wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wendy wanneer krijg je weer een echo? Ik vind het ook wel een beetje vreemd, zou fijn zijn als ze volgende week weer kijken of het nu wel groeit dan.

En je hoefde geen HCG te prikken? Omdat je al zo snel dan posi testte

2. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat vreemd Wendy. Maar gefeliciteerd met kloppend hartje!!

Ben erg benieuwd naar de echo's van maandag!!

Jeetje, ik droom echt heel eng en levendig, kan 's ochtends gewoon drie verschillende dromen herinneren.. Ben bang voor dinsdag..

3. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Heb vannacht ook 2x echt heel naar gedroomd, werd gewoon huilend wakker van 1 droom:(

Dames wat zijn jullie plannen van vandaag? Ik heb hier nog een berg was liggen ik ga me daar maar eens mee bezig houden vandaag...

4. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Trouwens, we hebben helemaal niks meeer van Ikkin08 gehoord, die heeft ook haar echo gehad, hopen dat alles oke is

5. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Wendy, gelukkig heb je een hartje gezien! Wel apart 3 weken terug. Maar ik teste met 4+5 ook al positief bij MvM. En ik vermoed eigenlijk dat ik toen precies 4 weken was. Dus dat kan wel!
    Wel mee blijven kletsen hoor!

Hier vandaag verjaardag van neefje, wordt 1 jaar vandaag. Altijd wel gezellig daar.

Fijne zondag verder allen

Trouwens suzanneke, ik ben ook bang voor donderdag, denk dat dat dr bij hoort... Hopelijk goed nieuws voor ons allen!!!

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemiddag

Wat een nacht zeg... hihihi iig ietsje beter geslapen. Gister nog naar hap geweest, blijk ontstoken kaak te hebben en een doorkomende verstandkies... auww!! Mag natuurlijk niks anders dan pcm... Gelukkig gaat het nu al wat beter. Morgen even tandarts bellen.

Vanochtend met kids naar beverwijk geweest, zwarte markt. Daar nog shirtje gekocht voor zoontje: stoer ik word grote broer. En me dochtertje wou er ook een van zus, dus die heeft: kus ik word grote zus (natuurlijk is ze het al hihih)

Nu ff wasje draaien, straks richting me ouders chinees eten. Verder rustig avondje...!

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hier is het bloeden bijna weer gestopt. Krijg stiekem weer wat hoop. Hoop echt zo dat ik morgen een echo krijg. Om 9 uur hang ik in de tel. ;)

Supermummy, is het nog wat de zwarte markt?Is echt lang geleden dat wij daar geweest zijn, vond al een hoop hetzelfde toen.

Mawaike, gefeliciteerd met je neefje!

Noenoe, lijkt me niet leuk zulke dromen... :( Verder nog wel leuke plannen voor vandaag behalve de was? ;)
    Wij zijn vanmorgen naar het bos geweest, pannekoekje gegeten en toen zijn J en ik naar bed gegaan. Knap er jammer genoeg alleen niet van op, voel me nu echt een beetje duf. Straks met vriendinnetjes bowlen en steengrillen. Het is dat ik ze weinig zie en deze afspraak er al een tijdje staat maar het liefst zou ik thuis blijven vanaaf...

Allemaal bedankt voor de goede zorgen meiden, doet me goed!

8. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    @ Noenoe, heel herkenbaar, huilend wakker worden en voel me dan ook de hele dag door naar..

@ Mawaikee, Klinkt wel gezellig, verjaag!!

@ Runner, Wat fijn dat het bloeden is opghehouden, ik denk dat het helemaal goed komt! Hopen dat je morgen goed onderzocht wordt en dan kun je morgenavond weer heerlijk slapen ;) .. Oehh lekker in het bos wandelen!! Pannenkoeken!! Klinkt als een heerlijke zondag!!

