Hey meiden! Ik had al vaker gereageerd maar elke keer drukte ik op de verkeerde knop en was t weg en had ik geen tijd meer Maar goed poging 5 :,) @mywish heel veel plezier op vakantie. Hopelijk voel je je goed en kun je genieten! @sasiej dat zkh van jullie. .. Heeft uhmmm... interessante visie op de zaken. Wanneer zou je wel iui mogen doen dan of willen ze straks ineens over op ivf? Of laten ze je hier oneindig mee aan tobben??? Ik heb t idee dat ze daar maar wat doen (vanaf mijn scherm kan ik dat echt super beoordelen... not ) maar dat gevoel krijg ik erbij. Hopelijk snel een ei. Hier ben ik een record tijd niet ongesteld wel 5 dagen maar zag alweer roze afscheiding... ben benieuwd hoelang t duurt. Ieg nog 6 weken voordat ik weer ga spuiten. maar ben al wel 2.5 kg kwijt
Hoi meiden hoe gaat het? Een leuke vakantie hebben wij.. Alleen vies weer hihi Volgende week maandag weer een echo spannend . Ben alleen ontzettend misselijk na het eten maar gelukkig komt het er niet iedere x uit soms maar een beetje soms alles .. Liefs
Hier gaat het prima! Ik moet nog enorm wennen aan het idee dat ik nu 4 weken vakantie heb en daarna verlof.. dus 20 weken thuis zit. Ik ben gewend aan fulltime werken en nu ineens niets meer.. nouja niets.. de komende 1,5 week nog elke dag afspraken staan mbt de bruiloft! Vandaag proefkapsel gehad, erg mooi! Mywish geniet nog maar lekker van je vakantie! Hoe gaat het met de rest van de dames?
Meelanor, en hoe is het weer ongesteld geworden? Ja het ziekenhuis is prut, maar ik heb er geen zin (lees de energie niet) voor om naar een ander ziekenhuis te gaan... de IUI ja ik weet niet ik weet niet wat ze van plan zijn... maar ben al blij dat ik iig de chlomid gekregen heb. mywish lekker hoor geniet van je vakantie! dat overgeven moet je maar op de koop toe nemen! Rieketje, haha dat denk ik dat zal wel wennen zijn zeg! Het gaat allemaal wel erg snel nu bij jou haha je bent er al bijna! Maar nu heb je wel alle tijd om te genieten en alles te regelen voor de bruiloft en de beeb ! ik heb zondag mijn laatste chlomid gehad, nu weer last van flink wat opvliegers hahaha voor de rest gaat t wel redelijk hoor... alleen weer bezig met werken.. .terwijl ik nog graag even vakantie gehad zou hebben.....
hhmm de helft is ineens weg Shally, ja erg vreemd dat ze geen IUI willen doen... Sun hoe is het met jou? en unbelieveble? Ik zit er rondom het hele zwanger worden wel doorheen hoor.... voor de rest gaat t dan wel redelijk... maar het feit dat we komende maand 5 jaar bezig zijn.... ik heb altijd in mijn hoofd gehad dat als het binnen 5 jaar niet lukt het nooit meer zal lukken.... ik weet dat dit onzin is.... en dat de kans niet ineens ontzettend keldert als ik die 5 jaar bereikt heb... maar zo voelt het gewoon.... kan t niet goed uitleggen....
