@nuage. Ik herken t nat verlies ook. Had me net voorgenomen t hier te vragen, dus je bent me voor. Soms boel ik t ook echt lopen. Weet wel dat je meer afschijding kan hebben. Heb me voorgenomen t volgende keer bij de VK even na te vragen. Ben blij dat meer dit hebben
Heel normaal volgens vk heb het ook vochtverlies! Je vagina reinigt zichzelf vaker nu je zwanger bent! Liefs
Fijn dat je echo goed was anoniempje. Nuage, ik herken de "harde buiken" ook. Meestal als ik m'n buikspieren teveel heb gebruikt.
Op de computer lijkt hij nog onduidelijker haha, in een sms lijkt het veel beter. Zal morgen even een betere maken.
@Anoniempje: fijn dat alles goed is! @Nuage: afscheiding is hier ook herkenbaar. Het harde buikengevoel herken ik niet, heb ik zelfs bij mijn 2 dochters op het einde van de zwangerschap nooit gehad. Maar over het algemeen betekent het dat je het wat rustiger aan moet doen
Yeaaaah vandaag eindelijk de dag dat als alles goed gaat ik ontslagen ga worden uit het IVF centrum!!! 10.30 echo! Liefs
esther: wooohoo! wat fijn, het wordt een mooie dag, ervanuitgaande dat alles helemaal in orde is natuurlijk. ik heb net een afspraak gemaakt bij de verloskundige en dat voelt heel fijn! eindelijk hoe het 'hoort'! heb je een band opgebouwd met de zkh mensen? Linda, wat een spannende tijd gaat er aanbreken, zowel positief, maar ook spannend in de onzekere zin. Wel fijn, een gyn die je info geeft die je wil weten. Ik vind het ook erg leuk om je zo te volgen, het is toch wel een extra bijzondere zwangerschap! Hier ben ik langzaamaan echt aan het genieten! misselijkheid lijkt te zijn verdwenen sinds deze week. Erg fijn. Vochtverlies: erg herkenbaar. draag gewoon inlegkruisjes anders is het niet te doen.. En, misschien vreemde kwaal, maar ik merk dat ik meer speeksel aanmaak, waardoor ik 's nachts mijn hele kussen onderkwijl, maar soms ook gewoon als ik mijn mond open doe (als een soort hond zeg maar ). herkenbaar... anyone?
Succes Esther1983!! Dansdocent, Ik geef aerobics, streetdance, zumba en salsa. Maar het valt me zwaar. Ik geef nu , naast mijn bijna fulltime baan 10-12 lessen per week. Ik ga wat minder lesgeven. Succes met je echo vandaag!! Ik ben vandaag 9 weken en volop de 2 m's... MOE en MISSELIJK. Precies volgende week mijn 1e echo... Kussiessssssssssssssssssssssssssssssssssss meiden!!
@ Kara, vreemde kwaal haha hier juist een droge mond! En nee niet echt een band opgebouwd omdat ik maar 1 IVF poging gedaan heb en het meteen raak was.... Met de IUI in een ander ziekenhuis had ik veel langer gelopen 6 rondes plus vele onderzoeken. @ Primavera, eindelijk volgende week je echo!!! Aftellen geblazen!
@ all, zojuist officieel ontslagen uit het ziekenhuis! WAUW wat fijn! Onze kleine was vorige week maandag 2,3 cm en nu alweer 3,7 cm. Alles zat erop en eraan! Armpjes, elleboogjes, handjes, beentjes, knietjes, voetjes, ruggengraad, hersens en zelfs al kaakjes met tandjes! Ze bleef ff wachten omdat ie nog lag te slapen , ik zei nog heel koel; ach we hebben gewoon nu al een rustig kind en ja hoor toen begon ie toch koprolletjes te maken en te spartelen! Dan kun je echt goed zien dat alles er al aan zit! WAUW hoe bijzonder!
Goedemiddag Wij zijn weer terug uit België, was lekker maar ben ook wel weer blij om lekker thuis te zijn!! Intake vk: was leuk, ze vond het leuk om me in deze omstandigheden te zien, ipv in het werk... hihi!! Ben bij dezelfde praktijk als vorige 2 dus kenden elkaar al goed. Ze hoefde me weinig nieuws te vertellen ook door mijn opleiding. Ze kon al goed voelen dat het niet me eerste zwangerschap is... hihih!! Alleen nog ff bloed laten prikken *slik*
Gefeliciteerd Esther!!!! Mooie echo!! Ik kan niet wachten tot ik maandag met je mee kan doen @meer kwijl: dat is echt een bekende zwangerschapskwaal. Heb er nu gelukkig geen last van maar herken het wel. Verslikte me in het begin ook vaak, blegh.
Wauw Esther, wat gaaf dat je nu niet meer naar het ziekenhuis hoeft!! Super gefeliciteerd. En ik vind je echo echt wel duidelijk hoor . Wij hebben zojuist de termijnecho gehad, en we zijn 4 dagen verder gezet. Nu is de uitgerekende datum 1 oktober .