Idd hoe waren de echo's vandaag? Ik ben sinds gister aan het bloeden. Niet veel maar toch is ook helder rood. Heb vanmorgen de vk gebeld en die zegt dat het nu 2 kanten op kan gaan en dat het geen zin heeft om nu een echo te maken. Moest het van t weekend maar aanzien. Ze wilt nu sowieso weten hoe het het weekend is gegaan dus mag maandag weer terug bellen. Als het niet heeft doorgezet vond ze het wel een prima idee om eerder een echo te laten maken want nog 3 weken wachten vind ze dan ook onzin. Niets anders meer dan afwachten dus... Zit wel te balen dat ik al een tijdje geen echte symptomen heb...
Runner, dat is wel vervelend nieuws... Laten we hopen dat het verder in het weekend niet doorzet.. Houd je ons op de hoogte?! Veel sterkte in ieder geval in deze onzekere tijd.
He getsie Runner wat vervelend. Maar ja... (dit weet je zelf ook denk ik wel) veel vrouwen bloeden en dan is er verder niks aan de hand. En je hebt verder geen krampen toch? Ik duim voor je dat alles oke is en dat het bloeden gauw ophoud!
Geen kramp idd. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. De meest voor de hand liggende opties voor het bloeden kan bij mij dus niet zijn. (sex, hoesten, stoelgang, zwaar tillen ed) Ben de hele dag al misselijk van het idee dat het mis kan gaan. Druk weekend voor de boeg dus dat geeft dan wel weer afleiding.
Hoi hoi, Even snel hoor, want ik val zowat om van de slaap. Mooie echo! De dokter zei; 'Het maakt lawaai en kijk, er zitten pootjes aan.' Bijzonder hoe snel dat allemaal gaat. Zes weken geleden was het nog een bevruchte eicel. We hebben de foto in de huiskamer hangen. Het is eigenlijk heel wonderlijk! Alles helemaal prima in orde. Wij gaan heel relaxed de vakantie in. Alles is goed. Super! Over drie weken de 12 weken echo en even bloedprikken. Morgen naar de 9MD beurs. Heb er heel veel zin in.
Ik ga ook duimen runner dat het niks betekent! Kom net van de 9 maandenbeurs... Wat een drukte zeg verschrikkelijk! Maar was wel even leuk op zich.
runner: ik duim voor je hoelang heb je gen symptonen dan??? meiden allemaal een goed weekend.. maandag echo!!!!! jippie.. wel spannend hoor
@ runner, balen meis! Zou wel ongeveer ongi tijd zijn nu.. Weet dat veel vrouwen bloedverlies hebben in de periode dat ze normaal ongi zouden zijn... @ chybou, fijn dat alles er goed uitzag!! Ik mag maandag ook weer even spieken! Hopelijk gaat alles nog goed daarbinnen! Ook ik ga vandaag naar de 9 maandenbeurs met mijn mams! Liefs
meiden die naar 9 maanden beurs gaan... wie wil kijken of er bij de stand van koning kaart geboortekaartjes een kortingscode is.. ik heb daar vorige keer met korting bestels en wil dat nu ook graag weer doen. vast bedankt
@Runner: Hoe is het nu? Volgens mijn gyn heeft bloeden zonder pijn niets te betekenen. 'Mevrouw, als het niet goed is dan merkt u dat écht wel!' Ik bloed al af en aan vanaf week 5.5. Gisteren weer een prima echo! Maar ik snap heel goed dat het heel erg balen is. Lekker blijven plakken kleine van Runner! @Esther: Veel plezier op de 9MD beurs. Als ik je van de foto herken zal ik zwaaien. Ik ben te herkennen mijn kleine oortjes en ik wieg wat heen en weer... @Wendysunny: Ik zal mijn best doen.
Goedemorgen @ Chybou fijn dat echo goed was!! Lekker genieten!! Enne veel plezier op de 9mb!! @ Alle meiden die naar 9mb gaan, heel veel plezier!! @ Echo: maandag... spannend!! @ Hier redelijk nachtje gehad, ging alleen net zo wat over me nek van die lucht van de luiers zeg, bahhh zo vroeg op de ochtend!! Gaan zo richting ikea, ontbijten met kids en dan ff richting centrum. Ff lekker naar buiten. zonnetje schijnt! @ Runner ahhh meis dat is wel beetje schrikken!! Ik duim dat het allemaal mee valt!! Knuff
he meiden, Chybou: wat fijn! 9mb: veel plezier. ben ik de enige hier die niet gaat? Runner: getsie.. laat je maar lekker afleiden dit weekend. enige manier om de tijd door te komen en dan weet je maandag waarschijnlijk weer meer. is er al een verandering in het bloeden? @de rest: ik ben niet altijd even aanwezig hier dus reageer niet zo vaak als ik zou willen, maar het gaat wel goed hier, en we tellen af naar de volgende echo. als die goed is, gaan we het van de daken schreeuwen! misselijkheid is wel weg, en borsten zijn 2 bonken gevoeligheid. heerlijk. oja, en vrijdag had ik (sinds rondom eerste zwangerschap) weer een aanval van oogmigraine. denk dus dat het iets met hormoonwisselingen te maken heeft. is weer eens wat anders dan boven het toilet hangen heel fijn weekend voor iedereen!
*breekt in* @all: Goedemorgen, Allereerst hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Daarnaast wil ik je wat vragen. Misschien doe je het allang, maar zou jij je aub aan willen melden voor Moeders voor Moeders? Voor het geval je niet weet wat dit is: dit is een organisatie die de grondstof hcg levert aan een bedrijf wat medicijnen maakt voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen. Deze grondstof halen ze uit urine van vrouwen die tussen de 6 en 16 weken zwanger zijn. Op dit moment is het bedrijf door zijn noodvoorraad medicatie heen en wij kunnen de medicijnen nu niet meer krijgen. Dit medicijn is nodig om een eisprong op te wekken en heet Pregnyl. Zonder die medicijnen hebben wij, mensen met vruchtbaarheidsproblemen, een groot probleem. Ik hoop dan ook dat je hieraan mee zou willen werken. Dit kan dus al vanaf 6 weken, maar ookal ben je nu al >10, elke week telt tm de 16e week! .Meer kan je lezen op Home Page Alvast bedankt. Chantal *breekt weer uit*
@Chantal: volgens mij plassen de meeste meiden hier al voor MvM! maar altijd goed om er even aan herinnerd te worden. ben het met je eens dat iedere zwangere het zou moeten doen! jij succes.
@ runner, balen zeg. Hopelijk blijft het gewoon plakken en is het niks. Hier een lekker rustig weekend. Iedereen lekker genieten van het mooie weer.....
Wat een lekker weertje vandaag (tot nu toe in elk geval ) Straks lekker naar de hobbybeurs. Was eerst niet van plan te gaan met mijn misselijkheid, maar door die druppeltjes gaat het stukken beter. Iets minder goed voor de portemonnee maar dat is niet anders