Runner, wat onwijs k**!!! Heb dr geen woorden voor... Heel veel sterkte. Dikke knuffel van mijn kant!
Spannende dag woensdag lees ik! Veel meiden echo! Hier inwendige echo gehad! Kunnen ze uitwendig minder goed zien! Hartje luisteren doen ze pas vanaf 10 weken bij ons Ivm straling! Je kunt het zien kloppen en dat is al fijn
@Ds85: ja heel spannend allemaal, we gaaan elkaar zeker op de hoogte houden @esther: is dat dan schadelijk voor de baby? Mij heeft ze het namelijk wel laten horen bij 6w5d!
@ runner heel veel sterkte. Hier staan we op het punt om naar de gyn te vertrekken voor een echo. Nu duimen dat die cyste tegen alle verwachtingen in kleiner aan het worden is. Fijne dag allemaal.
theertje succes straks.. ik lig nog steeds in bed... kids zijn uit logeren... best wel even lekker zo rustig wakker worden.
Goeiemorgen Theertje succes straks bij je echo. Hier doen ze helemaal geen echo en luisteren met doptone vanwege straling. Pas met 18 weken... Nog maar 10 weken wachten Heb wel een Angelsounds besteld Wij doen geen combinatietest, het kindje is hoe dan ook welkom.
Runner, jeetje meid wat een ontzettend verdrietig nieuws. Heel veel sterkte! Hier al even niks laten horen, maar zit een beetje in mijn eigen wereld op het moment. Lees wel alles mee hoor! Vanmiddag moeten we naar het EMC, dus ben benieuwd en bloednerveus...Hopelijk krijgen we dan eindelijk wat meer informatie. Zal het vanavond wel laten weten.
@Runner: knuff meid! Ben al even niet meer langs geweest, druk druk. Sorry *schaam schaam* Had vorige week wel een goede echo, dus hier ook genieten (al voel ik mij niet al te best om echt te genieten). @Linda: succes vanmiddag! En ook succes voor iedereen die een echo krijgt de komende dagen.
Hier weer terug. Alles is goed. Hij /zij heeft een show aan bewegingen gegeven en is nu 2,1 cm ( 2 weken terug 0.6 ) De echo gaf 8 weken en 5 dagen aan maar hij lag een beetje gebogen dus hij heeft het op 9 weken gehouden ( wat we zelf ook al dachten ) De cyste zit er nog maar werd wel al iets kleiner dat was een goed teken . Heb daarstraks helemaal krom gelegen van het lachen. De polikliniek is net verhuist dus( gisteren ) overal zijn nog van die kinderziektes.Staat de gyn een beetje aan de stoel te draaien klapt heel dat ding ineens in elkaar . Heel suf een reactie: nou mevrouw u blij dat u er nog niet op lag . Ik zag het dus meteen helemaal voor me en lag helemaal in een stuip . Zal proberen even de echo erbij te plaatsen.
@Theertje: whaha, handig die stoel Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je een super mooie echo hebt