Wat een mooie echo's meiden! Wat duidelijk ook rammetje, best een groot verschil met in of uitwendig. Maar goed, bij beide goed te zien dat er een minimensje woont. Supermummy, wat zielig zeg! Heeft ie er veel last van? Plassen lijkt me verschrikkelijk... Theertje, balen zeg dat je zo lastig te prikken bent! Bij mij zit het er (gelukkig) altijd zo op. Weet nog dat ik R op schoot had toen ik zwangerwas van J en die vrouw wilde me niet prikken met een kind op schoot. Terwijl ik het niet eng vind oid en ik dat eigenlijk ook wel aan hem wilde laten zien dat dat geen pijn doet ed.
@Babbel: Leuk! Ben benieuwd hoe je het vind. Ik hoor het graag! Jij ook veel plezier. @Ikkin: Ik heb nog niet zo'n buikje hoor, maar vooral aan het einde van de dag is het wat boller. Ik draag meerdere losse laagjes. Jasjes en lange vesten verbergen ook mooi. Hebben jullie ook dat mensen zeggen dat je er zwanger uitziet? Mensen zeggen tegen mij dat ik er 'zachter' uit zie. Mijn gezicht zou ronder zijn. Minder scherpe lijnen. De eerste keer dat het gezegd werd dacht ik; 'Ja, dat zal wel.' Maar ik heb het nu al meerdere malen gehoord.
He dames, Mag ik hier nog meepraten? Ik praat al op wat oktobertopics mee, maar had deze nog niet ontdekt. De HA heeft mijn bevaldatum op 12 oktober gezet, maar weten het niet helemaal zeker aangezien ik geen regelmatige cyclus heb. Ik ben 26 en dit wordt ons eerste kindje. Ik heb de laatste 15 pagina's even doorgelezen om al gezellig mee te kunnen kletsen... primavera & miep miep: ik las dat jullie ook in het onderwijs zitten. Allebei voortgezet onderwijs? Ik geef zelf les op het basisonderwijs groep 5 en ook hier word ik soms helemaal gek van de kinderen... jane: wat een vreselijk verhaal. Hoe gaat het ondertussen met je? Heb je al besloten wat je nu gaat doen? Ik hoop voor jullie dat jullie snel een zorgeloze zwangerschap mogen beleven.. anoniempje: bickyy belgie+ goede echo nuage: gefeliciteerd met je zwangerschap. 50 rondes proberen is verschrikkelijk lang.. Het is je echt gegund super mummy: wat ziet die taart er heerlijk uit kara & theertje: wat fijn dat de echo goed was. Nu proberen ervan te genieten en je niet zoveel zorgen te maken.. ikkin & rammetje ook bij jullie fijn dat het een goede echo was. Wat leuk om die echo's te zien. Bij rammetje kun je echt al goed een klein mensje zien Hier is het vrij rustig. Ik heb weinig zwangerschapssymptomen dus kan niet meeschrijven over de misselijkheid (gelukkig). Ik ben wel heel moe. Heb er van het weekend gewoon om moeten huilen Ik heb donderdag mijn intake bij de vk en dan maken we een afspraak voor de eerste echo (inwendig). Waarschijnlijk rond 8 weken. Duurt allemaal veel te lang.....
werk: ikke ben ook juf.. en ik werk op een bso meiden fijne dag.... voor wie naar vk moet succes hier vandaag vrij!!! heerlijk!!!!
Ds85, welkom! Wendy, nog plannen op je vrijedag? R mag vandaag voor het allereerst bij mijn SL logeren. Ben benieuwd hoe hij dat vind. Morgen met de meiden van de zw gym naar kidszoo. Wel leuk dat we nog steeds contact hebben met elkaar. Verder weinig plannen hier. Moet nog steeds iets ophalen in het centrum van leiden, misschien dat ik dat vanmiddag even doe. kan R meteen zijn cadeaubon van de speelgoedwinkel inleveren.
ds 85 , welkom. Runner , jij blij dat je zo makkelijk prikt . Hier is het altijd wat en dat gaat zo tegenstaan maar we moeten het er maar voor over hebben. Hier komt het hele schoolplein ons feliciteren hihi, onze oudste kon niet haar mond houden . Vind het wel grappig . De reacties zijn heel verschillend . Je hebt de leuke en de minder leuke , maar de laatste trekken we ons maar niet aan . Verder vandaag naar de tandarts maar das pas om half 6 en dan daarna patatjes eten .
