammer dat de test ontzettend licht was:( Maar daar moet ik me eigenlijk geen zorgen over maken; was al 2 keer uit bed geweest om te plassen voordat ik deze opving en vorige week bij 2 echo's geen problemen. En ik geloof niet dat mijn streep nu al lichter zou zijn door een miskraam daarna... Die vrouw van MvM zei ook dat je hcg in je urine hetgeen is dat jij/je kindje niet nodig heeft. Dus heb een eigen theorie gemaakt: dan heb ik gewoon alles nodig:D Slaat vast nergens op, maar het helpt rustig te blijven:D Gelukkig mogen we volgende week weer even gluren:p

Hier redelijk fit vandaag dus maak ik gebruik van: even raampjes zemen en wasjes doen. Braaf huisvrouw zijn op mijn vrije dag!:p

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    @ Linda.. behoorlijk fijn. merk jij ook verschil?
    En succes met het huishouden ;)

3. primavera

primavera Actief lid

1 feb 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    Linda - Bij jou ook al een lichte test? Nou, met zulke knal echo's hoef je je denk ik HELEMAAL niet druk te maken!!

Theertje - positief blijven, meiss!!! Ik hoop met je mee!

Anoniempje - Ik ook misselijk... voel je je zo lamlendig door!!!

Ik heb pas over 3,5 week mijn 1e echo...Nog zo ver weg!!!

Ik zit nu als een dwijl op het werk.. Heb een tussenuur en ben zo misselijk, maar ik kan geen koffie meer verdragen. thee lust ik wel en veel water... BAH.. ik tel de uren tot ik weg kan!!! Probeer niets te laten merken aan mijn leerlingen..

Lig bijna elke week om 21.00 op bed en die geurtjes hier zijn ook niet verdragen!!! hahahaa..'

dan nog iets:

Hebben jullie ook zo weinig energie????

Als ik 3 trappen op heb gelopen moet ik een minuut lang bijkomen!!! hahahahhaa

4. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Koffie moet ik ook eigenlijk niks meer van hebben maar ik drink het toch want anders voel ik mij helemaal futloos. En heb ook helemaal geen energie, ik hoef maar een paar stappen te zetten en ben dan bekaf. Aan warm eten moet ik ook helemaal niet aan denken. Enige wat ik kan eten is een boterham met aardbeienjam en een glas koude melk, heel raar want dat at ik hiervoor nooit.

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Kleine update, baarmoederslijmvlies komt goed los, vanmiddag afspraak gyn voor alle vragen en 20-03 hebben we al ons intake gesprek bij de fertiliteitsarts.

6. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Hi dames,
    Even ego berichtje hoor.
    Voel me niet zo best,allemaal last van mijn buik soort kramp maar dan anders. Sinds vanacht al...
    Vanmorgen toch maar ff kruivat 2v5 er tegenaan gegooid (had ik nog) en echt een knaltest. Dus dat was ff wat meer gerusttelling, maar vind toch eng.
    Denk dat het komt omdat ik soorte met van springend doot het leven ga momenteeel (krukken), daarna heb ik meer last.
    Maar heb ff gyn gebeld, het was daar super druk ze kon me wel aanbieden om donderdag i.pv. vrijdag te komen. Omdat ze niet echt het idee heeft dat het spoed is.
    Maar dat komt bij mij echt niet uit (geen vervoer/ werk),
    dus afgesproken dat ik af zou wachten of afneemt en opletten dat ik geen koort krijg. Als ik koorts krijg gelijk bellen en anders ff afwachten tot morgen en dan verder kijken hoe het gaat.

Dus heb net ff getempd 37.8 is voor mij aan hoge kant, en heb nog last van buik. Twijfel nog beetje wat te doen, nog ff afwachten of bellen...
    Pff vind zo eng, bang dat niet goed zit ofzo.

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemiddag

Hier helaas nog geen echo datum hoor!! Ben alleen erg onzeker op moment. Morgen 7 weekjes... en dat was ook de tijd dat ik het slechte nieuws kreeg. Eind van de week ff bellen voor echo.

Een ongelovelijk rotnacht gehad. Werd heel beroerd wakker. Dus eruit gegaan, wezen douchen want was zo beroerd dat t leek alsof ik griep had/kreeg. Veel buikpijn enzo. Uiteindelijk op de bank in slaap gevallen. Vanochtend nog gedoucht en me bed in gegaan. Eigenlijk alleen maar geslapen tot uur half 1. Daarna wat gedronken en beetje kwark gegeten. Nog ff in bed gebleven maar ging al ietsje beter. Net weer gedoucht en nu op de bank, voel me al ietsje beter. Gelukkig geen bloedverlies oid dus denk een virusje of buikgriepje.

