Ik laat ook de nekplooimeting doen! Wij hebben het er van te voren heel uitgebreid over gehad en weten wat we willen!
Ik laat de meting niet doen. Voor zover ik begrepen heb krijg je als uitslag risico groter of kleiner dan 1 op 200. Wij zitten niet in een risico groep, en punctie of vlokken test willen we sowieso niet. Dus ervoor gekozen dan ook niet de spanning van de combinatietest aan te gaan.
Wij willen deze test niet laten doen. ik zou het wel graag willen laten doen, maar als we wel verder moeten onderzoeken niet. Dus dan kies ik er liever voor om het niet te weten, anders mag ik de rest van mijn zwangerschap onzeker zijn en dit wil ik niet.
Moest deze link even delen (hoop dat hij het doet) Marktplaats.nl > Drielingwieg huren? Ervaren bedrijf drieling wieg - Kinderen en Baby's - Tweelingen en Meerlingen Vond ik zo lief! Geen idee of het uberhaupt mag, 3 kindjes in 1 wieg... maar vond het er zo leuk uitzien Hier wel een nekplooimeting, 3 achter elkaar haha. Combinatietest kan alleen niet omdat het 3 kindjes zijn... Maar ja ik weet eigenlijk niet of ik het had laten doen als het er maar 1 was geweest. Denk het niet eigenlijk.
wat doen jullie bij 'slechte 'punctie uitslag? even bijgelezen super mummy: heerlijk zeg even ertussenuit.. ik wil ook wel!!! hier nog druk met huis... nog een week of 6 en dan gaat de keuken erin.. jippie. Hij komt op de plaats waar eerst woonkamer was. Wij wonen nu achter (is erbij gebouwd) Zal blij zijn als de keuken erin zit. Daarna nog de wc van de gang naar wat nu keuken is... nieuwe voordeur etc etc mooie 3 lingwieg.... lijkt mij niet zo veilig... kunnen ze elkaar slaan.. haha ... maar wel erg mooi en je kan hem huren he. hier hebben de kids 8 en 10 mnd in wieg gelegen bij ons op de kamer.. heerlijk vond ik dat. net boven wat opgeruimd.. ga wat speelgoed wegdoen.. want de oudste 2 gaan straks samen op de kamer, babykamer kan dan babyspul tegen die tijd in.... dan is het huis hier vol!!! nuage wat heeft devk gezegd dat je bent gaan twijfelen? ben wel benieuwd
Wat een leuk, lief, schattig wiegje!! Heb net de vk gebelt, ga de combinatietest wel laten doen.. Als de uitslag goed is heb ik denk ik toch iets meer rust. Liefs!
Ahhh wat een lief wiegje Wij laten combinatie test niet doen, vorige keren ook niet gedaan en tis slechts een kansberekening dus ik vind het niet nodig. En het kindje is hoe dan ook welkom.
hier ook niet hoor de combinatietest.. vorige 2 x ook niet. 1e keer twijfelde ik.. want als ik wel veel kans had zou ik voor zieknhuisbevalling kiezen. 2e en 3e keer moet ik in ziekenhuis bevallen.. dus dat is geen reden meer
He meiden: Wij gaan de combinatietest wel doen en als de uitslag 'slecht' is zullen wij ook verder gaan onderzoeken. Linda: wat een leuk wiegje. Lijkt me wel een schok, een drieling. Maar natuurljik een uitdaging!!! Nuage: ik heb je buikje gezien op buiktopic en die groeit al behoorlijk. Kun je het nog een beetje geheim houden of is het al bekend? Hier net heel veel gegeten, nu wel buikpijn en wat misselijk. Vanavond dan maar rustig aan doen. Verder op zoek naar plaatjes voor schommelstoelen. Mijn opa gaat er een maken voor in de babykamer!
@Noenoe: Ik ben even een paar dagen weg geweest en ik lees net je slechte nieuws. Meis, wat ontzettend verdrietig. Ik las ook dat je 1-3 een afspraak had in het ziekenhuis. Hoe is dat gegaan en hoe is het nu met je?
Hee meiden, Mag ik met jullie mee kletsen? Ik ben 11 oktober uitgerekend van ons 4e kindje. Liefs, Minnie
Pffff ik lig alweer wakker te zijn. Om 13u hebben we onze 1e echo, en ben zo ontzettend zenuwachtig . Gelukkig moet ik vanmorgen nog boodschappen doen, dus is er wel wat afleiding. En dan ook maar eens na gaan denken wanneer we het gaan vertellen tegen iedereen van deze zwangerschap. Niemand weet het nog. Misschien na de termijnecho a.s vrijdag?
Help!!! Ik ga wordt wakker omdat ik naar de wc moet. Zie ik bloed. Helder rood. Paar druppels in toilet en verder met afvegen... Wat moet ik nu? We hadden voor morgen een roadtrip langs familie gepland, om t te vertellen... Was zo blij en opgelucht na de echo van donderdag, nu is alle onzekerheid weer terug door een beetje stom bloed
mawaikee.. ah nee toch... had ik vorige week helderrood is nieuwe bloeding.. maar hoeft niet mist te zijn 50-50 zeggen ze. hoe voel je je verder? ik heb vorige week de vk gebeld ne kreeg echo.. wilde het weten hoe het zat. kon nog eene keer gana bloeden, dan bel ik niet meer.. want dat weet ik dan. sterkte