wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    zijn er meer meiden die eerst behoorlijk klachten hadden en die afgenomen zijn?
    Ben sinds 2 dagen niet zo misselijk meer en maak me gelijk zorgen.

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Maweike, hoe is het met die bloeding? Volgens de vk waar ik maandag de echo bij had is het maar bij 10% van de bloedingen foute boel de rest (90%) heeft onschuldige oorzaken.

Bellaswan, mooie echo!

3. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Bellaswan en Nuage: fijn dat de echo's goed waren!!! Leuke foto ook bellaswan.

Runner: hoe gaat t nu met jou?
    Fijn om te lezen wat je vk gezegd had over bloedingen, dat geeft rust.

Hier: het bloeden is bij dat ene gister ochtend gebleven. Ook geen krampen oid gehad. Dus laten we maar zeggen oorzaak onbekend.
    Vandaag spannende dag, we gaan alle familie bij langs om het te vertellen. Ben erg benieuwd naar de reacties, volgens mij ziet niemand het aankomen...

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Wat fijn dat het bloeden gestopt is mawaikee! En veel plezier met de grote familie-vertel-ronde vandaag!!

Mooi echo zag ik weer voorbij komen, gefeliciteerd BS :).

Runner, hoe staat het er voor bij jou? al iets gebeurd? en hoe gaat het mentaal? hoe zijn de reacties uit de omgeving/school?

Anoniempje, bij mij komen en gaan de kwaaltjes (mn misselijkheid). ik zou zeggen: wees blij dat je niet meer zo misselijk bent! betekent misschien dat je hcg op zijn top is en je lichaam er eindelijk aan gewend is? :)

nog 2 dagen tot de echo hier.. spannend!

5. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    mawaikee.. fijn dat het daarbij gebleven is, veel plezier vandaag! :)

@ Kara.. ik ben er echt super onzeker door en voel me er gewoon down door. Heb de vk een mailtje gestuurd met de vraag of ik aankomende week een afspraak kan krijgen ipv 13 maart.
    Ben ondertussen ook nog snipverkouden dus dat speelt ook mee met mn stemming.

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    #1866 runner, 4 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2012
    Gaat redelijk hier. Technisch gezien nog steeds zwanger. Bloeden zet maar niet door. Morgen vk bellen.
    Straks naar de verjaardag van mijn schoonmoeder. Weet niet zo goed hoe ik dan op mijn zwager moet reageren. Hebben beide helemaal niets van hem gehoord terwijl hij toch weet dat het foute boel is..

7. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Heb een mailtje terug en ik mag donderdag komen voor een extra afspraak :)

8. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Anoniempje, fijn dat je extra mag komen.

Mawaikee, fijn dat het bloeden is gestopt. Hoe waren de reacties?

Hier veranderen de kwaaltjes ook. De ochtendmisselikheid is verhuisd naar de avond.
    Ik had in mijn vorige zwangerschap al vanaf de 7e week last van mijn bekken en nu is het ook weer begonnen. Beetje rustiger aan doen dus. Ik zal informeren of hier een bekkenfysiotherapeut in de buurt is.

Vrijdag hebben we het aan mijn zoontje (3,5j) verteld. Hij was niet onder de indruk, maar dat hadden we ook niet verwacht. Hij heeft het wel 's avonds aan mijn schoonouders verteld. Mijn schoonmoeder schrok zich lam en begon te huilen van blijdschap :).
    Vandaag hebben we het mijn ouders en zus verteld. Ze hadden het niet verwacht, maar vinden het erg leuk.
    Straks nog wat vrienden bellen voordat het op facebook komt ;)

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    anoniempje: fijn dat je eerder mag komen.

hier dochter allemaal vlekjes in gezicht ... maar wat is het nu?
    er heerste laatst 5e ziekte op kdv. Dus dat zou kunnen. Is slecht voor zwangeren. Twijfel nu of ik naar de dokter moet gaan.
    alleen op gezicht (maar daar begint het ook) ze gloeien wel.
    wat zuden jullie doen??

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    lycka: hier zoon van 4 ook niet onder indruk hoor... maar hij vind het wel leuk... zegt het tegen iedereen en dat wij zeggen.. ssst helpt noet. we hadden het hem niet duidelijk gezegd maar hij heeft het gehoord toen we het erover hadden denk ik.

11. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Zo, wat was dat vertellen leuk zeg. M'n zus wou me constant aaien en vloog over de bank heen. M'n moeder kwam me al huilend, lachend en springend omhelsen tot 3 keer toe. En moest 3 keer vragen of ze me nu aub weer los wilde laten.
    Schoonfamilie was ook blij, maar super nuchter, dus wat minder heftige reacties.

Zijn er nog onderzoeken vandaag?

Wendy, ik zou wel even dokter bellen. Gewoon uitleggen aan assistente, dan kan zij wel vertellen of het nodig is dat je langs gaat komen of niet.

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ga zo naar mijn moeder.. die woont naast de dokter... kijk ik wel even wat handig is.

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Even kort, zo naar de intake van de vk... toch wel weer beetje spannend hihiih! DAarna ff boodschapjes doen, en dan nog even langs opa en oma. Daarna vertrekken we voor midweekje naar België! Dus ergens eind van de week weer terug!!

Meiden met afspraken en echo's veel plezier aankomende week!!

Goede week allemaal!!

Xxx

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Wendy, ik zou ook voor de zekerheid even gaan!

@ Mawaikee, super leuk al die reacties he! Bij ons barste iedereen in tranen uit. Begonnen ons ook te knuffelen en zo. Maar goed bij ons zagen ze het natuurlijk wel aankomen, iedereen was op de hoogte van de IVF.

Liefs

15. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    @ mawaikee.. leuk zeg hoe je familie reageert. Leuk ook dat je nu je blijdschap kan delen!!

@supermommy.. ben benieuwd hoe je intake was

Hier gaat het niet zo. Ben ontzettend verkouden en voel me goed beroerd. Hopelijk is het donderdag over als ik voor een extra controle mag.

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    bij dokter geweest. is allergische reactie op muggenbulten...
    ben ik weer mooi gerustgesteld.

fijne dag allemaal

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    super mummy hoe was de intake?

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Wendy! Fijn nu weer met een gerust hart ademhalen!

@ Anoniempje, beterschap meis!

19. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden.

Super druk weekend gehad. Hebben gister de verjaardag van m'n man gevierd (vandaag jarig) en besloten om het gisteren tegen me pa te zeggen en m'n zus. Nou die waren echt super blij en me zus zei gelijk dat ze 1dag stopt met werken om te kunnen oppassen. Zo leuk!

Vandaag weer een echo icm deel 1 van de combi test. Alles mooi! Hartslag van 158 per minuut via zo'n soort ECG ik mocht de hartslag nog niet horen omdat ze denken dat dat slecht voor de beeb is.
    Meting kwam nu uit op 10w1d zus zo'n 5dgn verder als de laatste echo 2wkn geleden zei. Nu over 2wkn weer en dan weten we zeker hoe ver ik ben. Hahaha.

Zag nog mooie echo's van het weekend voorbij komen. Mooi meiden!!

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Rammetje, gefeliciteerd met je mannetje. Wat fijn dat je echo goed was!! Spannend allemaal he! Enne leuk dat je vader en zus zo enthousiast reageerde!

Deel Deze Pagina