wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ Chybou, dat bloedverlies heb ik ook alweer een tijd en weet uit ervaring dat het gewoon goed kan gaan. Maar soms zit er gewoon een dag tussen dat het ineens meer is als de dagen ervoor en dan baal ik. Had mijn afspraak met de vk morgen al staan dus dat komt weer even goed uit. Had er overigens niet extra voor gebeld, denk dat het er deze x ook gewoon weer bij hoort als kwaal.

@ super mummy , wat een mooie en lekkere taart weer, geloof dat ik die van mij ook eens moet gaan spammen;).

@ ikkin, succes morgen.

@ kara hoe is het gegaan?

@ jane moeilijke keuze maar ik denk dat je moet doen wat goed voelt voor jullie.

@ primavera volgens mij heb ik hier kortsluiting, energie komt niet binnen. Nergens puf voor, maar dat komt over een paar weken wel goed.

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Kara: Pffieeuwww... Alles goed! Yes! :D Fijn dat ze even gekeken hebben. Mijn gyn zegt ook; 'Een echotje is zo gemaakt!'.
    Ik ben ook gestopt met testen (laatste ook pas een week geleden gedaan... haha... Ik snap je heel erg goed) Nu vertrouwen hebben in je lichaam en in de kleine. "I gotta have faith!" Tra la la la...
    @Theertje: Dat heb ik ook. Even een dagje minder en dan denk ik 'Yes!' en dan de dag erna is het weer meer en dan baal ik ook. Herkenbaar dus.
    Ik denk ook dat het er, voor mij, bij hoort. Alles was bij mij goed, dus waarom zou het dan opeens fout zijn? Toch maakt bloed je erg onzeker. Ik zou gewoon graag willen dat het ophoud en ik tot 1 oktober geen vlekje meer zie!
    Heb je dit in eerdere zwangerschappen ook gehad, want je zei iets over
    uit ervaring weet ik dat het goed kan gaan.

3. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ kara fijn dat alles goed is.

4. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ chybou, bij mijn 2 e heb ik 3 weken lang bloed, dan bruinslijm enz gehad. Tot aan week 9 ongeveer. En daarna soms wel eens zo mar een dag maar die waren zeldzaam. Die kleine man is gewoon blijven zitten en huppelt nu vrolijk op het voetbalveld!

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Dat geeft de burger moed! :D Fijn om te horen dat dat mannetje lekker op het voetbalveld rondhuppeld. :)
    Je hoort helaas meestal alleen de slechte verhalen.

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Meiden thnxxx!! De taart is zeer in de smaak gevallen.

Wendysunny ik ben hier ong. 2,5 uurtje meer bezig geweest, deze is op verzoek gevuld met chipolata mona toetje en afgesmeerd met lemoncurd botercreme. Voornamelijk marsepein, alleen witte fondant gebruikt voor nijntje :)

Vullingen voor mezelf: slagroom met fruit, chocolademouse, jam ligt beetje aan waar ik zin in heb en voor wie de taart is :). Laatst een taart gemaakt en gevuld met citroenkwark, was ook erg lekker en fris.

Kara Dat is ook zo... tis meer moment en mag rond 8 weken bellen voor een echo dus ga ik ook zeker doen. Bel einde van de week gewoon op en voor echo voor de week erna. Heb op dit moment niet echt een reden tot paniek, behalve dan dat de termijn is dat vorige keer mis was...

Jane1981 Lastige keuze! Wel fijn dat je vandaag terecht kon bij gyn en dat je eierstok er zelf 'goed' uit zag. Sterkte meis, hoop dat er gauw een wondertje komt voor jullie.

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    supermummy thanks voor de ideeën

hier gene idee wanneer ei was... mirena eruit 28 dec. 29 dec tot 1 jan bloeding... en tja toen snel zwanger
    26 jan goede test gedaan...dus die dag waarschijnlijk 4 weken toch???

8. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    @ Kara: Ooh wat fijn dat alles oke is! Da's een hele gerustelling voor je.

Ik probeer er niet meer veel aan te denken, dat bezorgt mij alleen maar stress, dus ik ga er gwn vanuit dat het gewoon goed zit. Dus op naar 5mrt en voor jou weer 6mrt..!

