Haaa Meelanor! Wat goed je weer te horen! Fijn dat je kleine man weer opgeknapt is en dat jullie nog even lekker op vakantie konden gaan!
wat fijn meelanor dat jullie toch nog zijn kunnen gaan! en wat fijn dat de kleine weer beter is ! ik had gisteravond een positieve ovulatie test dus ik ben benieuwd... wat ik wel raar vind ik dat ik flink aan het bloeden was na de seks gisteren:O! de laatste tijd sowieso altijd een beetje maar gisteren best veel! mywish, spannend je eerste echo! Ze schrijven me helaas niks voor en de HA ook niet... omdat hij weet dat ik niet vanuit mezelf ongesteld word! gezeik.... maargoed als dit nu daadwerkelijk een eisprong wordt dan ben ik natuurlijk over 2 weken vanuit mezelf ongesteld en is dat allemaal geen probleem! Nog 1 dagje werken vandaag 6/7 gehad dus ben er nu ook echt aan toe haha nog een late dienst en dan 2,5 week geen gezanik en gezeur !
Anders stuur ik je wel een kuurtje op hoor.hier.doen ze niet zo moeilijk Hmmm bloeden we misschien allebei tijdens de eisprong. Heb je foto van je ovu test? Morgen weer werken geen zin in
Ik heb na 7 lange dagen achter elkaar werken EINDELIJK VAKANTIEEEEE hahaha Wat lief dat je dat zou willen doen! Jip heb Een foto
Hij is echt duidelijk super ik hoop echt dat voor jullie ook een goede tijd aanbreekt ! Wie had het gedacht je hebt gewoon een ei gehad 😁👍👍
Ik voel me dagen goed en zo hang ik letterlijk in de pot mijn borsten zijn gevoelig en zie mij kV test in mijn album .. Maandag heb ik een echo eerlijk gezegd zie ik het wel wil me niet te veel verheugen daarna 3 weken vakantie ..en dan zou ik rond de 10 weken zijn denk dat ik met 12 weken pas echt blij kan zijn .. Lief dat je ernaar vraagt .. Hoe gaat het met jou en je baby? Je had 4d echo's laten maken leuk willen wij tegen die tijd ook gaan doen. Liefs
Weet je ik heb geen bloed bruin dat had ik eerst wel deze zs voelt anders maar ik durf er geen pijl op te trekken ..ik laat zeker wat weten hoe de echo is gegaan ..liefs
Logisch dat je wat voorzichtig bent! Hopelijk kan je na maandag al iets meer genieten. Gelukkig valt het verder mee met de kwaaltjes.. misselijkheid hoort er een beetje bij helaas. Hier gaat het ff wat minder.. al ruim een week flink last van mijn rug en nu ook al een paar dagen erg pijn net boven mijn navel. De verloskundige zegt dat het met het groeien van de baarmoeder te maken heeft. Sinds maandag doe ik alleen nog maar kantoorwerk op mijn werk in plaats van planten inpakken en overal overheen klimmen!
