Na veel tegen slagen etc. Hebben we heel goed gepraat afgelopen donderdag en we hebben besloten toch deze maand al naar de Ha te stappen!! We wilde het eerst afwachten wat me werk gaat doen. Ik ben per 1feb 2014 mijn baan kwijt. Maar zit grote kans dat ik het doormiddel van reageren interen vacatures kan rekken. Ben mijn baan door Crisis kwijt(afspiegelingssysteem). De wens voor een tweede is zo groot dat we dit nu niet aflaten pakken door omstandig heden hebben we het al 2jaar uit moeten stellen. Maar morgen ga ik dan toch de Ha bellen spannend hoor!! Wij gaan dan weer naar Medisch Centrum kinderwens. daar zijn wij ook geweest voor ons zoontje. helaas hadden we geen cryo's dus moeten alles op nieuw. maar hebben het er voor over. OP naar een tweede ICSI wonder!
Succes! En groot gelijk dat jullie niet wachten, er zal misschien altijd wat gebeuren om te denken dat het beter is om het op te schuiven maar dan ben je 50!! Laten we hopen dat jullie weg in de mmm niet te lang is.
Dank jullie wel allemaal!! Sammy nog gefeliciteerd!! Ik ben daar alleen voor de puncties en tergplaatsingen. Jolie dank je wel. Hij zou niet heel lang zijn. Wij doen Max 3 pogingen en anders laten we het dus bij alleen ons zoontje. Het scheelt wel hoor dat we natuurlijk al een kindje hebben.
Hoi Snippie, spannend joh. Hopelijk kun je snel starten. Als je het leuk vindt kun je met ons meekletsen, allemaal MCK meiden: http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/333372-meer-meiden-medisch-centrum-kinderwens-104.html#post15380192 Zie maar Succes!!!
September gaan we beginnen aan onze eerste icsi poging voor brusje! Medicatie worden volgende week bij me thuis afgeleverd.
Spannend!! Maar heb je dan een verwijzing nodig? Wij gaan in sept van start weer in Gent maar ik heb gewoon gebeld en niet naar huisarts geweest !
Ik heb huisarts gebeld en gevraagd om verwijzing! die heeft zei mij door gemaild. Toen afspraak ziekenhuis gemaakt ,maar daar vroegen ze niet naar verwijzings nummer. Hun konden al in de comp zien waar ik voor kwam. Je hoefd dus niet langs ha! Gewoon even bellen.
Maar weet niet hoe het gaat in Gent! Maar als je al een afspraak hebt staan! Is het al goed. Anders hadden ze dat aan de tel al verteld/