Wendysunny: Fijn dat het niets is wat gevaarlijk voor de baby en voor jou kan zijn. Rammetje: Fijn dat de echo helemaal goed is. Super zeg dat ze vaker echo's doen om je gerust te stellen. Hier: Ik heb vandaag op het werk verteld dat ik zwanger ben. Ik heb mijn collega's verteld dat we bezig gingen met onze 3e IVF poging. Ik werk in het onderwijs en het viel nog al op dat ik veel afwezig was en collega's moesten steeds invallen. Vandaag kon ik dus vertellen dat het gelukt is en dat ik 10 weken zwanger ben. De reacties waren echt super lief.
@Chybou Fijn dat je collega's zo enthousiast zijn, doet je zeker goed.. @Nuage Ik kon mijn berichtje even niet meer terug vinden, er word hier ook zo veel gekwebbeld. @DS Dank je wel. @Bella Swan Mooie echo, en wat is hij/zij al groot zeg, wat groeien ze hard he. @Lycka Ik zit te twijfelen of ik het al op FB moet gaan zetten, ik vind het nog een beetje eng, ik denk dat ik maar wacht tot de 12 weken. Hier neemt de misselijkheid gelukkig af. Verder nog wel erg moe en kortademig af en toe. Ook een beetje een druk weekend gehad. De laatste dagen dus weinig op internet gezeten.
Wat fijn om hier alleen maar goede berichten te lezen afgelopen dagen . Iedereen lijkt geruster dan eerder. We zijn natuurlijk ook al wat langer zwanger, dus dat voelt ook goed. Leuk dat de omgeving het al weet bij de meeste! hier ook al wel verteld, en morgen op mijn werk (dan ben ik jarig en ga ik trakteren, mooi moment dacht ik zo). Vandaag heb ik de langverwachte '2e echo' (waarbij het eerste keer mis was). spannend dus, maar we hebben er alle vertrouwen in en ook gewoon zin in! Zijn er nog anderen met echo's vandaag?
Ik kan m'n buikje echt niet lang meer verbergen, dus ik moet het wel bekend maken. Ik twijfel nog of ik het vandaag op het werk zeg of dat ik even afwacht hoe lang de tamtam er over doet Op FB heb ik alleen maar leuke reacties gehad Kara, veel succes bij je echo!
Wat leuk he meiden al die reacties en inderdaad iedereen is nu wat langer zwanger en wat geruster inmiddels. Al ben ik blij als de 12 weken voorbij zijn hoor Wij hebben vrijdag de laatste echo in het VU en dan worden we officeel ontslagen! Yeaaaah eindelijk een einde aan dit lange traject in het ziekenhuis! Liefs
wow Esther was een mooi vooruitzicht! wij krijgen geloof ik hierna nog een echo in het zkh, en mogen daarna ook uitvliegen richting verloskundige, lekker 'normaal' haha. Lycka, leuk dat je het op FB hebt gezet! vind ik nog wel te spannend. dank voor de succes! hoop vanmiddag hier goed nieuws te kunnen plaatsen met ook zo'n mooie echofoto enne, misschien weer eens buikfoto's posten hier van de groeiende buikjes? leuk om bij te houden!
@ Kara, jij mag ook bijna uitvliegen en normaal zwanger zijn! heerlijk he Geniet vanmiddag bij het gluren naar jullie wondertje ! Liefs
Jaaaa ik ben verliefd op de vrouw van het bloedprikken. 2 weken geleden kwam er bij de vk helemaal niks. Vanochtend met 1 x prikken stroomde het er met liefde uit. Als ze niet had verteld dat hij er aan kwam had ik niks geweten. Ik heb helemaal geen blauwe plek, kan niet eens het gaatje meer vinden van waar ze geprikt heeft. Ik kon haar wel zoenen. Sorry meiden maar moest even mijn eureka gevoel kwijt. Hier lijkt idd iedereen wat rustiger en voornamelijk positieve verhalen. Hier soms nog wel wat slijm met bloed maar ik maak me er niet meer druk om. Allemaal een fijne dag.
Goede morgen! Fijn al dat goede nieuws. @theertje: zo hoort dat ook bij het bloedprikken Helaas kan het idd ook anders. Hier alles goed, mijn misselijkheidsgevoel neemt ook af, daar ben ik wel blij mee
Theertje, ik snap je eureka gevoel enorm!! bij mij gaat het ook altijd zo'n moeizaam, en als het dan ineens wel lukt denk ik altijd: zie je wel, het kán wel goed gaan! vasthouden die vrouw
Theertje, zo...dan waren jou vorige keren met het bloedprikken wel echt verschrikkelijk, Fijn dat het nu goed is gegaan Kara, veel succes en plezier met de echo vandaag! Esther, dat is een leuk moment om naar uit te kijkenvoorlopig geen zh-bezoek meer. Dan gewoon naar de vk, inderdaad een erg fijn gevoel! Chybou, wat heerlijk dat je je collega's van dat fijne nieuws kan vertellen...ik kan me niet bedenken dat ik iets mooiers verteld hebt. Wat fijn dat er inderdaad nu goede berichten zijn om te melden, hopelijk houden we dit vast met zijn allen tot oktober
Heel goed voornemen Babbel en dankjewel! Esther jij ook nog in mijn jubelstemming vandaag ben ik een beetje warrig merk ik Fijne dag!
Ik lees bij meerdere dat de misselijkheid afneemt, maakt me wel wat geruster. Ik vond het zo plotseling dat de misselijkheid ineens minderde. Fijne dag allemaal!
Inderdaad fijn te lezen dat het wat rustiger is hier.. Bijna iedereen heeft de eerste echo gehad dus wat gerustgesteld. Ik heb net afspraak gemaakt voor combinatietest in het ziekenhuis. 22 maart om 10.15 uur.. Over ruim twee weken, de tijd vliegt! Liefs!
woohoo, alles was goed hier! helemaal opgelucht en blij. heb het gevoel dat het nu pas echt gaan beginnen, en dat is een goed begin want ben al bijna 10 weken alle misselijkheid niet voor niets! vandaag trouwens weinig last van.. hcg is wellicht alweer aan het dalen. wat een fijn bijzonder gevoel is dit zeg
Het blijft geweldig een foto van een echo te zien. Op de foto staat dat je al 10 weken bent? Geniet ervan, super!