ik heb al die tijd geen eisprong gehad... fijn joh bloeden om niets :,) bloeden werd wel af en toe meer een minder meestal 1 tampon of 1 maandverband per dag. is echt anders dan een menstruatie die ik nu heb. ik wist dat doordat ik temperatuurde. Dat moet met een simpele thermometer en dan t liefst vaginaal of rectaal. Maar ik deed hem in mijn mond onder mijn tong dat ging ook nog redelijk. Is wel minder betrouwbaar omdat je ook met je mond open kunt slapen. Maar ik vond daar een fijner idee. Je moet t sochtends elke dag zelfde tijd meten en zodra je wakker bent of uit bed komt. Ik zette de Wekker om 6.00 en tempte en sliep dan weer verder. Goedkoop, simpel effectief als je er meer over wilt Weten hoor ik t wel.
Pff das idd helemaal shit als ik dat er ook nog bij ga krijgen weten ze helemaal niet meer wat ze met me moeten😂😂😂 hebben zw geen oorzaak kunnen vinden? En is t nu gestopt dan? Ik laat je iets weten als ik begin met tempen liefs
ze zeggen hormonale disbalans. Kan door de pcos komen gaat nu bijn een jaar goed met 3x een bloeding op ongewenste tijden verder een redelijk normale cycluz halleluja! Zo erg een jaar bloeden om niets bijzonders. Je kunt het zien als een cycus die te.lang zonder eisprong zit. je lichaam kan door de pcos denken dat er wel een eisprong is geweest maar dat er iets mis is gegaan en denkt hmmm spoelen en schoonmaken voor de volgende ronde dan heb je meest weinig bloed ivm er weinig bms is opgebouwd. Zo snel erachteraan is gewoon weer spoelen. Of.... wil je geen valsr en onnodige hoop geven maar ben je zwanger en heb je een innestelingsbloeding die wat langer duurt (t lan t gebeurt. maar wel zelden) om zwangerschap uit te sluiten kun je test doen Ik.ga even nog boekje lezen en dan slapen
Hoi ben al geweest , Heb mijn verhaal gedaan en zoals gedacht zijn er eitjes gesprongen ... Ze zegt ben je nog niet ongesteld , ik zei nee toen keek ze Ze zei ik wil je geen valse hoop geven maar jij hebt een hele dikke bm slijmvlies ik moet over 5 dagen testen ..want dit duidde op een zs Nu blijf ik heel koel en zie het wel pff weet nu wel dat ik eitjes heb gehad ! Jeej
Mywish je kunt dan vandaag al testen want jou eitje is eerder gesprongen dan die van mij. En ik zit op 13 dpo dus ik zou gewoon testen als je verder niet meer terug hoeft te komen.
Ze zei dat ik nog 4-5 dagen moest wachten omdat ik geen ovitrelle heb gespoten en het kan zijn dat die 'eerdere ' eitjes zijn gesprongen of die van allerlaatste van 20 mm dus ik kan beter even iets langer wachten denk ik dan .. Dat is het nadeel als je geen ovitrelle spuit je weet niet de exacte datum Hoe gaat het met jou ? Liefs
Sasiej, ik zou voor de zekerheid een test doen.. ik heb de eerste 2 weken van mijn zwangerschap ook zo gebloed zoals jij beschrijft.. het kan natuurlijk ook wat anders zijn maar als je test kan je dat uitsluiten en ik zou dan het zkhuis bellen.. Mywish.. wattt spannend! Ik zou me niet in kunnen houden met testen! Jij mag ook alweer bijna testen meelanor!
Hallo dames, Thx meelanor ! Duidelijke uitleg ookal was je moe hihi Oeh spannend mywish ik zeg gewoon testen en als hij negatief is over 4 dagen weer Rieketje en meelanor Ik zal morgen nog eens een testje doen maar de 24e heb ik gestest en was hij negatief dus die kans schat ik enorm laag;p X
Ik ga gewoon duimen Ik moet donderdag ongi worden als ik dat niet ben test ik vrijdag. En mywish test jij zaterdag? Spannend hoor
He balen... had zo leuk geweest. Morgen even het ziekenhuis bellen. Kijken wat doe eet van zeggen wie weet krijg je nu wel je kuurtje provera om daarna te starten met clomid @hier mn kleine man is ziek arm ding met dit weer. Hopelijk knapt ie snel op. Vrijdag willen we vertrekken naar italie... even ontspannen
Ik zaterdag ja hihi , och sassiej jammer! Ik wacht haha ik duim ook voor jullie meiden ... Durf niet te hopen want ik voel niks alleen rommelende darmen hahs en ik kan iedere dag voor de grote boodschap normaal echt niet lol Ga je ook naar Italië waar precies ? Wij gaan 1 sept naar het zuiden Xx
Ik kan Juist echt niet naar de wc en normaal 1 a 2x per dag :,) heb ongi krampen en voel de hele tijd wat lopen maar er komt niets... irritant broekloeren....nou ja nou 3 dagen we gaan naar het gardameer. Stavaravan met airco. Met een tent zag k niet zitten en hotel vind ik ook niet fijn dan kun je savonds alleen nog op t balkon zitten en slaap je met de kleine op een kamer (en daar laatste is die kleine van ons niet gewend 😅
Jammer sasiej! Gewoon ff ziekenhuis bellen.. je hebt toch gebloed! Spannend meelanor en mywish! Wel even laten weten he!! Hier gaat het ongelofelijk goed. Ik ben dankbaar dat ik zo goed als nergens last van heb! Natuurlijk merk ik wel dat ik niet meer volle bak kan werken enz maar als ik alles op normaal tempo doe gaat het prima! Net nog bij de verloskundige geweest en ook daar was alles goed. Liefs
Toppie rieketje het is je ook echt gegunt! Je hebt er al Genoeg voor moeten doen! Spannend dames! En een hele fijne vakantie gewenst! Wij hebben 1 september ook pas vakantie😅 duurt nog veeeeeeeeel te lang haha en de hele tijd aan t zoeken naar n bestemming maar niks te vinden Het bloeden is gestopt😂 dus heeft geen nut om nu te bellen😓 dan maar weer afwachten Xxx
Ik zou even bellen dat je gebloed hebt je wacht al zo lang meid... volgens mij hier bruine afscheiding... en geen ongi krampen en ben me een partij chagrijnig Ach ja hoe eerder ik er op vakantie van af ben.