Wie heeft er ook héel veel bloedverlies gehad in de eerste weken van de zwangerschap (rond week 4 of 5), zoveel als een menstruatie? Hoe is dat verder gegaan? Bedankt .
hoi hoi, ik heb rond week 5 eenmalig best veel bloed verloren.. het druppelde eruit zeg maar was helderrood zonder krampen.. nu meerdere echos gehad en vorige week et hartje gehoord.. tot nu toe dus alles goed.. spannens blijft het altijd.. maar das ook zonder bloed vind ik
Ik! Bruin bloedverlies zelfs met buikpijn. In week 5 6 en 7 gehad. Ik moet wel zeggen dat ik het dan een paar keer had, gewoon wat druppels, en dat het dan weer een aantal dagen over was. Heb ontzettend in de rats gezeten maar van de week een schattig bewegend beebje gezien. Dus het kan!!
Ik ook! Bij week 5 en week 7, bruine afscheiding, met stukjes rood en donkerrood bloed. Bleek oud bloed te zijn, wellicht nog van de innesteling en/of een erg gevoelige baarmoedermond. Vk zei dat 50% van de zwangeren er weleens last van heeft, ook bloedneus komt vaker voor in zwangerschap kaar als bloed uit je neus komt kijkt niemand er naar vanop. Ik ben nu bijna 35 weken, en nooit meer bloedverlies gehad. Dus er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn! Ik snap echter wel je zorgen, ik heb vreselijk in de rats gezeten en was overtuigd dat het misging, ik was enorm verdrietig maar het bleek gelukkig toch goed te zijn. Succes!
Ik.. En zelfs meer dan een menstruatie. Het liep langs m'n benen. Heb het gehad met 4,5 week en rond 10 weken nog een keer. Toch is het meisje inmiddels ruim een jaar
Ik ben morgen zes weken en heb afgelopen week ook last van bloedverlies. Van rozeverlies naar helderrood en weer bruin. Ik ben nu vanaf gisteren bloedvrij, maar heb het er niet op. Afgelopen vrijdag zat alles nog waar het hoorde en donderdag heb ik weer een echo. Het is doodeng. Hopelijk betekende het niks verkeerds voor je (en mijzelf)
Ik heb bloedverlies gehad in mijn 7e week. Ik dacht dat het mis zou gaan omdat het erg leek op een menstruatie, ook had ik pijn wat leek op menstruatiepijn. Gelukkig is alles wel goed gegaan en ons kindje is helemaal gezond. Op de echo's zag alles er ook normaal uit en ik heb ook geen bloedverlies meer gehad.
Ja ik. Het begon in week 5 en duurde tot en met week 19. Eigenlijk constant bloedverlies. Soms een dagje amper, maar dat was uitzondering. Eigenlijk dagelijks bloedverlies, variërend van veel bruinverlies tot heel veel rood bloed. Stroomde eruit. Doodeng! Maar het gaat nog steeds heel goed, nog zo'n 8 weken te gaan hier
ik heb het ook gehad met 6 weken zonder krampen. wel mijn vk gebeld en mocht langskomen met de kleine was alles goed ben nu 19 weken zwanger en alles gaat goed liefs
Dacht dat ik gewoon elke maand ongesteld werd. Ging naar de dokter met pijn in mn lies en bloedde ook tussendoor weleens. Ik bleek al meer als 14 weken in verwachting....dus ja; het kan...