Anoniempje wat super zeg!! Leuk is dat he?! Zo bijzonder Hier kids lekker in bed dus even rust in huis. Nu ff lekker op de bank i didn't know i was pregnant kijken. Had gisteravond opgenomen. Bij de ha geweest en hij heeft een infectie bij zijn piemeltje, zowel zijn piemeltje als erom heen... arm ventje. Nu een soort antibiotica zalf en zinkolie gekregen. Nu hopen dat het gauw verbeterd.
Zal vanavond of morgen even kijken om de echo hier te krijgen. Nu met tien weken weer. Ik zat nu by de gyn omdatik hormonen slikte. Morgen vk bellen en dan rond tien weken.
Net terug van vk alles goed. Alleen dat bloedprikken bah 2 blauwe armen maar geen bloed. Nu door gestuurd naar het lab maar eerst mag dit genezen. En ik heb zo'n hekel aan naalden. Wel weer een leuke tas et spullen en info meegekregen. We hebben geen echo gedaan omdat ik volgende week nog 1 x naar de gyn mag voor die cyste. @ super mummy, beterschap met je mannetje.
Zo vanmorgen echo gehad, vanwege buikpijn en koorts. Maar alles was gelukkig goed, Klein vlekje te zien met een kloppend hartje!!! Echt helemaal super.. Volgens de meting ben ik 6 wkn en 3 dagen, ietsje terug gezet dus. 15 maart om 15.30 nieuwe afspraak. Helemaal happy, nu ff snel eten gaan maken
Vanmiddag 2e echo gehad. Hadden ze me vorige keer 2dagen vooruit gezet(6w2d ik dacht 6w) Nu 2dagen naar achteren(7w4d ik dacht 7w6d)dus een verschil van 4dagen in 2 echo's hahah. Metingen blijven tot 12weken "gokken" zeggen ze omdat het soms in een "bolling" ligt zoals bij ons. Hartje klopte erg mooi. En manlief was helemaal ontroerd door de beentjes die je kon zien. Mag over 13dagen alweer. Ze hebben voorgesteld om elke 2wkn een echo te doen gewoon voor fun en geruststelling.
Alle ladies met een goede echo GEFELICITEERD! Ben wel benieuwd naar jullie echo's dus zou wel leuk zijn als jullie die hier plaatsen, niks moet natuurlijk hé
Wooowww Rammetje! Wat een mooie en duidelijke echo, en je ziet echt al armpjes en beentjes he? En vergeleken met je vorige echo is hij/zij wel gegroeid! Ik wil ook zoooooo graag weer een echo maar moet nog zo lang wachten (5mrt) .
Dan mogen we samen op 5maart Ja is echt gegroeid he en duidelijk he die armen en beentjes. Vorige keer was de dooierzak nog zo duidelijk aanwezig en zag ik het hartje in het hele vruchtje kloppen nu zag je 1 plekje van het hartje. Echt super. Ik snap dat je niet kan wachten mmaaarrr is nog maar 13dagen!!
Echt prachtig omdat te zien. Je ziet bij jou ook duidelijk dat ringetje, op mijn echo kon je dat helemaal niet zien of het zat misschien verstopt ofzo? Ja ik weet het nog 13 dgn maar voor mijn gevoel lijkt het wel dat ik nog 13wkn moet wachten haha
@Anoniempje: Fijn dat je echo goed was! Zelfs het hartje al gehoord? Wouw! @SuperMummy: Hé wat sneu voor je zoontje! @Theertje: Voor jou nog een weekje geduld tot de echo. Fijn dat alles bij de VK in orde was. Jammer van de blauwe armen. @Ikkin: Fijn dat alles goed is. Ziek lekker uit. Is bij jullie ook dat zwarte puntje dat je ziet het hartje? Dat was bij ons met 6w1d wel zo. @Rammetje: Wat fijn zeg dat ze elke twee weken een echo doen. Goed dat ze zo rekening houden met de spanning. Gelukkig alles in orde. Geniet er van. Prachtige echo! Ben zo benieuwd wat wij vrijdag te zien krijgen! Zo gaaf dat er al zo duidelijk armpjes en beentjes te zien. Vandaag kaartjes gehaald voor de negen maanden beurs. Ik wil daar al jaren heen en nu mogen we eindelijk! Jammer dat we deze week geen vrij hebben, nu gaan we zaterdag en dan is het vast heel druk. Maar ach, dat mag de pret niet drukken!
@ dankje rammetje en noenoe, ben al iets happier Hi dames doen jij ook mee in het buikentopic van oktober? Heb net mijn buik (je , kan ik wel vergeten) gespamd. hier ook maar ff
Haha ja, bij de eerste was ik helemaal blij dat ik buik kreeg. Nou hoop ik dat ie ff minderd met groeien want, kan hem bijna niet meer verstoppen. En we vinden het nog te vroeg om het wereld kundig te maken... En heb een puntbuikje, dus tuniekjes spannen er omheen... Iemand tips?
Rammetje,wauw mooie echo!! Fijn dat je je zo goed in de gaten houden! Ikkin ,dat is al lastig om te verbergen...corrigerende ondergoed? Weet niet of dat werkt? fijn dat de echo goed is! Geniet ervan. Annoniempje ...nou je bent dan niet voor niets zo beroerd.gefeliciteerd met het goede nieuws. Chybou,ik ga donderdag naar de 9mnd beurs! Met een zwangere vriendin,dus helemaal leuk!!! Heb er zin in. Jullie alvast veel plezier.
Ikkin. Heb je de link van die buik topic?? Wil wel even kijken. @noenoe. Deze echo is eerst uitwendig gemaakt maar omdat ik hem niet zo mooi vond als vorige keer en ze zag dat ik daardoor teleurgesteld was, ook omdat nu m'n man mee was. Heeft ze hem nog even inwendig gemaakt . Was wel behoorlijk zoeken bij die inwedige. Uitwendig was me baarmoeder + vruchtzak sneller gevonden hahaha.