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Noenoe, precies! goede gedachte :) het gaat helemaal goed komen, ik voel het aan mijn water :p

Wendysunny, volgens mij zit je dan helemaal goed :D.

slaap lekker voor zometeen, ik ga weer als een roosje slapen vannacht!

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Slaap lekker dames, ik ga heerlijk vroeg mijn nestje in. Dan is het eerder morgen :D hoop zo dat alles goed zit!

11. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Goedemorgen maar weer!

Ik ben een lang weekend weg geweest. Heb wel alles meegelezen, maar is wat te veel om op te reageren vanuit de tram ;)
    Maar, ik leef met jullie allemaal mee!

Hier gaat alles rustig verder. Moeheid lijkt wat minder te zijn. Misselijkheid daarentegen. Iedere ochtend tot ongeveer 11 uur is t bal. Gisteravond zelfs nog weer... Ach we doen t met liefde als we dan in oktober een gezond kindje in onze armen hebben he!

12. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Diegene die vandaag een echo hebben (incl ik.) Toi toi toi.

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Wat een ochtend... pfffff!! Eerst kon ik me zoontjes bed afhalen, zoontje onder douche gezet, wasmachine aan... pffff!! Had hele bed vol gespuugd, heel fijn... Straks met hem naar de ha, zijn piemeltje ziet er heel raar, dik, rood uit. dus maar even na laten kijken. Moest wel in de gaten houden of hij geen hoge koortst krijgt, anders meteen bellen... *begint goed*
    Dochtertje voelde zich ook niet zo lekker, dus ook thuis ipv psz. Zo zelf eerst ff naar me ouders, boormachine brengen stond nog hier. Dan ff paar boodschapjes doen en met kleine ventje naar ha...

Meiden met echo succes!!

14. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Anoniempje2011 Veel plezier bij de echo!

@Rammetje88 Jij ook veel plezier. Ben je een beetje opgeknapt?

@Wendysunny Jij ook zo snel zwanger na het verwijderen van de Mirena? Ik had wel een lichte menstruatie met de Mirena en ik weet ook wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb gehad, ca. 6 dagen nadat de spiraal er uit was. Ik ben benieuwd welke termijn je op de echo te zien krijgt.

@Kara Fijn dat je weer een goede echo had. Nu lekker genieten ;)

@Mawaikee Hier neemt de misselijkheid ook toe en de vermoeidheid af.

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Anoniempje en rammetje, heel veel succes en plezier met jullie echo!

Heb alles wel gelezen maar even geen tijd om te reageren.

Morgen of vanavond kom ik weer even terug. :)

16. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Ik ben er weer. Wat geweldig zo'n echo. Apart om het hartje te horen, maar geweldig!

17. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jij bent al geweest?? Super hé!! Klopt je termijn met wat jezelf dacht??

18. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Ik moest er om 9:20 zijn. Was echt geweldig. Vond het doodeng haha. Ja hij staat nu dagje verder dan mijn banner, maar laat het eerst zo. Mag nu verloskundige praktijk bellen en dan zullen we wel verder zien.

19. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier net mijn bed uit, oeps. Maar wel heerlijk uitgeslapen. Vanmiddag om 14.00 naar de vk heb er zin in. Behalve het bloedprikken, ik prik zo slecht! Eerst lekker ontbijten met joghurt en appel erin. Iedeeen met een echo veel plezier en succes. Er was al iemand geweest las ik, fijn dat het mooi en goed was.

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik net een heel verhaal geschreven valt de pc om een af andere vage reden helemaal uit...

Ano,super dat jullie het hartje hebben gehoord, mooi he?! Ik wil ook! :) Nog een foto meegekregen om te delen? Krijg je nu rond een week of 10 weer een echo of nu pas met 20 weken weer?

Wij zijn maar thuis gebleven vanmorgen (moet zo werken) R wilde liever met zijn nieuwe speelgoed spelen dan naar de speeltuin. Kids zitten nu takels sterke verhalen te kijken. Kan ik mooi een extra wasje weg draaien.

Deel Deze Pagina