Oh meelanor je bent echt een schat! Krijg er tranen van ..😚 Ik hoop ook dat jullie snel volgen ik vind het echt niet leuk dat jullie zolang wachten .. Ik duim echt iedere x voor jullie .. Shally hoe gaat het met jou? Ach weet je shally , ik heb geen bruin verlies of bloed ik denk wel dat het goed zit vandaag weer misselijk verschrikkelijk maarja ik heb het ervoor over .. En dan geef dit nog geen garantid maar volgens mij doet utro goed zijn werk dit moet eens goed gaan ik ben niet gelovig maar nu denk (bid) ik in mezelf op eeb goede zw .. Gister naar Z-H utro was op en mijn gyn had vakantie mAar zat op kantoor ze kwam dolblij aangerend en knuffelde ons echt zo lief he .. Eerlijk het ziekenhuis is niet denderend maar Zei is zo meelevend echt een gevoels mens .. Het ontroerde me helemaal . Nog even hihi Dikke knuffel voor iedereen 💋
Ik had rauwe schapen en geitenkaas gegeten dat doe ik nu niet meer alleen gepasteuriseerde kazen dus ja ik geloof wel dat het daardoor kwam de listeria bacterie veroorzaakt een miskraam koorts krampen in de rug .. Maar goed ik houd daar rekening mee .. Harde kazen mag wel zachte niet .. Liefd
Hoi meiden , Echo was goed ben 3 dagen korter het hartje klopte was een ontroerend moment ! Ben zo blij Liefs
Ahhhhh wat super fijn mywish! Gefeliciteerd en op naar een tijd dat je echt kunt (of zoveel mogelijk) gaan genieten van dat kleine hummeltje in je buik. @ hier voor de 3e keer in 5 weken ongesteld geworden... dus is dus wat er altijd gebeurd als ik stop met spuiten... en bloed zou ik nog kunnen accepteren als ik dan ook maar eisprong krijg maar dat is ook niet t geval. Ach ja voor nu heb ik het even geaccepteerd. Nog 7 weken te gaan ben in ieder geval al 1.5 van de 7 kg kwijt
Dankjewel meiden . Meelanor knap van je , heb echt respect voor je , je mag mij die kilo's brengen hihi X
Pff 3x in 5 weken ongesteld meelanor... daar word je toch gek van! Knap dat je al 1,5 kilo kwijt bent!
Meiden ik ga morgen op vakantie dus ik ben er niet meer zo vaak , wel vervelend ben constant misselijk maar goed alles voor de kleine wurm . Ik kom zo af en toe eens langs . Liefs
Hhmm ik zie net dat mn berichtje niet aangekomen is schijt wifi haha Wat vervelend meelanor, het zit ons niet mee he! Hier ook vandaag weer ongesteld geworden ik heb echt t idee dat mn lichaam gewoon niet gemaakt is om zwanger te kunnen worden we hebben de avond voor de eisprong seks gehad en de ochtend erna... Dan zou je tg bijna denken dat t wel Raak moet zijn maar niet dus😢 x
Hey sasiej balen zeg... zeg maar gerust kl*te... ik had zulke goede hoop voor je... En ik snap wat je bedoeld... heel gek maar ik heb die gedachte ook... alsof ik nooit een kind heb gebaard... alsof dat iemand anders was... want dit lichaam snapt er nu echt helemaal niets meer van Maar we kunnen het ik weet t zeker! Dikke knuffel 1 positief dingentje je hebt in ieder geval helemaal op eigenkracht een eitje gehad!
