wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. primavera

primavera Actief lid

1 feb 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    Hey Runner, tis vast niets!!! ik hoor zoveel vrouwen die bloed verliezen tijdens hun zwangerschap.

Als het niet met krampen en stolsels gaat is het vast niets.
    En hoe gaat het met je symptomen.

Anoniempje2011, welke druppels gebruik jij tegen misselijkheid?

Fijne dag allemaal, het zonnetje schijnt! joepie!

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Nux vomica d4 of iets wat er op lijkt. Zal vanavond nogmaals even kijken, vertrek nu naar de beurs :D

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden .. hier rood verlies..
    mag de vk om 5 uur weer bellen...

beetje buikpijn gehad...zit in spanning

ben nog moe, misseijk e.d. dat wel!!

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Pppffff Wendy wat eng zeg! Maar rood bloed is nieuw bloed dus zou heel goed een bloedvaatje kunnen zijn!

Hier ga ik me na de volgende echo opgeven voor MvM. Heb zelf ook weleens Pregnyl moeten spuiten dus ik weet hoe belangrijk het is. Vorige zwangerschap meteen in week 6 begonnen maar ik vond het erg moeilijk om weer af te melden na MK. Dus dat wil ik nu echt niet weer meemaken.

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    nuage ik snap dat je nog w8

als het misgaat hoop ik dat ik met mvm wat goed heb kunnen doen.
    ja helderrrood... kan 2 kanten op... weet niet wat vk zegt als ik straks weer bel, maar ik wil heen.... maak mij nu druk. heb het nooit gehad ... o wat spannend zeg

hoe kan he vaatje knappen dan? geen sex gehad hoor

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    als ik niet zwanger was, dan was het dit weekend dat ik ongesteld zou zijn... ben aan het malen'

hoe is het met de rest?/runner??

7. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Iekk.. Wat eng.. Bloedverlies!! Veel sterkte, en het komt vast goed!! Ik denk dat je toch krampen enzo moet hebben..

Moeten jullie ook zoveel piesen? Ik weet niet waar ik het vandaan haal? Maar zoveel drink ik echt niet!!

Dinsdag echo hier! Vind het zo spannend, vanacht heeel naar gedroomt erover.. Niet leuk!

Fijn weekend!

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hoe is het met jou? Ik heb ook nog nooit eerder last gehad van bloedverlies. Verschrikkelijk deze spanning! Gisteravond tranen met tuiten gejankt omdat het erger werd.

Ik ben vanmiddag van mijn werk afgelost.
    Door de spanning enorme hoofdpijn, misselijk en alle spieren in mijn lijf zijn gespannen. (kon niet anders dan 2 collega's inlichten) Jeetje wat kan ik me druk maken! Bloeden is gelukkig niet erger geworden. Wel nog steeds helder rood. (echt alleen met afvegen, het loopt er niet uit zou maar zeggen) Zit nu op de bank een filmpje te kijken. Man is met de kinderen even de hort op zodat ik rust heb.
    Maandag ochtend hang ik meteen in de telefoon voor een afspraak.

9. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    hallo meiden, even een tijdje niet. Veel geschreven, maar nog wel gelezen.

Wat eng, dat bloedverlies. Kan me voorstellen dat jullie je enorme zorgen maken. Heb zelf in week vijf/zes ook een week lang bruine afscheiding gehad, oud bloed dus. Bij mij was er met de echo een wondje te zien in de baarmoeder, daar kwam het waarschijnlijk vandaan. Na een week is het gelukkig gestopt, maar ben nog steeds bang dat het terugkomt...echo is wel aan te raden, ik vond het erg prettig om te weten waar het vandaan kwam.

Succes!

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    net echo gehad

inwendig niks te zien
    uitwendig ene kloppend hartje.. jippie!!!

wel minder ver dan gedacht .. d8 een week of 8 te zijn.. ben pas een week of 5
    maandag weer echo bij de vk

nu eerst wel gerustgesteld

volgens de vk kan het de eerste weken even niet groeien had 27 jan goede test... jammer dat ik minder ver ben... kloppend hartje is super

wilde het even delen

11. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    uitwendig bij 5 weken al een goeie echo? Dat hoor je ook niet vaak volgens mij :)
    Fijn dat alles gewoon goed is en dat je toch even mocht komen. Kan je weer wat geruster erop zijn :)

12. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Wat goed dat er een kloppend hartje was!

Dus je bent eigenlijk 3wkn teruggezet ofzo? Van 8weken naar 5weken? Hoe kan dat dan, als je laatste menstruatie 27jan is geweest dan zou je nu 8w2d zijn. En met 5wkn is er toch helemaal geen hartje? Da's pas in wk 6 toch? Een veeeeel latere eisprong ofzo?

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    tja geen idee
    28 dec mirena eruit
    29 dec- 1 jan beetje bloedverlies
    27 jan goede test
    bij 6 weken (dus 2 weken teurg mvm goede test)

blijft spannend..maar kloppend hartjes was positief
    maandag gaat ze goed meten.. andere vk

14. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    o ja.. mag ik hier wel blijven kletsen.... hoor hier eigenlijk niet meer...

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wendy super dat je een echo hebt gekregen! En dan als bonus zo'n mooi hartje. Bloed je nog? Neem aan dat je bedoelde dat ze uitwendig niets zag maar inwendig wel?

Hier nog steeds geen verandering. Maar op tijd naar bed. Ogen branden en heb hoofdpijn.

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    runner hoe is het met jou

geen bloed meer, geen buikpijn en gerustgesteld..

en nee.. inwendig kon ze het niet vinden.. kneep hem toen wel.. uitwendig wel snel gevonden.. kloppend hartje...
    een week of 5 d8 zij.. ik hoop op 6 hihi.. hoor maandag meer

17. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    Wendy Sunny wat fijn dat het je een hartje gezien hebt :)
    Wel raar dat er inwendig niks te zien was en uitwendig wel. Ik heb bij 7 weken een uitwendige echo gehad en hier was amper iets te zien. Ook hartje al bij vijf weken klinkt raar, is volgens mij pas vanaf 6 weken dus we hopen dat je toch al wat langer zwanger bent....
    Laat je ons iets weten als je je volgende echo gehad hebt..
    Maar nu lekker genieten van het goede nieuws

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ze is ene minuut of 3 inwendig ana het zoeken geweest.. had lege blaas.. dat moest...

maar voor uitwendige echo moet je volle blaas hebben.. nou het was goed te zien...
    kom weer wat blij van de schrik.. controleer wel steeds op de wc... tja logisch denk ik

maar hartje is super... maandag laat ik het weer weten, ga in de middag heen

19. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ wendy, fijn dat je het hartje hebt gezien en natuurlijk mag je gewoon meekletsen.

@ runner, ho is het bij je?

Hier een goede nacht gehad. Alleen eten gaat nog niet van harte. Ben niet echt misselijk maar zo' n vol en opgeblazen gevoel.

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wat een vervelende onzekerheid hier!
    wendy, wat fijn dat je het voor nu gerustgesteld bent. vind het wel vreemd dat je zoveel bent terug gezet, maar alles kan weet je wel als je al een tijdje op het zp zit :). heel fijn! en een kloppend hartje! dat is toch wel het belangrijkste! succes morgen.
    runner, hoe is het met jou? bijna maandag...

Deel Deze Pagina