Zal ff nijntje taart spammen, de ontvangers waren er ontzettend blij mee en zeiden zelfs dat ik er een aantal klanten bij heb :)!
    Tis overigens eerste taart op bestelling die ik gemaakt heb.

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Wauw leuke Nijntje taart zeg! Creatief!

9. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Toch maar ff gebeld (met trillende handjes), ik mag morgen ochtend langskomen. Dan gaan ze even kijken.

Duimen jullie voor me mee...

10. primavera

primavera Actief lid

1 feb 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    Wowww suppermummy, wat een leuke taart!!!!!! Echt super gedaan!!!

11. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Kara: Ik ben weer helemaal beter. Gelukkig ook geen bloedingen mee gehad (*klop af*) Blijf wel rode/bruine verlies houden. Maar dat had ik afgelopen dinsdag ook en alles was toen goed. Dus we blijven hier vertrouwen houden dat alles in orde is. 'I gotta have faith!'
    Hoe is het met jou? Ik hoop zo dat alles helemaal in orde is!
    @Theertje: Ik heb vanaf week 5 al bloedverlies. Dan roze, dan bruin, dan wat rood en zelfs twee keer een flinke bloeding. Het kleintje zat al die tijd heerlijk rustig binnen en had nergens last van. Mijn gyn zei heel duidelijk; 'Bloedverlies dat kwaad kan gaat gepaard met buikpijn en stukken weefsel.' Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. (Deed ik ook en doe ik soms nog) Gelukkig kan je morgen terecht. Heel veel succes morgen en ik duim voor je dat het allemaal niets te betekenen heeft.
    @SuperMummy: Wouw!
    @Ikkin: Zou je niet gewoon ziek kunnen zijn? Kan me je ongerustheid heel erg goed voorstellen.
    @Primavera: Energie? Wat is dat? :p

12. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Hier gaat het vandaag lekker. die druppels helpen zeker weten.
    Was zo lekker in huis bezig dat ik pas weer aan de echo dacht toen mijn man zojuist thuis kwam. Die mij zei dat ik maar eens moest gaan zitten, hij zou wel koken. De schat :D

@Ikkin.. Succes morgen! hoe laat moet je heen?
    @ Kara.. Ben benieuwd hoe het vanmiddag was!
    @ supermummy .. Wat een gave taart, word er altijd zo jaloers van :p

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wauw wat eeen mooie nijntje taart...

hoelang ben je bezig geweest
    marsepein of fondant?
    welke vulling gebruik je??

meiden.. ik ben weer vrij. morgen weer langen werkdag vanaf 6.45 van huis tot 18.30 ongeveer
    woensdag lekker vrij

en verder erg moe... steeds wat misselijk.. volgende week echo... jippie
    ben alleen bang dat ik minder ver ben dan ik denk te zijn... dus wel spannend...
    vorige keren was dat namelijk ook zo.. 2e keer scheelde 2 weken zelfs!!! oeps...

14. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    @ Anoniempje wat voor druppeltjes zijn dat? Helpen die tegen de misselijkheid? Want ik ben echt de hele dag door misselijk, niet normaal meer gwn...

15. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    *zwaai naar iedereen*.

Heb flink de griep te pakken. Dus niet gewerkt vandaag normaal ga ik wel lang door ofzo maar nu mag dat echt niet van manlief.

Meiden in spanning succes!!

Meiden morgen met een echo; heel veel succes en plezier!!

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nou zojuist bij de gyn geweest, een meevaller is dat mijn eileider zelf er goed uit ziet alleen de fimbriae zien er enigzins verkleefd uit.
    Dat kan betekenen dat ik meer risico kan lopen maar dat is niet zeker.
    Hij kon niet zeggen of de doorgang niet goed was.
    In principe mogen we weer zwanger worden maar hij zei wel dat we ons moesten afvragen of we dat willen, weer die onzekerheid.

We hebben de keuze uit:

Beschermd knuffelen en iig wachten tot de intake de 20e en dan nog wachten op een hsg en wellicht een herstel operatie of dan alsnog verwijderen overige eileider en in ivf traject.

Of

Gewoon onze gang gaan en zien of het lukt (mocht het lukken opvolging via hcg meting) en evengoed afspraak fertiliteitsarts.
    En mocht t fout gaan zijn ze er op tijd bij, echter doen ze niet aan de medicatie of eileiderbesparende operaties maar mocht t zo zijn wil ik naar een ander ziekenhuis waar ze dit wel doen.