Hey meiden Sorry als ik niet heel uit gebreid op jullie reageer. Wil altijd heel uitgebreid reageren maar dan moet ik ineens weer weg of wat dan ook en dan is mn bericht niet wat ik wilde. Kom miss beetje ego over en dat doe ik niet bewust. @sasiej wanneer is je nod? En hoe gaat t met t afvallen of laat je t zitten? @mywish balen zeg dat je misselijk bent maar aan de andere kant de reden waarom is de beste die er is Ohja bedenk me ineens dat je vorige keer schreef dat je dat kaas had gegeten en dat je dacht dat t daar van kwam. De kazen die je niet mag eten zijn rauw melkse kazen. Die worden alleen bij luxe restarants geserveerd. De kaasjes in de winkel zoals schapen geitenkaas brie etc kun je allemaal eiten want die zijn gepasteuriseerd voor in de winkel. Dus het is waarschijnlijk niet daar door gekomen (of was je luxe gaan dineren, kan altijd ) @rieketje ja meid dat je dat nog deed joh dat klimmen en klauteren (jou zenuw zat toch klem of verwar ik je met een ander) hoe gaat het op kantoor? Gaat stilzitten wel? En heb je fotos van je echo @shally jij gaat ook al hard gaat alles goed? @sun hoe gaat t met jou? Wie js er nu ook alweer als eerste uitgerekend @hier Ik ben gestopt met spuiten had geen zin om ze mee te nemen op vakantie. Ik wilde gewoon vakantie. Op dag 14 weer ongesteld geworden en nu pruttelt t al meer dan een week door met bruin en rood verlies (jippie) Weer naar de natuurgeneeskundige geweest schijn allemaal netjes te reageren op de behandeling en ze willen nu gaan beginnen met een moxa behandeling... Hoe en wat weet ik ook niet maar ze leven zich maar uit. Het is allemaal wetenschappelijk onderzocht dat t werkt dus ik vind t prima maar daarbij adviseerde hij wel om even tijdens die behandeling geen spuiten te zetten. (Voor 8 weken) Ze gaan me behandelen voor een beter bloeddoorstroming in mijn baarmoeder. Hij legde t uit dat t bij een blauwe plek ook niet goed doorbloed is. En toen bedacht ik me ineens dat daar best iets zou kunnen zitten voor mij... want ik heb namelijk al een hele tijd gezegt dat er iets mis is met mijn bm en dat hij beurs aan voelt. Als ik moet plassen of poepen en nies dan doet dat zeer alsof mijn baarmoeder beurs is... dus ben benieuwd. Ik denk dat ik de 8 weken idd even niets doe. Daarna gaan we met iui beginnen. Wat ik echt enorm irritant vind is, dat ik met die spuiten enorm aangekomen ben in omvang. nog niet eens in kilo's... maar Ik pas geen enkele broek meer... zelfs mijn zwangerschapsbroeken, die ik paste voor en na de bevalling (toen ik was ik na de bevalling 10 kg zwaarder dan nu), pas ik nu niet meer bij mijn benen en heupen... en wat ik t ergste vind ik pas niet meer lekker in mn zadel van mn paardje... Dus ik grijp deze 8 weken nu aan om af te vallen, ik heb zo denk ik meer kans dan met spuiten. Vandaag gestart op 74.0 kg ik hoop op 67 uit te komen. Duimen jullie mee? Hopelijk kan ik dan straks weer in mn broeken en mn zadel!
Meestal wel een goed teken mywish. Maar nog steeds begrijpelijk dat je niet door het dolle bent hoor. Hopelijk een mooie echo maandag!! Sasiej, die testen zien er goed uit! Fijn dat je lichaam nu toch weer mee werkt! Rieketje, dat heb je lang volgehouden, over dingen heen klimmen enz. Je kan sl bijna aftellen voor je verlof, heerlijk hoor!! Zijn jullie al ver met het kamertje! Meelanor, je komt sterk over zeg. Fijn dat de natuurgeneeskundige je kan helpen en hopelijk helpt het! Wat gaan ze precies doen? met mij gaat het goed. Morgen alweer 23 weken. Sinds week 18 voel ik Fritsje en dat is in de loop van de weken alleen maar duidelijker geworden. Erg fijn maar als ik hem dan een dag niet voel, wat nog heel normaal is voor dit termijn, maak ik me alweer ongerust. Hij doet het verder prima, 20 weken echo was goed en maandag bij de vk geweest en was ook alles goed. Ik mag nog steeds om de 2 weken naar de vk om naar het hartje te luisteren, wel fijn. Verder loop ik nog steeds bij de psycholoog vanwege m'n angsten maar moet zeggen, nu ik hem voel dat het wel beter gaat. Nu heb ik wel weer andere angsten... Ook over mezelf.