Hi ladies Jaa ik mag idd in ieder geval weer naar het ziekenhuis ( woensdag) en dan begin ik met de chlomid als ze zich aan dr beloftes houdt! Dus hopen op betere tijden en nieuwe kansen ook hoop ik op combi iui maar weet niet of zw dat gaan doen. Maar shit zeg ik bloed als een rund, heb me vandaag al 3x om kunnen kleden.... Weten jullie hoe dit zou kunnen komen? X
Misschien een vroege miskraam daardoor kan t erger zijn. En ik merk nu zonder spuiten dat t ook erger is maar wel korter. Alles kan... Hopelijk iui als jij dat graag wil Hier kom ik aan ipv afvallen maar goed ik lijn nu ook niet zo streng dus nu lekker op de bank met een kopje thee en aardbeien en frambozen als snackjes zijn wel iets duurder dan chippies maar wel stukken gezonder. Hier nu misschien een eisprong ooof ik wordt snel weer ongesteld was er net een dag vanaf 😅 heb vruchtbaarslijm en rugpijn maar dat rugpijn kan ook ongi zijn... we wachten af. Zou het heel fijn vinden als ik een eisprong krijg dat betekend dat ik in iedergeval dan 17 dagen van dat bloed af ben 😊 echt veel seks hebben we niet en ik heb er ook gewoon geen zin in. Klussen omdat er misschien een eitje is vertik ik het js wel goed straks met iui kan t hopelijk weer gezellig in bed worden
Hoi meiden , Sassiej dat kan inderdaad dat je toch kort zwanger was , ik ga voor je duimen dat alles goed komt . Meelanor dat is idd gezonder , ook voor jou draaien de duimen . Hier alles goed we vertrekken toch naar Parijs ze raadde het af om zover te rijden , ik heb vandaag weer een echo gehad en frummel deed het goed ben zelf 1 dag verder hij is nu 1,2 cm heb nu 21 e weer een echo . Meiden ik ben voorzichtig echt blij ik heb wel angsten maar hey voelt anders als eerst ben voor nu 22 april uitgerekend zelf ook in april jarig hihi sorry als ik vervelend ben ik wil niemand kwetsen ! Hoop dat jullie het nog leuk vinden als ik meeklets anders gewoon eerlijk zijn . Dikke knuffel🌹
Sasiej, ze moeten je nu wel helpen! Anders help ik hun een handje haha Meelanor, ik snap helemaal dat je geen zin in seks hebt! Logisch. Wie weet toch een eisprong en er hoeft maar 1 zwemmer toe te happen! Mywish, fijn dat het tot nu toe allemaal goed gaat. Fijne dagen in parijs. Hier net naar de verloskundige geweest.. alles was goed, helaas mijn gevoel ook.. ik had vorige week 's avonds het gevoel dat ons eigenwijsje draaide in mn buik, was een raar gevoel en werd er misselijk van. De verloskundige bevestigde mijn gevoel want pietje ligt nu dus in een stuit. Opzich nog geen reden om ons zorgen te maken want hij kan nog draaien, maar wel iets om rekening mee te houden. Liefs
Oei Rieketje, haha hij/zij wil het je nog even moeilijk maken hihi nu al een eigenwijsje;P! hopelijk heb je er weinig last van meid! Maar wel fijn dat voor de rest alles goed gaat! Mywish, fijn hoor dat alles goed gaat Mealanor, dikke knuffel voor jou! haha ja is idd gezonder en ook wel lekker! hopelijk is het snel raak! Nou ik denk eerlijk gezegd niet dat het een vroege miskraam was... de gyn zei namelijk dat dat wel eens kon voorkomen.... Ik ben woensdag gestart met de chlomid.... IUI doen ze niet... omdat de samenlevingstest oke was en het zaad van vriendlief oke was.... balen... maargoed iig wel de chlomid! volgende week donderdag moet ik terug voor een echo... ik ben benieuwd! liefs
Hey Sasiej, Wat rot voor je dat je ongesteld bent geworden. Ik snap eigenlijk niks vsn dat ziekenhuis waar je zit hoor.. Ik heb ook gewoon IUI gehad terwijl er met het zaad van m'n vriend niks mis is. Hopelijk slaat de clomid aan want je wacht nu toch al wel erg lang. Dikke knuffel voor jullie dames! Ik lees wel mee hoor maar vind het niet altijd gepast om te reageren.