wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Rieketje nee 2 waren 15 :) dus een grote kans .

Gelukkig gaat alles goed met jullie :)
    Wat bijzonder dat je hem/haar voelt ..
    Al alle spulletjes geshopt? Hihi dat lijkt me leuk

Liefs

2. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja mywish dan heb je wel kans dat ze gesprongen zijn..!
    Wanneer heb je weer controle?

Babyspulletjes shoppen is inderdaad leuk, maar ik moet mezelf wel inhouden! Je ziet zoveel leuke dingen en sommige dingen zijn gewoon ook echt veel te duur. Als ik iets leuks zie voor een leuke prijs neem ik het mee.. en zo maar alles bij elkaar sprokkelen haha

3. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Dat is ook zo , sommige prijzen pfoee een kinderwagen 1000 euro echt belachelijk maar ik zou ook op de prijs letten liever 10 leuke dingen dan 1 duur dingetje wat je maar een paar keer kan gebruiken ..
    Morgen controlle laat wel wat weten
    Welterusten 😁

4. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    #1984 meelanor, 13 jul 2015
    Laatst bewerkt: 13 jul 2015
    Hmm. Ja mywish kan best dat er 1 of 2 gesprongen zijn. Geef t vandaag even aan in t zkh. Ben benieuwd waar ze zeggen.

Ik ben op dag 7 maar nog steeds heldee rood bloedverlies. Altijd irritant zo'n lange ongi. Woensdag naar t zkh ben benieuwd :)

Rieketje en toch koop je straks dingen waar je achteraf van zegt waarom haha. Lang leve de hormonen :)
    en heerlijk dat je nu beweging voelt dat gevoel mis ik zo erg :)

5. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Haloo...

Ik ben bang dat er wat gesprongen is ee zat nog 1 van 14 en de rest waren wat kleiner mag vrijdag terug . En dan hoopt ze dat er maar 1 mooie zit ik Zie het wel zet het van me af nu ..

Ik ben misselijk en heb echt borrelende darmen incl diaree ga lekker in bed liggen nu stomme weersverandering ook mijn borsten doe nog steeds pijn Zou wel een buikgriep zijn ..

Liefs

6. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey meid

Wat zeiden ze in t zkh over dat je dacht dat er iets gesprongen is? En het kan zijn datbje cyclus nu iets anders voelt. Je bent toch zwanger geweest.

Vandaag naar de natuurgeneeskundige geweest die was helemaal blij. Ik snap er nog steeds niets van want het is af en toe letterlijk chinees maar t principe snap ik nog steeds wel. Hij zei dat niets een zwangerschap meer in de wegstaat. En we zijn nu bezig om een zwangerschap te bevorderen.

Vertelde van de menstruatie en hij zei dat t juist heel goed was dat er geen bruinverlies meer is. Een menstruatie moest volledig rood zijn. (Wist ik niet :) )

We wachten weer af :)

7. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Meelanor ,
    Ze zei dat er inderdaad wat verdwenen was en dat klopte ook met mijn gevoelige tepels , ze zien niet of het gesprongen is maar met mijn klachten wist ze het bijna zeker en waar zijb die 2 van 15 dan heen? Hihi

Meelanor ik geloof ook in die natuurlijke maar het is hartstikke duur,
    Bruin telt niet mee rood alleen hihi ik hoop echt dat je ook in verwachting raakt .. Echt wie weet wel samen? Lol zou leuk zijn ..

Ik weet soms ook even niet meer hoe en wat wat trekt de mmm toch aan je dan kan je alles aan en dan denk je heel somber ..
    Alles komt goed xx

8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Maar wat ik dan niet snap ze denken dat je al eisprong hebt gehad en ze laten je toch door spuiten? Kan dat evt kwaad? En stel je voor dat je "2e" eitje springt en bevrucht raakt wordt je dan niet eerder ongesteld omdat die eerste niet bevrucht is en je lichaam dus denkt spoelen met die hap.

En ik heb vaak dat de laatste 2 a 3 dagen bruin / rood zijn (ben gem 8 dagen ongi incl bruinverlies dagen op t einde ) maar blijkbaar moet alles rood zijn ipv bruin nooit geweten :) nu is het rood ook weg :) dus helemaal geen bruin meer gehad deze cyclus niet voor en niet na :)

9. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg

Ik denk het niet want ik heb het de 1 e ronde ook gehad...
    Ik kan wel ongesteld worden maar als het bevrucht is word ik niet ongesteld .. Ik word ingesteld als er Niks bevrucht is etc.. Dan stoot je lichaam het af.
    Ik heb eigenlijk geen flauw idee ik denk dat deze ronde sowieso niks word. Ik ben ook ziek enzo kan wel goed eten gelukkig..
    Trouwens eitjes kunnen altijd springen vandaar het vrijverbod als dat kwaad kon namen ze toch geen risico om toch door te spuiten ook al zou er dus een eitje gesprongen zijn ..

Meelanor dat is wel echt goed nieuwe als je alle cyclussen bruin hebt gehad en nu niet misschien is je lichaam nu toch gereinigd ,, geef de moed niet op kijk maar naar die kleine van je klinkt cliché maar het bewijs heb je..

X

10. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn meelanor dat de 'therapie' lijkt te werken! Ik heb al vaker verhalen gelezen van mensen die er profijt van hebben gehad.

Spannend mywish! Afwachten nu even.

Gisteren naar verloskundige geweest. Alles was weer goed. Ondanks mijn behoorlijke buik ben ik 'pas' tussen de 4.5 a 5 kilo aangekomen. Dat is niet erg. Ze vertelde dat mijn navel niet in het midden zit.. (te laag) en daardoor lijkt/is mijn buik dikker. Nog nooit van gehoord en is me nog nooit verteld haha

11. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Hoi dames,

Weer eens een teken van leven van mijn kant.

