wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Noenoe ahhh neee!! Weet niet wat ik moet zeggen... heel veel sterkte komende tijd!!

2. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Oh noenoe, wat erg. Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte...

3. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Ik las ook nog goed nieuws, gefeliciteerd.

4. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Thnks meiden

5. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    O nee, Noenoe, wat afschuwelijk!
    Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven, in ieder geval wens ik jou en je man heel veel sterkte de komende tijd. Wat vreselijk oneerlijk is het soms toch!

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    soms ga ik met vrezen en beven naar ons clubje toe om te zien of er wel maar alleen goede echo's zijn.. en dan lees je dit :( moet ook mijn tranen inslikken.
    allerliefste Noenoe, wat vind ik dit echt verschrikkelijk voor je. ik ken je angst en ben ook als de dood dat het nog een keer mis zou zijn. ik heb hier geen woorden voor, en ik kan me voorstellen dat je gevoel zo overweldigend is dat het gewoon even blokkeert. dit komt vanzelf wel. gvd, ik had het je zo gegund. het kan altijd erger, tuurlijk, maar het kan ook een stuk makkelijker...
    wat betreft curretage: viel mij 100% mee, zoals Nuage al zegt: het is vooral de emotionele verwerking die zwaar is. het leek mij erger om nog langer met een overleden kindje in mijn lijf rond te lopen en het afwachten tot het vanzelf zou gaan trok ik niet.
    ook kom je nu in aanmerking voor verdere onderzoeken. laat je gewoon goed begeleiden, dat komt dat vanzelf goed. als je vragen hebt over curretage of watdanook, ben ik er graag voor je. dikke dikke knuffel.

ik vind het wel bijzonder dat er hier zo met elkaar wordt meegeleefd. ik voel ook echt wel een bondje met sommigen van jullie, ook omdat de situaties soms zo herkenbaar zijn. niet leuk, maar het is wel fijn dat het begrip en steun er is!

terug naar ook realiteit:
    charity, blij voor je :)!

7. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Noenoe, wat erg... Woorden schieten tekort. Ik wens jullie heel veel sterkte *knuf*

8. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    @esther: ik pas mijn banner ook nog niet aan :)

9. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    O noenoe, nee toch! Dus je gevoel klopte. Wat spijt het mij dit nieuws te moeten lezen. Het is gvd niet eerlijk! Ik wil je heel erg veel sterkte wensen komende tijd. Knuffel voor jou

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Noenoe :( wat verschrikkelijk dat jullie dit voor een 2e keer moeten meemaken. Heel veel sterkte de komende tijd. Denk aan je. X

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ noenoe en runner, sterkte meiden! Wat verschikkelijk! Vreugde en verdriet staat zo dicht bij elkaar! Knuffel

12. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Noenoe, heel veel sterkte meid, wat zal dit zwaar zijn voor jullie. Eerst een echo met kloppend hartje en dan gaat het toch nog mis.
    Niet te geloven. Knuffel.

13. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Door deze verhalen begin ik het steeds enger te vinden om naar de verloskundige te gaan!
    vond van 21 feb tot 13 maart wachten prima, maar duurt toch wel erg lang zo.

14. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Zo we hebben toch nog een keer naar het ziekenhuis gebeld hoe het nou zit met het vervolg. Want ze kaarten allerlei risico's aan, maar geven geen informatie, dus ja dan ga je je weer allerlei doemscenario's in je hoofd halen... De assistente begreep het gelukkig en als het goed is, is er vandaag overleg met de gynaecoloog, zou ze zelf ook in de gaten houden. Dan krijgen we uiterlijk zaterdag een brief met een afspraak en als het volgende week al kan dan zou ze bellen. Ze zou alvast extra tijd inplannen zodat we alles konden vragen wat we wilden:)

Toch weer wat gerustgesteld zo!

Zijn er vandaag nog afspraken eigenlijk? Ben benieuwd!

Noenoe en Runner hoe gaat het nu met jullie?

15. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Noenoe: sterkte! Wat naar zeg dat je voorgevoel nog klopte ook.

@Linda: Das wel fijn dat ze extra tijd voor jullie maken ;) Het is wel belangrijk dat jullie al jullie vragen kunnen stellen. Misschien moet je ze maar eens opschrijven zodat je ze op dat moment niet vergeet. :)

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik denk zal eens kijken hoe het met de meiden is, zie een aantal mooie echo's voorbij komen, mooi meiden gefelicicteerd.

Ook verdriet, Runnen er Noenoe, meiden heel veel sterkte met jullie verdriet.
    Dikke knuf voor jullie.

Hier gaat het ok, we hebben het al redelijk een plekje kunnen geven, nog wel veel verdriet maar we pakken het leven weer op, volgende week begin ik weer met werken.
    Verder lijkt het alsof ik al een eisprong heb gehad de 23e al, hopen dat we snel weer 2 mooie dikke strepen gaan zien.

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Linda, fijn dat jullie toch aangehoord zijn! Hopelijk kun je snel terecht want kan de de onzekerheid goed voorstellen! 3 x zoveel als bij ons haha.

@ anoniempje, hier ook steeds onzekerder hoor door de verhalen hier! Doodeng! Van mij mogen de 12 weken voorbij zijn!

Liefs

18. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Zo, weer terug van de VK.
    Het hartje klopt, en termijn is nu 8+6, exact wat ik dacht dus.
    Ben zo super blij!!!!

@linda fijn dat je gehoord werd door de assistente. Hopelijk heb je snel een afspraak.

@jane goed te horen dat het goed met jullie gaat. Ik hoop echt dat he snel weer in het zwanger deel terug mag komen, het is je gegunt.

@wendysunny Het prikken is hier al gebeurd, deed de VK zelf. Gelukkig prikte ze in 1 keer goed. Het mag een wonder heten bij mij ;)

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Mawaikee! Wat super goed! Nu genieten!

20. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

He maiwaikee wat leuk,gefeliciteerd!!

jane, fijn dat je het al een beetje een plekje heb kunnen geven, maar het blijft heel verdrietig natuurlijk. Mooie blog heb je trouwens geschreven...

Deel Deze Pagina