Fijn van de mooie echo's. Ben benieuwd hoe het met runner is. Wel apart dat sommigen de hartslag ook mogen horen want hier doen ze het niet zo vroeg ivm straling. Ik heb vandaag de intake bij de verloskundige gehad. Hoe denken jullie over de combinatietest? Wendy: dat HCG vroeg ik ivm mogelijke mola als je echt pas 5 weken was en dus zo snek hoog HCG had en kindje niet goed groeide. Maar na deze echo ligt dat gelukkig weer helemaal anders!
Nuage: oke bedankt vd uitleg.. gelukkig niet nodig!!! Wij doen alleen 20 weken echo. Kindje met down oid is net zo goed welkom. Bij 1e zw schap twijfelde ik of wij dit wel moesten doen, dan kan je voor ziekenhuis kiezen.Maar kindje komt in ziekenhuis.. dus ach.. maakt niks uit
Niet goed. Vruchtje was niet groter als 6 weken. Ook geen hartactie te zien. Krijg nu 1 week de tijd om het zelf af te stoten. Heb de laatste dagen meer gejankt als de laatste jaren bij elkaar. Afwachten maar weer hier. Jammer genoeg niet op goed nieuws.
Oohhh Runner wat K*T!!!!!! Ik vind dit echt heel erg voor je meid. Weet gwn niet meer wat ik moet zeggen... Wil je heel veel sterkte wensen om dit te verwerken...*geeftknuffel*
Runner dikke knuffel van mij meid!! Meiden ik heb een tijdje geleden niet geschreven hier. Mijn laatste berichtje was met de vraag of er meerdere meiden bijna geen kwaaltjes hadden... Nou alsof ik erom heb gevraagd hihi, maar sinds die dag ben ik elke dag en de hele dag door zooo misselijk. Ik kan niets binnenhouden en ben de hele dag aam het overgeven. Zo heftig had ik het helemaal niet bij mijn zoontje. Ik heb nu gelukkig emsafene gekregen van mijn huisarts wat wel een beetje helpt... Maar eten gaat nog heel moeizaam. Verder heb ik dinsdag morgen mijn echo... Ik vind het zoooo spannend!! Meiden met goede echos weer.... Gefeliciteeerd!!!
Runner meis wat vreselijk!!! Zit met tranen in ogen, ik weet zo goed hoe je je voelt... Een dikke knuffel van mij en ik ga een kaarsje aansteken voor je xx denk aan je!!
@Runner: wat een klotenieuws Heel veel sterkte de komende tijd. @Esther: wat een mooie echo! Echt al een klein mensje met armpjes en beentjes Was het een inwendige of uitwendige echo? @Supermummy: ook bij jou een mooie echo!!! @Noenoe: ik herken de onzekerheid helemaal. Ik ben ook bang dat er wat mis zal gaan... ook ik mag woensdag voor een echo. Laten we hopen dat alles goed is, daar moeten we maar gewoon vanuit gaan (positive thinking) @Wendysunny: dat is goed nieuws, ik vond het de vorige keer al zo raar. kan me voorstellen dat je taart bent gaan halen. Heeft ie gesmaakt?? Hier: weer begonnen met werken na een weekje werken. Ik merk dat ik toch wel weinig geduld heb met de kindjes... Arme stakkers Verder hier in afwachting van woensdag, eerste echo Hoop dat ik een mooi minimensje zal zien met een kloppend hartje...
Ds85, jij ook al zo onzeker meid? Ik heb hiervoor een MA gehad dus vandaar mn zekerheid, ik heb echt totaal geen vertrouwen in mijn lichaam, het ene moment ben ik echt blij enzo en het andere moment wordt ik gwn depri en weet ik gwn zoo zeker dat het mis is. Zo raar gwn, want ik heb nog wel gevoelige borsten en de misselijkheid is ook nog aanwezig... Op naar woensdag en dat we een mooie echo krijgen met ons kleine beebje...hoe laat heb jij? ik om 12.15
runner, dikke dikke knuffel. het is niet eerlijk dat het zo moet gaan. veel sterkte met dit verlies. (en vergeet je in het verdriet niet vast te houden aan de positieve dingen, ook al zie je ze nu misschien niet, dat hoeft ook niet). meiden met goede echo's: wat fijn! gefeliciteerd. wat ligt blijdschap en verdriet toch dicht bij elkaar.. ik heb een nieuw remedie gevonden tegen misselijkheid: sporten! en ik herken die onzekerheid waar jullie het over hebben ook.. ik zit ook te bedenken hoe het zal gaan en zou graag deze week weer bevestiging hebben. na een goede echo gaat het goed, maar daarna stijgt de angst weer. maar goed, we tellen af naar 6 maart. als het dan goed is, ga ik vertrouwen.
Ow ik zie dat ik schreef dat ik dinsdag mijn echo heb... Maar ik bedoel woensdag net als de voorgaande meiden!
Ik moet woensdag om 10.30 SPANNEND!!!! Ik heb tot nu toe geen krampen of bloedingen dus dat is sowieso goed nieuws, maar verder heb ik weinig klachten dus dat maakt me ook wel wat onzeker. Zou bij wijze van spreken liever kotsmisselijk zijn, zodat ik me in ieder geval zwanger voel.... We houden elkaar op de hoogte he?!
Ds85 ik ben elke dag misselijk en hang de hele dag over de wc p maar nog steeds ben ik heeeeeeel erg onzeker. Ik heb een paar mk achter de rug en durf niet te genieten... Ik hoop dat ik dat na de echo woensdags wel een beetje meer kan doen!