wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouja.. ik vond het een beetje een onduidelijk verhaal.. niet echt duidelijk wat het ziekenhuis nu verwacht en waarom je dus 10 dagen moet wachten.. sorry, kan ook aan mij liggen. Nu is het duidelijk haha
    Waar gaan jullie in september naar toe?

Meelanor ik vind ook dat dit jullie ronde moet zijn! Heel veel succes! Gaan jullie nog op vakantie dan?

Wij gaan niet op vakantie, maar misschien een (lang) weekend of midweekje weg. Ik heb vanaf 11 september 4 weken vakantie en aansluitend verlof. 25 september gaan we trouwen en 6 weken later verwachten we ons kleintje. Mijn vriend heeft 1 week voor de bruiloft en 1 week erna vakantie.

2. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Rieketje ,klopt ook ik vertel het misschien wazig haha .
    Ik vind het ook 'raar' maar wie weet is mijn cyclus echt hersteld je hoort het vaker na een zwangerschap of miskraam !

Wij gaan naar Italië heb 3 weken gepakt .. Maar als we geen zin meer hebben gaan we terug :) we rijden met de auto geen zin om te vliegen met al die ongelukken enzo ...

Een weekend weg is ook lekker als ik nu nog zwanger was was het ook geen vakantie geworden dan ging alles naar de kleine , maar het us goed om even op te laden ..

Leuk dat je gaat trouwen 2 cadeau's in één klap hihi

Liefs

3. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    O heerlijk mywish! Italie lijkt me erg mooi. Zou ik ook nog wel een keer naar toe willen, maar ik ben helemaal geen held in het buitenland en ik kan bijna geen buitenlandse taal.

4. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Haha ik ook niet mijn mannetje komt daar vandaan maar ik moet zeggen veel versta ik al .. Het is geen moeilijke taal en als je op een toeristen gebied komt daar spreken ze al veel Engels :)
    Het is echt mooi en het eten geweldig! Hihi

Liefs

5. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    hoi dames,

sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen. er is veel gebeurd!

riekertje; woow jij ook alweer 24 weken! wat gaat dat hard! weet je al waar je heen zou willen voor weekendje weg? even ideeen op doen haha! wij willen ook even lekker een paar daagjes weg maar we hebben geen idee waar we heen zullen gaan. oooh en bijna trouwen!! spannend!

mywish; hoe is het nu met je? heb je het al een beetje een plekje kunnen geven? maar moest jij niet jou menstruatie zelf afwachten na jou curretage?
    Lekker zeg! 3 weken vakantie! wanneer ga je? ja lekker van genieten hoor die vakantie! je zult het nodig hebben na die heftige periodes!

meelanor; zo knap van jou hoe sterk jij je houd, het is idd zo dat je al een geweldig wondertje rond hebt lopen... maar de kriebels en het verlangen voor nog zon wondertje is natuurlijk ook zo groot! en ik gun het je zo!! wauw wat gaaf dat een natuurgeneeskundige dat zo zegt hihi! hopen dat hij/zij gelijk heeft hihi! oohhh en net de pregnyl gezet! wauw! heel veel succes deze ronde!!

sasiej; ik snap opzich wel dat het afvallen niet helemaal wilt lukken als er zon druk op je gezet word.. je wil iets mega graag je gaat er al jaren voor en ineens mag je niet verder. succes meis! en ga je nog op vakantie?

hier;
    nou... woensdag alweer 28 weekjes,, wat gaat het snel! ik zit sinds 2 weekjes helemaal in de ziektewet ivm mijn rug klachten ( zit steeds een zenuw klem met lopen). en aangezien ik in de horeca werk..... dus ik ben vorige week bij de arbo arts geweest.
    afgelopen zaterdag heb ik een gesprekje gehad op het werk en te horen gekregen dat mijn contract in September niet doorloopt dus eindigt. ik ga dus van de ziektewet mijn zwangerschapsverlof in en daarna de WW als ik nog geen nieuw werk heb. maar echt waar,, ik maak me er totaal niet druk om!
    Phoe.. verder gaat het eigenlijk wel goed! ik mag niet klagen! ik probeer het rustig aan te doen maar ik merk dat ik veel te veel doe! en dan kom ik mezelf weer even tegen.
    verder heb ik eigenlijk weinig te vertellen haha! ik ben nu rond de 5,5 kilo aangekomen, dus dat ik ook netjes... terwijl ik echt niets laat staan waar ik zin in heb!