Mywish, jij bent weer begonnen zie ik, fijn meid. Hopelijk is het snel raak!

Meelanor, goed dat de behandeling bij de natuurgeneeskundige aanslaat. Laten we hopen dat hij gelijk heeft en niks meer een zwangerschap in de weg staat!! Gebruik je ook speciale poedertjes of pilletjes?

Sasiej, hoe is het met jou?

Met mij alles wel ok. We hebben vakantie tot einde van de week en dan zitten de 3 weken er weer op. :( in de vakantie nuttig geweest hoor, we hebben een kinderwagen besteld en het kamertje. Die wordt eind september geleverd, de wagen kunnen we denk ik 1 dezer dagen ophalen.
    Wel vroeg maar er was een hele goede actie.

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey

Fijn dat alles goed gaat shally. Ach de wagen heb je toch nodig :) en lekker van genieten :) leuk weer van je te horen in elk geval.

Ik krijg kruidendruppels en omega capsules. Dus wel iets tastbaars.

Vandaag weer naar t zkh geweest 3x 12mm eitjes maar heb een raar gevoel erbij... bms is 5mm dus dat nog nie goed. we wachten maar weer af :) vrijdag terug

13. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Dag dames,

sorry van de enorm late reactie:p maar ik was even klaar met alles ( niet met jullie hoor;))!

fijn mywish dat je weer bezig bent:) en meelanor wat goed die natuurgeneeskunde :) hopelijk werkt het!

Zwangere dames, wat fijn dat het goed met jullie gaat!
    hahaha shally ja vakanties zijn altijd veel te kort:p en gaan veeeeel te snel om! het lijkt me zo leuk om al die dingetjes te mogen kopen:)!

met mij gaat t wel... nog steeds gefrustreerd en nog steeds in beraad wel of niet naar belgie/duitsland.... het afvallen lukt helaas nog steeds niet.... dus ja zo kunnen we jaren wachten.... en ik begin ook al tegen de 30 aan te gaan hahaha:p

xxxx

14. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Shally : wat leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht vroeg ? Nee meid je gaat ook hard haha gelukkig alles goed!! Leuk dat we wat van je horen :)

Sasiej : ik zou het evt proberen in België of Düsseldorf als je die krijgt moet je die zeker pakken ... Ik vind het rot voor je dat ze je hier niet helpen , ik zou er voor gaan nuet dat je straks denkt had ik maar dikke knuffel voor jou.

Meelanor 2 eitjes hoop dat het toch goed doorgroeid en ook je bm slijmvlies ..

Ik heb bruinverlies wat betekend dit nou weer lijkt wel of ik ongesteld word maar dat kan niet nog steeds last van mijn borsten pff

Liefs

15. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Vandaag bij de gyn geweest grote eitjes waren weg er zaten een boel kleine maar we mochten weer vrijen? Ik moet over 10 dagen terug komen voor een echo ik snap er niks van .. Zou ze gezien hebben dat er iets gesprongen is? Toen ik zei dat ik bruinverlies had lachte ze en zei ze ik zie je over 10 dagen ..

Ik denk dat ze denkt dat mijn lichaam het weer zelf kan even afwachten dan

Pff wachten word je moe van

Liefs

16. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @mywish Het zal aan mij liggen maar ik vind het maar een vreemd ziekenhuis mywish :cool: zou t dan niet gewoon een innesteling zijn...?
    Of is bms ook helemaal weg en moet je opnieuw beginnen zonder te spuiten? Of spuit je nu nog wel?

Ik snap er echt niets meer van :D

@sasiej ik zou (denk k nu want daar weet je pas als je in de situatie zit).naar een ander zkh gaan. Je hoeft er niet zo vaak heen want de echo's kunnen gewoon in je eigen zkh Als dat nodig zou zijn.

Hier vandaag weer naar t zkh geweest. 1 van 16 1 van 13 en 1 van 12. Bms gegroeid naar 8.5 :) morgen terug. Zal dan denk ik wel mogen spuiten :)

17. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Mijn bm slijmvlies is mooi dik ik denk dat ze denkt een innesteling dat ze het daarom even wil aankijken het kan maar ik ga nergens vanuit hoor :) nee ik spuit niet meer normaal had ze me wel laten spuiten dus er zou wel iets aan de hand zijn ;)

Ik moet de 27e terug dus dan zien we het wel

Jij hebt mooie eitjes en een mooi bm sv ik ga duimen voor je meelanor

Liefs

18. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad een beetje een warrig verhaal mywish.. dat ze dan ook niet uitleggen waarom je moet wachten?

Wow meelanor, je hebt weer prachtige eitjes en een super bms! Succes vandaag en hopelijk vandaag de laatste spuit!

Liefs en een goed weekend allemaal.

19. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    1 van 17 en 1 van 14 ze verwachten dus 2 eitjes net een beetje extra kans :) vanavond nog 1 spuit zetten en dan morgen pregnyl dit MOET onze ronde zijn:D gewoon omdat ik dat vind!

(En ik heb geen zin om ongesteld te zijn op vakantie :p)

Hoe gaat het met jou rieketje ga je nog op vakantie? Of wordt het een honeymoon :)

20. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Warrig? Ze wil kijken of mijn lichaam het zelf gedaan heeft ivm vele eitjes en ja als hun zien dat er iets gesprongen is moet ik toch vanzelf ongesteld worden ..
    Ik Zie het wel ik ga volgende week testen en anders begin ik zelf met utro wij gaan september op vakantie willen wel nog een kans hebben

Meelanor dit moet idd jou ronde worden ..
    Liefs

Deel Deze Pagina