Ja tis ook schandalig wat ze doen! Vooral als ik na ga dat we al van 2010 bezig zijn😓 Oei beterschap meis!
Sasiej, ik blijf het schandalig vinden hoe ze met jou omgaan! Ze laten je nu al 5 jaar lang door hobbelen, zonder (in mijn ogen) een concreet plan van aanpak! Ik zou gewoon is naar een ander ziekenhuis bellen/mailen en je situatie voorleggen en vragen of ze zouden behandelen.. Meelanor, mijn vriend en ik lagen beide met koorts/griep op bed toen er geklust moest worden.. bij ons was het wel raak.. dus ik denk dat het niet direct invloed heeft op de innesteling. Misschien juist wel goed, dat je lichaam bezig is met herstellen en dus minder aandacht heeft voor wat er verder in je lichaam gebeurt. Succes!!
Ik snap er echt niets van... juist omdat jullie al sinds 2010 bezig zijn waarom jullie zooo lang laten aanrommelen?? Waarom nog geen iui of ivf daar hadden ze echt wel eerder mee kunnen beginnen???
Meelanor, ik heb ook vaak gehad dat ik wat koortsig was rond de mogelijke innesteling. Of heb kwaad kan geen idee, hoop het niet. Sasiej, wat vreemd allemaal. Nu weet je dus nog niet of je een eisprong hebt gehad. Gelukkig heb en je er wel gebruik van gemaakt dus daar kan het niet aan liggen.
Hoi meiden , Alles goed? Sasiej heeft overgewicht waardoor ze haar niet willen helpen, ik heb hetzelfde meegemaakt bij orbis (ondergewicht) toen ben ik Naar een andere overgestapt waar ze het belachelijk vinden .. Ik denk dag ze juie aan het lijntje hebben gehouden wat gewoon niét kan . Maar sommige moeten zich aan bepaalde criteria's houden .. Meelanor ik was ook koortsig en verkouden keelpijn en het was toch raak!! Dus volgens mij kan het geen kwaad .. Ik ben niet ongesteld ik heb mijn eisprong mogelijk op 12 juli gehad wat dus zou beteken dat ik vandaag ongi moet worden ik moet morgen toch naar het Z-H .. Als het niet raak is start ik morgen net utro . Pff word je toch moe van dat wachten en die onzekerheid .. Shally hoe gaat het met jou? Hoop alles goed bijna op de helft he meid Een fijne dag dames Liefs
Hey mywish Ja dat snap ik maar dat ze niet willen helpen is toch pas sinds de laatste paar maanden toch? of was dat ook al Sinds 2010? Spannend mywish Hopelijk raak. Je kunt even testen Als Je van de onduidelijkheid af wil. Ik hoop t maar dat die koorts geen kwaad kan Jij ook fijne dag mywish
Gaat goed hoor mywish, lief dat je naar me vraagt! Gisteren voor het eerst de kleine gevoeld. Spannend voor jou zeg, duim voor je!
Shally , wat bijzonder hihi .. Meelanor het eerste stukje is dat ook voor mij bedoelt ? Ik snap het even niet voor dat ik naar een ander Z-H ging wouden ze mij niet helpen ik moest eerst bijkomen .. Ik heb morgen een echo dus neem aan dat ik daar ook een test kan doen ik denk niet dat het raak is hoor Liefs
uhm half was soort van voor sasiej Ohh nou ja een echo zou ook genoeg moeten zeggen ik duim voor een leuke echo voor morgen 😆
Sorry mywish, maar dat is onzin wat je zegt... Als t hun richtlijnen waren hadden ze al 2 jaar eerder moeten stoppen en ik zit in hetzelfde ziekenhuis als jou dus als ze dan met ondergewicht helpen vind ik ook dat ze met overgewicht moeten helpen... En t is nu ook niet zo dat ik een of andere dikke zeekoe ben Het gaat om het feit dat ze ineens na 5 jaar stoppen en dat net nadat de operatie geweest is Wat leuk shally en wat lijkt me dat speciaal! Sun wat heb ik allang niks meer van je gehoord hoe is het met je? Thx rieketje en meelanor Maar ik ben iig ongesteld haha nog steeds raar van die lh piek maar er is iig een spontane menstruatie
Shally, haha nee idd ik weet niet hoe t nu zit met die eisprong maar idd we hebben er gebruik van gemaakt! Nee meelanor, ik denk echt dat t geen kwaad kan hoor niet drukmaken meid!
Ik vind het ook onzin je hoeft mij niet aan te vallen Ik heb ondergewicht maar niet extreem ik weet toch niet waarom hun jou niet helpen ik vind het ook onzin ze helpen normaal niet bij extreme over of ondergewicht ( dat is ook normaal zitten bepaalde risico's aan vast)) ik val net op het randje .. En jij zegt zelf dat je wat flinker bent maar niet extreem dus ik snap het niet !5 jaar is wel erg lang ik vind dit ook niet netjes .. Maar ik zou daar niet eens willen blijven als ze je zo behandelen iedereen heeft recht om gelijk behandelt te worden ook jij !! Liefs
Moet maandag weer terug had heel dik bm slijmvlies en nog 1 eitje van 20 mm .. Ik moest eigenlijk al ongesteld zijn maar ik wacht nog wel even af.. Liefs
Nou vandaag misschien weer een beetje hoop gekregen... mocht ik weer ongesteld worden dan mag ik waarschijnlijk weer beginnen met chlomid.... volgens mij wilden ze gewoon dat ik bleef en niet naar belgie ging ... heel lastig om ze te confronteren met de dingen waar ik het niet mee eens was maar ben blij dat ik het gedaan heb vooral gezien het resultaat
Fijn , eindelijk eens een lichtpuntje voor jullie nu hopen dat je snel ongesteld word ik vind ook dat jullie het verdienen We zitten hier om elkaar te steunen en hoop ook dat iedereen lekker meeklets Meelanor hoe gaat het met jou? Liefs
Ik duim voor je hoop nou dat jullie ook aan de beurt zijn is niet leuk meer zolang .. Ik moet maandag ... ik had gedacht ongesteld te worden maar nog niks (wel soms steken )en dan denk ik eindelijk nu komt het maar ben je gek haha.. Ikk heb dan een andere arts ga ik even vragen waarom ze me zo lang laten wachten , ik vind het niet meer leuk op zo een manier .. Eerst zegt ze dit en dan weer dat krijg er geen hoogte meer van .. Ben ik nou idioot? Er zat een eitje van 20 ik zei moet ik dan geen ovitrelle zegt ze nee die springt vanzelf wel ja zo kan je eeuwen wachten .. Zegt ze je hebt een hele dikke bm slijmvlies ik wil je volgende week terug zien wat moet hierop duiden dan ? Pff snap er niks meer van Sorry voor mijn gezeur 😳