wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ook ik ben nog jong maar laat de nekplooimeting wel doen!

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik laat ook de nekplooimeting doen! Wij hebben het er van te voren heel uitgebreid over gehad en weten wat we willen!

3. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Ik laat de meting niet doen.
    Voor zover ik begrepen heb krijg je als uitslag risico groter of kleiner dan 1 op 200.
    Wij zitten niet in een risico groep, en punctie of vlokken test willen we sowieso niet. Dus ervoor gekozen dan ook niet de spanning van de combinatietest aan te gaan.

4. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wij willen deze test niet laten doen.
    ik zou het wel graag willen laten doen, maar als we wel verder moeten onderzoeken niet. Dus dan kies ik er liever voor om het niet te weten, anders mag ik de rest van mijn zwangerschap onzeker zijn en dit wil ik niet.

5. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

6. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    geweldig dat wiegje!
    Zijn jullie er al een beetje aan gewend?

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wat doen jullie bij 'slechte 'punctie uitslag?

even bijgelezen

super mummy: heerlijk zeg even ertussenuit.. ik wil ook wel!!!

hier nog druk met huis... nog een week of 6 en dan gaat de keuken erin.. jippie. Hij komt op de plaats waar eerst woonkamer was. Wij wonen nu achter (is erbij gebouwd) Zal blij zijn als de keuken erin zit. Daarna nog de wc van de gang naar wat nu keuken is... nieuwe voordeur etc etc

mooie 3 lingwieg.... lijkt mij niet zo veilig... kunnen ze elkaar slaan.. haha ... maar wel erg mooi en je kan hem huren he. hier hebben de kids 8 en 10 mnd in wieg gelegen bij ons op de kamer.. heerlijk vond ik dat.

net boven wat opgeruimd.. ga wat speelgoed wegdoen.. want de oudste 2 gaan straks samen op de kamer, babykamer kan dan babyspul tegen die tijd in.... dan is het huis hier vol!!!

nuage wat heeft devk gezegd dat je bent gaan twijfelen? ben wel benieuwd

8. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat een leuk, lief, schattig wiegje!!

Heb net de vk gebelt, ga de combinatietest wel laten doen.. Als de uitslag goed is heb ik denk ik toch iets meer rust.

Liefs!

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ahhh wat een lief wiegje :)

Wij laten combinatie test niet doen, vorige keren ook niet gedaan en tis slechts een kansberekening dus ik vind het niet nodig. En het kindje is hoe dan ook welkom.

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    hier ook niet hoor de combinatietest.. vorige 2 x ook niet. 1e keer twijfelde ik.. want als ik wel veel kans had zou ik voor zieknhuisbevalling kiezen. 2e en 3e keer moet ik in ziekenhuis bevallen.. dus dat is geen reden meer

11. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier ook geen combitest bij mijn andere 2 was dat nog niet eens.

12. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    He meiden:
    Wij gaan de combinatietest wel doen en als de uitslag 'slecht' is zullen wij ook verder gaan onderzoeken.

Linda: wat een leuk wiegje. Lijkt me wel een schok, een drieling. Maar natuurljik een uitdaging!!!
    Nuage: ik heb je buikje gezien op buiktopic en die groeit al behoorlijk. Kun je het nog een beetje geheim houden of is het al bekend?

Hier net heel veel gegeten, nu wel buikpijn en wat misselijk. Vanavond dan maar rustig aan doen.
    Verder op zoek naar plaatjes voor schommelstoelen. Mijn opa gaat er een maken voor in de babykamer!

13. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    ooh super leuk, een schommelstoel! En vooral als hij dan nog speciaal voor jullie gemaakt word.

14. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Noenoe: Ik ben even een paar dagen weg geweest en ik lees net je slechte nieuws. Meis, wat ontzettend verdrietig. :(
    Ik las ook dat je 1-3 een afspraak had in het ziekenhuis. Hoe is dat gegaan en hoe is het nu met je?

15. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hee meiden,

Mag ik met jullie mee kletsen?
    Ik ben 11 oktober uitgerekend van ons 4e kindje.

Liefs,
    Minnie

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jaaa daar is ze dan! Leuk dat je komt meerkoeten Minnie!!

17. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Pffff ik lig alweer wakker te zijn. Om 13u hebben we onze 1e echo, en ben zo ontzettend zenuwachtig :(. Gelukkig moet ik vanmorgen nog boodschappen doen, dus is er wel wat afleiding.

En dan ook maar eens na gaan denken wanneer we het gaan vertellen tegen iedereen van deze zwangerschap. Niemand weet het nog. Misschien na de termijnecho a.s vrijdag?

18. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Nuage: jij ook succes vanmiddag! Spannend hoor.

19. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Help!!!
    Ik ga wordt wakker omdat ik naar de wc moet.
    Zie ik bloed. Helder rood. Paar druppels in toilet en verder met afvegen...
    Wat moet ik nu? We hadden voor morgen een roadtrip langs familie gepland, om t te vertellen...

Was zo blij en opgelucht na de echo van donderdag, nu is alle onzekerheid weer terug door een beetje stom bloed

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mawaikee.. ah nee toch...
    had ik vorige week

helderrood is nieuwe bloeding.. maar hoeft niet mist te zijn 50-50 zeggen ze.

hoe voel je je verder?

ik heb vorige week de vk gebeld ne kreeg echo.. wilde het weten hoe het zat.
    kon nog eene keer gana bloeden, dan bel ik niet meer.. want dat weet ik dan.

sterkte

Deel Deze Pagina