Lichamelijk is er geen bezwaar volgens hem alleen psychisch.

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    jane wat een moeilijke keuze lijkt mij... maar de 20e schiet al wel op.. toch???

rammetje beterschap gewenst

noenoe: ik gebruk zelf pilltjes emsafene.. helpt wel voor misselijkheid

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja 4 wkn, mocht t op de natuurlijke manier fout gaan gaan we ook ivf traject in dus we weten het echt niet.
    Mijn gevoel nijgt momenteel meer naar het gewoon proberen.
    Zucht..

19. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Jane: Je gevoel volgen is altijd goed. Alleen neem je wel een risico op weer een BBZ. Ook al zijn ze er dan snel bij, dat is wel weer een enorme lichamelijke en emotionele aanslag op jullie allebei.
    Ik snap dat je snel weer zwanger wil raken, maar even beschermd knuffelen kost je 'maar' een maand.
    De afspraak afwachten en een hsg laten doen heeft voordelen. Dan weet je waar je aan toe bent. Blijkt de boel nou flink verkleefd te zijn ben je niet al een tijd bezig in de hoop dat het spontaan lukt voordat je daar achter komt. Ik zou dat dan graag nu willen weten. Mocht de hsg er niet zo goed uit zien dan kunnen jullie kiezen voor IVF. Want het maanden lang zelf proberen en het lukt dan niet is ook een emotionele belasting.
    Succes meis.

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dag meiden!

ik ben net terug van de echo en alles was goed!!! over de testen konden ze eigenlijk niet veel zeggen: vreemd, niet eerder gehoord, maar ja, wie test er nog bij 7 weken :). ze begrepen het overigens wel goed, en als ik wil mag ik volgende week weer komen. we hebben nu zelf maar gezegd: 6 maart is vroeg genoeg! ik maak ook iets teveel halve werkdagen en dat gaat ook opvallen..

kortom, ik heb een wijze les geleerd, en weer even naar onze uk mogen gluren :D
    meiden met lichte testen: het kan dus dat bij extra hoge hcg waardes de test lichter uit gaat slaan! bij een drieling dus helemaal. een echo zegt veel meer dan een teststreepje... geen zorgen dus :)

noenoe: geen reden tot zorg dus! we kunnen weer samen gaan aftellen naar de volgende echo, jij 5 mrt toch?

esther: knuffel terug :)

charity: wat fijn dat je over je nek bent gegaan :p

anoniempje: je hebt het wel zwaar te pakken met de misselijkheid. leuk he, zwanger zijn ;). wel fijn dat die druppeltjes helpen!

primavera: dankje :) ik stop met testen per direct! succes met je sportlessen, lijkt me lastig te verbloemen! ik doe zelf lesjes, en vind het al lastig om onopvallend minder fanatiek mee te doen (bv met buikspieren bij pump). hier niet veel last van vermoeidheid. lekker aan toegeven als het kan zou ik zeggen, blijkbaar heb je je rust hard nodig.

ikkin, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt :( heb je geen griepje oid onder de leden? dat daardoor ook je darmen reageren (ik vind het altijd lastig om te voelen of ik nou mijn darmen of buik voel). knuffel! wat fijn dat je morgen al terecht kan! enige oplossing met zoveel zorgen... de duimen draaien hier!

supermummy, mooi die taart! kan je idd geld mee verdienen :). en het kan me voorstellen dat die dag gewoon lastig is, die termijn wil je zo snel mogelijk voorbij zijn! duimen draaien hier, maar je hebt geen reden voor zorgen verder toch? nog eventjes, en je bent die dag van morgen alweer vergeten ;)

chybou, wat fijn dat je je weer goed voelt! hier dus ook. en goede: we have faith!

wendysunny, succes met de lange werkdag! en wat een verschil vorige keer/keren, 2 weken! spannend. weet je wanneer je ei was? dan zou je het wel ongeveer moeten kunnen berekenen toch?

rammetje, zwaai terug! en beterschap!

jane, wat een dilemma.. zowel verstandelijk als gevoelsmatig. kan me voorstellen dat je naar proberen neigt. het klinkt wel of ze je goed serieus nemen en eerlijk en duidelijk tegen jullie zijn. dat lijkt me dan wel prettig. sterkte meid.

@iedereen die ik in dit monsterverhaal nu vergeten ben: zwaaaaai! alles goed?

Deel Deze Pagina