Hier manlief is uiteten met mn schoonfamilie.. Heb echt geen zin in.. Dus ben "met vriendinnetjes weg al 2 weken geleden afgesproken".. Vandaag weer niet veel gedaan, vanmorgen wat voor me studie gedaan en vanmiddag lekker met manlief filmpje gekeken :).. Nu me hondje maar eruit doen en dan een machine was draaien ;).. Me vakantie zit er weer op, jammer man! Voorbij gevlogen.. Waaaah! Nog maar 39 uur en 20 minuten.. :p

9. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    @ Runner.. wat fijn dat het bloeden gestopt is!

Hier lekker bij mijn schoonouders geweest vanmiddag. En vanavond lekker pasta gegeten. Morgenvroeg helaas bloedprikken voor die stomme schildklier. En dat moet nuchter, vreselijk als je zo misselijk bent smorgens!

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Fijn dat het bloeden gestopt is! Hopelijk morgen een echo!

De zwarte markt, is hier om de hoek. Ik vind het wel leuk en ga er best vaak naartoe.

11. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Goeijemorgen!!

Vanacht slecht geslapen.. Pas na een uur kon ik in slaap komen, en ben alweer een uur wakker.. Weer naar gedroomt.. Ik wil dat deze dag snel om gaat!

Iedereen een fijne maandag, en veel plezier en succes bij de echo's.

Liefs!

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    allemaal een goede dag...

hier in spanning voor 1 u echo

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Alle dames voor echo gaan heel veel succes!!

Hier pas om 13.00 uur echo... pfffff!! Spannend!!

Zwarte markt: tja vond het wel ff leuk, maar is idd wel beetje zelfde...

14. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Wendy, Ik ben erg benieuwd naar je echo. Ik kan me haast niet voorstellen dat je pas 5 weken zou zijn.

@Runner, Hoe is het nu bij jou? Hopelijk kun je vandaag voor een echo komen.

@Super Mummy, succes met je echo.

@Misselijkheid, Hier regelmatig misselijk, ook vaak 's avonds, blegh.

@Slapen, Ook het slapen is weer drama. Tot een uur of 3 gaat het goed, daarna slaap ik oppervlakkig en ben ik 's morgens niet uitgerust.

Buikje begint al behoorlijk te groeien. Ik ben bang dat ik hem niet nog een maandje kan verstoppen...

15. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    hoop op een goeie echo Wendy!

Weet niet wie nog meer echo heeft, maar veel plezier :)

16. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    @noenoe; denk dat je er over heen gelezen hebt.
    Maar ik heb ipv 24ste de 21ste al mijn echo gehad. Ik had allemaal last van mijn buik en was wat koortsig. Mocht daarom eerder komen. Maar echo was gelukkig helemaal goed! Hartje klopte mooi was verder nog niet veel te zien. Ik heb 15 maart weer een nieuwe afspraak staan en dan krijg ik ook weer een echo. Geloof dat ik mijn afspraak al aangepast had in de lijst.
    Bedankt voor de bezorgdheid ;)

Zo nu weer fff verder lezen.

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Bloeden weer begonnen... Om kwart voor 2 echo.
    De 14e komt dan te vervallen zei ze. Prima, wil nu weten hoe ik ervoor sta.

Supermummy en wendy, jullie veel succes vanmiddag!

Suzanneke, geen leuke schoonfamilie?

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    runner: spannend hoor.. boed je veel en rood of bruin??

hier alleen za rood gehad, daarna beetje bruin.

blijf het vreemd vinden dat inwendig niets te zien was.. gelukkig keek ze ook nog uitwendig...

o jee... wat een spanning...

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    waar is dat dan voor hcg prikken?? ben wel benieuwd''

maak misschien snel en meer hcg aan?? tja geen idee.. wel super blij dat het hartje klopt

nu hopen dat het nog ok is...

het is de 3e zwangerschap en dit keer het meest spannend allemaal... zucht

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen dames!

Ik kom even spammen ;)

Deel Deze Pagina