ik zat even een keer op de laptop dus ik kon even een keer de tijd nemen om te reageren op (ik hoop niemand vergeten.... vergeet zoveel!!!) jullie!

liefs xxx

6. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Lieve dames

hoe is het met jullie:)?

zwangere ladies: wat zijn jullie allemaal al ver in jullie zwangerschap! nog even geduld en jullie hebben een mooi beebje in jullie armen (L)!

oei unbelieveble, hopelijk heb je snel iets minder pijn! shit van je contract hoor maar er komt vast wel weer iets anders op je pad :) en voor de rest gewoon lekker genieten van de vrije tijd:) !

xxxxx

7. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Unbelievabee idd ik verheug me er ook op hoor .. 1'sept vertrekken wij ..
    Maar Was liever nog zwanger geweest maar die keuze heb je niet ..
    Ik heb het een plekje kunnen geven . Ik denk nog wel eens eraan maar ik weet dat het vruchtje kindje niet goed was waarschijnlijk ..
    Jij ook op vakantie ?

Sasiej en weet je al wat jullie gaan doen?

Meelanor hoe gaat het met jou?

En de rest ?

Sun lang niks meed gehoord alles goed en met je kleintje?

Liefs

8. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Mywish, het zal idd altijd een moeilijk iets blijven maar fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven!

Ik denk dat we overgaan naar belgie aangezien het anders wel erg lang gaat duren gezien ik in totaal maar 0,7kg minder weeg dan toen ik begon 😓 dus dit wordt n jarenplan en daar heb ik geen geduld voor...

Even een stomme vraag he maar wat denken jullie bij deze foto... Bovenste is de eerste ovulatie test en de onderste de laatste

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,9 KB
      Weergaven:
      6
  9. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Ow hij staat scheef😂 links is de eerste rechts de laatste

10. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hoi sasiej ,

Hij lijkt dikker als de andere heb je daarvoor ook getest? Dan kan het best zijn dat die daarvoor knalde . Hij loopt namelijk af wat kan betekenen dat je een ei hebt gehad!!

Ik denk dat je een goede keuze maakt ..

Liefs

11. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hoi mywish thx voor je reactie:)!
    Haha nee helaas niet van tevoren getest aangezien ik iedere keer n vermogen aan testen kwijt was/ben terwijl er niks is...
    Nu had ik zo'n enorme hoofdpijn/migraine waarvan ik dacht hhmm dat kon wel ns hormonaal zijn vandaar dat ik ben gaan testen en dit was t resultaat dus ik ga ervan uit dat er een eisprong geweest is even afwachten dus... Tis alleen shit dat we alleen eergister en vandaag seks gehad hebben dus ik hoop dat t genoeg is geweest (eerste test was van eergister)

Xxx

12. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej sasiej!
    Dat lijkt mij ook een eisprong! Ik vind de test behoorlijk duidelijk! Ben benieuwd!!

13. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    He rieketje
    Ja haha dat leek mij ook:p echter lijkt het alsof ik ongesteld ben😅 ik weet t niet meer hoor haha lh piek en bloeden erg vreemd.... Al is t niet zo dat t enorm veel is maar toch heel raar....

Liefs

14. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm dat is inderdaad vreemd.. ?
    Maar als het niet veel bloed is.. kan het van alles zijn.

15. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Wordt steeds meer:eek: dus ga er vanuit dst t doorzet... Dan begrijp ik de testen echt niet:eek:!

16. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Heeeey meiden!

Ik kreeg geen meldingen van nieuwe berichten dus dacht... rustig zeker (baalde al) misschien is iedereen op vakantie? Maar blijkbaar was ik niet zo gezellig haha.

Hii Unbelivable fijn dat je hier ook weer even komt kijken! Maar wat ontzettend balen van je pijn... :( zwanger zijn is zo'n ontzettend mooie ervaring maar t is lang niet altijd leuk :( hopelijk kun je er wel van genieten? :) en wat enorm stom dat ze je contract niet verlengen... weet je waarom het is? Want als het komt omdat je zwanger bent dan mogen ze je niet wegsturen.