Hey Rammetje, wat een mooie echo, geweldig! DS85, ja, ik zit in t onderwijs en dat vind ik ZO zwaar op dit moment... ik heb zo weinig energie en kracht en zit hier echt als een hoopje mens..Ik geef ook op een school les met pittige kids en dat is nu zo lastig. Chybou, veel plezier bij de 9 maanden beurs.. zou ook wel willen gaan, eigelijk... er is vast ZOVEEEEL te zien en je kunt leuke ideetjes op doen!!! Suppermummy, beterschap met je kleine!!! Theertje en Ikkin08, ,wat fijn dat het bij jullie ook allemaal goed zit!!! Ik heb zelf een hele slechte nacht gehad. Kon niet slapen, ondanks dat ik om 19.00 al op bed lag, helemaal uitgeput en misselijk. Het is nu echt tijd om gas terug te nemen.. Vanochtend ging ik huilend naar mijn werk. Ik ben zo misselijk, waardoor ik niet goed kan eten en me zo belabberd voel. Ik wil me ZO graag ziek melden en mijn rust pakken, maar ik kan het echt niet maken..... Ik voel me dan ook echt verschrikkelijk vandaag. Ook omdat ik weet dat ik vanavond 2 danslessen moet geven en tot 21.30 bezig ben... Ik zit echt op het randje om me ziek te melden.... Maar voel me dan zo'n loser en ik heb het geld ook nodig, maar mijn lichaam kan ECHT niet meer en ben DE HELE DAG door misselijk. Dus asap emesafene kopen en HOPEN dat dat helpt... Fijne dag meiden..
Theertje, mag ik vragen wat de minder leuke reacties zijn? Mijn schoonmoeder was zo aan het pushen van t weekend dat we het mijn man zijn broertjes ook maar verteld hebben (baal er echt van dat mijn schoonmoeder zo raar deed op R zijn verjaardag) vraagt de nieuwe vriendin van mijn zwager (net 3 keer gezien) was het gepland? Dan gaan mijn haren echt rechtovereind staan. Heb toen maar iets gezegt in de trant van dat ook wij wel van de bloemmetjes en bijtjes afweten en dat we bedachten dat het wel makkelijk was om in een huis met 2 slaapkamers 3 kinderen te krijgen. (had plotseling last van een sarcastische bui....) Later vroeg mijn zwager of het idd wel de bedoeling was, toen heb ik hem gevraagd of hij wijzer zou worden van die informatie. Kreeg daar geen reactie meer op. Primavera, het enige nuttige wat ik erop kan antwoorden is dat je echt aan je zelf moet gaan denken nu. Niemand is erbij gebaad als jij jezelzelf voorbij loopt... Sterkte!
Goedemorgen kletskouzen kan jullie niet bijhouden! Hier vanmorgen intake bij de verloskundige gehad. Uur gekletst over van alles en nog wat! Helaas geen echo aanwezig vandaag. Zit op andere locatie alleen op maandags daar. Dus nu mag ik maandagochtend nog komen voor een extra echo voor mijn eigen gemoedsrust Liefs
Ik begrijp nooit zo goed wat er mis is met die vraag? Als ik 'm stel (wat ik allang niet meer durf) is het gewoon omdat ik uit interesse wil weten of mensen er al een tijdje mee bezig waren of niet. Zelf ben ik er namelijk heel lang mee bezig geweest dus dat is iets wat we mogelijk wel of niet gemeen hebben en over kunnen praten. Ik bedoel er verder helemaal niks mee, zou niet weten wat voor negatiefs je er eigenlijk mee zou kunnen bedoelen?
Runner, je laat me huilen hierzo.. hahaha wat erg he. Je hebt echt helemaal gelijk, maar vanaf vrijdag heb ik vakantie en dan denk ik, misschien kan ik het nog even volhouden.
Maar als je vraagt waren jullie lang bezig komt bij mij heel anders over als was het gepland... Ik heb toen we zwanger wilde worden van een 2e ook een opmerking gehad van een vriend. Ik dacht dat jullie allang een 2e zouden willen. Ja idd, maar aangezien je ook onze geschiedenis wist bij de 1e moet je nu wel weten dat het niet 1, 2, 3 lukt bij sommige mensen. Maar goed, heb toen maar bedacht dathet maar een man was die dat zei.