Ahhh Shally... meid ik had je een zorgvrije zwangerschap gewenst even als voor mywish en de rest van de meiden waarbij een eerdere zwangerschap anders liep. Volgens mij (ik weet het niet want ik heb t niet mee gemaakt en hoop t ook niet mee te maken) kun je als dat eenmaal is gebeurd nooit meer echt zo naief en optimaal genieten van je zwangerschap. Dat vind ik misschien nog het eerste van jullie hele traject Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dat niet gehad. Ik heb toen ook wel (toen niet echt echt beseft, je weet het wel) heel erg geluk gehad dat we snel zwanger waren en dat alles perfect verliep. Ik heb er ook echt heel erg van kunnen genieten ondanks wat mini zwangerschapsklachtjes. Ik wordt er elke keer weer verdrietig van als ik lees dat jullie dat niet hebben dikke knuffel voor jullie. Erg eigenlijk he... met t moment dat je aan kinderen gaat denken krijg je zorgen die nooit meer weg gaan... kan ik zwanger worden, zal de zwangerschap goed gaan, hoe gaat de bevalling, hoe gaat t met de baby, peuter, kleuter etc. die zorgen gaan echt nooit meer weg Als mn smurf langer slaapt dan normaal dan denk ik gelijk "zal hij het nog doen?" (irrationeel, maar je denk t wel) Hopelijk helpen de gesprekken met de psy goed en leer je om goed met je angsten om te gaan.
@sasiej... ik hoop en ik duim dat mijn gevoel een keer goed is (ik heb t vaak mis helaas, sorry maar ik wilde je dit toch niet onthouden) maar ik heb heel sterk t gevoel dat het nu raak bij je is
Thnx Meelanor. Ik moet er maar mee om zien te gaan en veel van de buurt staanders snappen of begrijpen me niet en loop me hele dagen te verdedigen. Dat is wel jammer maar helaas. Zo is mijn schoonzusje nu ook zwanger (1 mei getrouwd en 3 weken later al zwanger) en moet ze me toch even inpeperen dat ze me echt niet begrijpt hoor. Ik ben toch zwanger en het gaat toch goed. Daar kan ik dan heel boos om worden. Zij heeft nergens geen moeite voor moeten doen dus weet ook niet eat ze zegt.
Ik kan dan weer niet begrijpen dat mensen het niet begrijpen dat je het moeilijk vind om te genieten. En jij zult ook wel genieten, van de schopjes en de echo's (hoop ik!), alleen loop je ook met zware en extra zorgen dan iemand die dit niet heeft meegemaakt. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe zou gaan als ik ooit nog zwanger mag raken... ik vraag me af of ik weer zo zou kunnen genieten of dat ik me nu ook meer zorgen maak omdat je dan zo hard "gewerkt" hebt om dat te mogen beleven en dat wil je dan niet kwijt raken.
Hey meiden, Als jullie willen zien hoe het ziekenhuis eruit ziet (denk ik tenminste dat ze dat ook wel laten zien) en de afdeling dan komt het vanavond op tv. Om 20.30 op TLC. Lousia & Rosanna (transgender stel van TLC) gaan daar op bezoek bij de gyn. ik ga vanavond hardlopen dus ik ga het maar even opnemen
hallo lieve dames, wat jammer van al die stomme zwangerschapsverschijnselen, maar onthoud dames het is voor het goede doel! Shally wat stom dat mensen het niet kunnen begrijpen... die hebben gewoon echt een plank voor hun hoofd! oooh ja ik vond het ook echt knal testen hihi ik heb eerlijk gezegd ook eindelijk weer eens een beetje hoop ik ga er vanuit dat ik 7 september mijn NOD heb ben dan lekker op vakantie dus laten we hopen dat dit een perfecte vakantie gaat worden! Groot gelijk meelanor, je moet ook een beetje een leven zonder spuiten hebben ! geniet ervan meid! sorry als ik niet op alles gereageerd heb maar niks verkeerds mee bedoeld hoor! xxx