Sasiej ik denk ook dat je een goede keuze maakt! Je kunt er ook naar toe gaan voor een second opinion he. En mocht jendaar behandeld kunnen/willen worden dan kunnen de fm gewoon in je eigen zkh dus je hoeft niet zo heeeel vaak r belgie.
    En wat betrefd je testen volgens mij gingen ze richting positief maar waren ze dat nog niet/niet meer (streepjes zijn dun? ). ik heb ze ook even gebruikt maar ik had heel vaak donkere ovu testen maar net niet positief. Komt door de pcos... ik hoop dat je nu een ovulatiebloeding hebt of een innestelingsbloeding maar ik verwacht een bloeding of ongi :( en normaal ben ik altijd optimistisch

@mywish hoe gaat t met je voel je wat? En hoeveel dpo zit je?

@rieketje Hoe gaat t met jou al vakantie geboekt?

@hier eisprong gehad op dag 15 nod is augustus we hebben goed geklust. En voor t eerst sinds tijden had ik echt heel veel vruchtbaarslijm je zou bijna zeggen dan mijn doos verkouden was geworden wat een snotterige bedoeling haha :)
    Sz heeft gister bekend gemaakt dat ze zwanger is. Ben heel blij voor dr! want ze was ook al meer dan een half jaar bezig en ik weet hoe het is als het niet wil. Ik hoop wel dat ik snel volg anders zit ik er de hele tijd aan te denken als ik haar zie en ik wil niet continue aan zwangerschappen denken :)
    Nu ben ik al een paar dagen ziek heb keel ontsteking en kan daardoor snacht niet slapen :( hopelijk snel beter want dit is niet :(

17. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Spannend Meelanor nog een weekje wachten:)! Wat fijn voor je schoonzus:), maar idd jij snel erachteraan!

Ik had gisteren helder rood bloedverlies en vandaag eigenlijk een stuk minder... Kan ik dit als menstruatie zien? Op 22juni heb ik ook 1dag een kleine bloeding gehad... Weet niet goed wat ik ervan kan/moet denken!
    Jip second opinion zou fijn zijn... Maar moet eerst natuurlijk de verwijzing krijgen:p!
    De testen liepen eigenlijk net af hihi want de linker was de oudste dus daarom vind ik t zo gek! Waren trouwens idd dunne streepjes terwijl ik dacht dat ze even breed als de controle lijn moesten zijn... Ik heb door de pcos eigenlijk nooit echt donkere strepen op de piek na dan... Maar weet nu gwn niet wat t kan zijn:eek: daar komt het piekeren weer haha want hoe kan ik n piek hebben en 2/3 dagen later helderrood bloedverlies😅

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Pfff irritant he een zwangerschapswens met een onstabiele cyclus... :( dat vind ik in t zkh wel echt fijn dan heb je iets meer controle erop. En moet nog wel bijna 2 weken wachten hoor :) 6 augustus duurt nog 12 dagen. verdraaide lange lf :p en laten we dan op vakantie zijn dus ik hoop heeeeel erg dat ik niet ongi op vakantie ben dat is ook irritant ;) ach ja ik wacht t wel af :)

Vind nu vervelend dat ik koortsig ben zou het kwaad kunnen voor de innesteling? (Gelukkig geen koorts tijdens de eisprong :) ) maar je gaat t je toch afvragen :cool:

19. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Het kan natuurlijk ook een goed teken zijn he;p dat t lichaam hard aan t werk is en daardoor koortsig wordt!
    Haha ja idd bijna 2 weken:p ik wilde t n beetje positief brengen;p!
    Zou idd niet fijn zijn in de vakantie!

Nouja onstabiele cyclus oke maar 1dag bloeden per 1 a 2 maanden;p en dan niet weten of t n menstruatie is gezien ik ook de lh piek had😂 daar is geen wijs uit te worden:p! En aangezien t ziekenhuis op geen enkele manier mee werkt moet ik er tg zelf achter komen.... Helaas

20. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey ja ik heb keelontsteking :( was maar roze maandag geweest op de tilburgse Kermis maar de muziek stond daar zo hard dat ik mm keel schor heb gegild en daarna keelontsteking opgelopen. Slaap al 3 dagen maar 3.5 uur per nacht en overdag 2 uur dus ben kapot ben blij dat mijn man vrij heeft in de kleine te doen. Ik kan bijna niet praten en dus mn kleine ook nie corrigeren als t niet helemaal goed gaat

Sasiej vind het knap van je hoor ik zou echt zoo kwaad zijn dat ze je zo ineens afwijzen. Bij ons in t zkh zie ik ook genoeg mensen met een hoger bmi en die worden ook geholpen. Hopelijk jij ook snel weer :)

Deel Deze Pagina