Jeetje, het is echt niet bij te houden zeg! @echo's: fijn dat jullie al goede echo's hebben gehad! Hier duurt het waarschijnlijk nog wel even, volgende week naar de vk en daarna afspraak maken bij ziekenhuis/echobureau (mocht al wel eerder afspraak maken maar wil eerst even aan vk vragen wat ze adviseren) @juffen: best een aantal mensen die in het onderwijs werken hier! Ik geef inderdaad les in het voortgezet onderwijs. Gelukkig nu een weekje vakantie, hopelijk volgende week weer met frisse moed en uitgerust beginnen. We komen trouwens ook mooi uit met ons verlof he, begin juli als de vakantie begint daar het verlof aan plakken en dan niet werken tot en met de kerstvakantie... @9maandenbeurs: ga ik niet heen, jammer dat ie niet een paar maandjes later is! Voor de meiden die wel al gaan: veel plezier! En post vooral de goede tips, inspiratie en andere leuke dingen die jullie tegenkomen!
Runner ,Dat mag hoor , Mijn oudste zus kwam met was het gepland en waar ga je het laten? Ze heeft er zelf ook 3 maar in haar ogen past dat alleen in kasten van vrijstaande huizen. Wij zitten in een 2 onder 1 kap en hebben nog een klein kamertje over dus komt vast goed . Ook ik was enigzins sarcastisch dus zei dat we hem op het balkon gingen leggen. Dan hebben we nog : jee dat je daar weer aan begint je gaat weer helemaal terug naar af ! en nog : Je hebt al een meisje en een jongen dus wat wil je nog meer. Allemaal van die opmerkingen waar je gewoon niks mee kan . Er staan wel meer leuke tegen over hoor. Primavera , denk vooral aan jezelf . Het is soms frustrerend om er aan toe te geven ( dat heb ik zelf ook ) maar niemand heeft er wat aan als je er straks echt doorheen zit. Misschien is 2 daagjes ziekmelden genoeg en kom je weer even bij.
Primavera, kun je niemand vinden die vanavond voor je in kan vallen? Kun je weer een klein beetje opladen voor een nieuwe werkdag morgen.
Ja tuurlijk je kunt de vraag ook anders stellen. Maar ik heb 'm er al een paar keer uitgefloept zonder erover na te denken. Niet iedereen bedoelt het vervelend in ieder geval. Maar ik weet hoe het is hoor als mensen debiele opmerkingen plaatsen. Hier hebben we heel vaak gehoord "Ga eens lekker op vakantie dan" en "Je bent er ook teveel mee bezig". Dan begin ik echt moordneigingen te krijgen. Dat zijn ook de mensen die nu dus zeggen "Nou zie je wel!" en dan wil ik NOG LIEVER iemand slaan hahahaha En na mijn miskraam.. "Nou he je weet in ieder geval dat je zwanger kan worden" of de mooiste "Tja het is toch perfect een miskraam? Er was toch iets mis met dat kindje dus mooi dat de natuur dat opruimt". Sommige mensen..........GGGGGGRRRRRRRRRR
Dankjewel Runner en Theertje, Ik heb me hierbij ziek gemeld voor mijn lessen van vanavond. Ik vind het zo slap/triest van mezelf dat ik mijn lessen niet kan volhouden, maar goed een zwangerschap is niet niets. Normaal heb ik ook een topconditie, zo raar als ik 3 trappen loop moet ik echt een minuut uithijgen.. Ik voel me wel HEEL VEEL beter dat ik vanavond vrij ben!!! Kusjes voor jullie en enorm bedankt voor jullie eye-openers~!!!
Oh mijn zusje wist trouwens dat ik nog wel een 3e wilde, mijn man was daar nog niet over uit. Vraagt mijn zusje of hij niet het idee heeft dat hij erin is getrapt bij mij. Gelukkig antwoorde hij zelf met; ik was er zelf ook bij he. Slik de pil al 8 jaar niet meer, mede door pco die ik heb en geen hormonen meer wilde gebruiken. Hebben we samen in overleg besloten hoor, man wilde een knoop laten leggen zodra hij daaraan toe was. (eerst huis verkopen dan ws een 3e en daarna de knoop, nu wil hij na de bevalling een afspraak maken. ) Nuage, een vriendin van een vriendin van mij weet ook zeker dat ze zwanger kan worden, heeft alleen al 12 miskramen gehad en nu gestopt met alle behandelingen.... PIJNLIJK!