Wat spannend dames! meelanor; wil nog niks zeggen hè! het is je gegund. en een hele fijne vakantie!! riekertje; aaah wat fijn dat het bij hou ook allemaal zo goed gaat! je hebt t verdient! mywish; hopen dat het deze ronde weer raak is en hopen op een plakker!! en ook jij een fijne vakantie! sasiej; misschien heb je gewoon een korte menstruatie gehad? vriendin van me had 1 dag menstruatie en op dag 10 een mega eI. . De gyn snapte er niks van maar her was wel zo haha! je kan altijd even bellen en het voorleggen .. willen jullie naar het buitenland op vakantie? sun: begrijpelijk! Wat heftig! Heel erg veel sterkte voor je! hier; vandaag 30 weekjes! Hij ligt al lekker met zn hoofdje beneden en met zn billetjes rolt ie steeds onder mn navel en van links naar rechts in mijn buik! Wij gaan de 17e eveb lekker een mitweekje weg met zn 2 t jes naar port zelande.. lekker eveb centerparks hihi! fijne vakantie voor degene die lekker op vakantie gaan!!! liefsxxx
Meelanor een fijne vakantie Gardameer is mooi geniet er van en zielig dat je kleine ziek is ... Ik reageer straks even uitgebreid Liefs
kut zeg meelanor! nou wees maar lekker chaggy daar heb je alle recht toe!!! Ze gaan er vanuit dat het gewoon een nawee was van de menstruatie... en dat kan ook heel goed kloppen gezien het vanaf die dag begonnen is... geniet van jullie vakanties dames ! wij willen eigenlijk naar italie dus ben benieuwd of ik nog iets ga vinden hihi
Wij gaan vrijdag vertrekken naar het gardameer in Italië lekker in een sta caravan met airco. Prijs viel me nog mee 650 euro en dat ik het hoog hoog seizoen. En ik was stik chagrijnig voordat t doorbrak dus ik wist genoeg nog steeds licht geïrriteerd maar goed
Ahh Meelanor!! Ik had nog wel zo'n goede hoop voor je! Klote zeg! In ieder geval een hele fijne vakantie! Geniet er van! Unbelievable! 30 weken alweer! Ook lekker hoor een midweek centerparcs!
Hoi dames , Hoe gaat het met iedereen ? Meelanor fijne reis en geniet er lekker van . Ik ben nog niet ongesteld maar heb besloten tot dinsdag te wachten . Dan weet ik zeker dat ik echt overtijd ben. Ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten maar ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben heb wel veel witte bolletjes op mijn tepel en ze zijn ook groter gelukkig kan ik me nu goed inhouden liever dan teleurstellingen . Het is zo warm pff niet meer leuk dit . Een fijn weekend dames ! Liefs
Hey meiden We zouden gisteren vertrekken naar Italië dat liep echter even anders dan gepland mijn zoontje werd gistere met 40 graden koorts, snelle ademhaling en buikpijn wakker. (Hij was maandag en dinsdag ook niet helemaal lekker geweest, maar woensdag en donderdag ging prima... dus had niet verwacht dat hij ziek zou zijn) dus met hem naar de dokter en die verwees ons door naar het ziekenhuis. Ze wilde toch even dat de kinderarts er naar zou kijken. Afijn gisteren de hele dag in het ziekenhuis geweest. Hummeltje heeft een katheter gehad en moest bloed laten prikken. Bleek "gelukkig" achteraf een flinke keel ontsteking. (Ik was even bank voor blinde darm of blaasontsteking omdat hij daar ook naar greep) blijkt dat peuters vaak naar hun buikgrijpen ookal is er daar niets (weer wat geleerd, wist ik echt niet) mn hummeltje is echt flink ziek geweest en nu nog niet lekker maar wel aan het bijkomen. Gister alleen maar aan het huilen en slape en kreeg hem niet getroost. Ohh typ straks even verder hij wordt net weer wakker
Ahh meelanor, wat heftig met zo'n hummeltje! Gelukkig blijkt het enigzins mee te vallen, maar een ziek kind is nooit leuk. (Vind ik altijd zo zielig). Hoe gaat het nu met hem? Hopelijk knap hij al wat op. Wanneer hij beter is, vertrekken jullie dan alsnog? Beterschap! Liefs
Hoi danes , Hoe gaat het met iedereen ? Meelanor en met je kleine man? Met mij wel goed ben nog niet ongi maar het kan vanavond nog doorbreken heb heel veel afscheiding en zaterdag kreeg ik ontzettende buikpijn wat naar mijn rug trok en dacht eindelijk nu word ik maar niks hoor . Wel steeds het gevoel van er loopt wat maar tot heden niks word vervolgd haha ! En vanmorgen overgegeven voelde me niet lekker wat denk je rijd ik tegen een auto aan achja shit happens! Liefs
Dus heb je nog niet getest mywish? Ik vind het knap dat je dat zo lang vol kan houden hoor. Meelanor, wat sneu voor je zoontje. Hopelijk knapt hij snel op zodat jullie alsnog kunnen vertrekken!
hallo, heb getest maar ik geloof het niet ik ga vandaag bloedprikken en dat wacht ik af..dan weet ik het 100% zeker .. ik heb bij de action al eens een streep gehad en heb geen andere testen meer nu. en vind het ook zonde om weer zoveel geld uit te geven begrijp me niet verkeerd aub.. zet hem in mijn fotoalbum want werkt anders niet liefs
Ja denk het , ik wacht het nog 2 dagen af heb bloed laten prikken ik ben onzeker maar wil het echt zeker weten daarna laat ik het los Iedereen zegt is echt positief maar het zit in mijn hoofd bang voor teleurstellingen denk ik . Ik laat het jullie weten .
Jij krijgt een jongetje las ik wat leuk hartelijk gefeliciteerd !!💋 Ik ben echt blij voor jullie dat je zw nu goed loopt ..