Meid het is ook allemaal heel moeilijk wij waren eigenlijk ook al langer bezig maar waren nog jong ik was 18 toen we een kinderwens hadden wel alles op orde natuurlijk . Maar ik heb zovaak gehuild je mag je verdriet ook tonen het is niet niks Z-H in en uit al die teleurstellingen . Ik hoop dan ook echt dat voor jullie ook het zonnetje gaat schijnen ik voel echt met je mee dat het snel raak is . Het is zelf zo dat je heel jaloers kan worden op vrouwen wat zwanger /moeder zijn . Dat had ik ook heel erg .. Dijke knuffel 🌹 Al met al mag ik ook misselijk zijn maar ik wil niet afvallen ik ben al zo mager ik schaam me hier ook voor maar niks aan te doen . Straks vliegen de kilo's er hopelijk aan . Liefs dikke knuffel voor iedereen
Hey sasiej Dikke knuffel meid. En ik snap dat je niet naar een ander zkh wil zou ik ook niet 1 2 3 doen. Maar misschien een keer een gesprek aanvragen wat nu eigenlijk pan de campagne is. Heb ik hier ook gedaan en vind dat heel fijn. Straks nog 3 keer iui dan ivf en dan is t klaar. Dan kan ik tenminste van rouwen om de wens los te laten. Beter dan dit traject met zoveel onzekerheden. Nu zal t voor jou veel heftiger Zijn denk ik. Jij wil zo graag moeder worden! (En wat gun ik t je) dat ik me af en toe schaam dat ik hier loop te klagen. Mijn wens is net zo groot maar de gevolgen zijn anders. Maar ook ik heb van de week flink lopen janken. Er was iemand, voor mij onverwacht,zwanger en de eerste is net 5 mnd oud. (Ik heb t vooral bij een tweede kindje zwangerschap). Ik denk dan het is allemaal niet eerlijk waarom moet ik dit meemaken... en ik begin nu echt jaloers te raken. Iets wat ik absoluut niet wil maar t gevoel is er gewoon. Sun heb jij nog tips om deze gevoelens netjes te verwerken. Kraambezoek kunnen jullie dat nog aan? Als ik op kraambezoek ben weet ik wat ik mis en dat mn kleine alweer veel te groot wordt ik probeer te ontlopen erg he... Sasiej ik hoop dat het dan deze maand raak mag zijn op een speciale datum dat je niet over de 5 jaar gaat. ! Dikke knuffel! @mywish wat super vervelend dat je misselijk bent had gehoopt dat ieder van ons een beetje rustig door de zwangerschap kwam na dit traject. En je zult wel dikker worden maar dat is er na de zwangerschap waarschijnlijk gelijk weer af. ga je borstvoeding geven? Dan zou ik voor de bevalling alvast een borstvoeding consultant? Vragen zodat die je kan helpen met de voeding etc. @rieketje spannend bijna de bruiloft! Zet je hier de foto's. Ik hoop dat je je fit genoeg voelt voor je dag En lekker genieten van de rust en pak die ook. Ik was eigenwijs dus eigenlijk te veel gedaan. Maar na de bevalling kan t ff pittig zijn dat je weinig rust hebt @hier ik ben al 9 dagen niet ongesteld geweest. Wel even roze afscheiding gehad maar das geen ramp. Er is van alles aan de gang in mn eierstokken maar geen ei. Lang leve pcos. Dinsdag naar de natuurgeneeskundige voor de moxa behandeling? Ik weet t ook niet maar t zal wel iets met een kaars en warmte bij mn navel nog 5 weken om af te valnHey sasiej Dikke knuffel meid. En ik snap dat je niet naar een ander zkh wil zou ik ook niet 1 2 3 doen. Maar misschien een keer een gesprek aanvragen wat nu eigenlijk pan de campagne is. Heb ik hier ook gedaan en vind dat heel fijn. Straks nog 3 keer iui dan ivf en dan is t klaar. Dan kan ik tenminste van rouwen om de wens los te laten. Beter dan dit traject met zoveel onzekerheden. Nu zal t voor jou veel heftiger Zijn denk ik. Jij wil zo graag moeder worden! (En wat gun ik t je) dat ik me af en toe schaam dat ik hier loop te klagen. Mijn wens is net zo groot maar de gevolgen zijn anders. Maar ook ik heb van de week flink lopen janken. Er was iemand, voor mij onverwacht,zwanger en de eerste is net 5 mnd oud. (Ik heb t vooral bij een tweede kindje zwangerschap). Ik denk dan het is allemaal niet eerlijk waarom moet ik dit meemaken... en ik begin nu echt jaloers te raken. Iets wat ik absoluut niet wil maar t gevoel is er gewoon. Sun heb jij nog tips om deze gevoelens netjes te verwerken. Kraambezoek kunnen jullie dat nog aan? Als ik op kraambezoek ben weet ik wat ik mis en dat mn kleine alweer veel te groot wordt ik probeer te ontlopen erg he... Sasiej ik hoop dat het dan deze maand raak mag zijn op een speciale datum dat je niet over de 5 jaar gaat. ! Dikke knuffel! @mywish wat super vervelend dat je misselijk bent had gehoopt dat ieder van ons een beetje rustig door de zwangerschap kwam na dit traject. En je zult wel dikker worden maar dat is er na de zwangerschap waarschijnlijk gelijk weer af. ga je borstvoeding geven? Dan zou ik voor de bevalling alvast een borstvoeding consultant? Vragen zodat die je kan helpen met de voeding etc. @rieketje spannend bijna de bruiloft! Zet je hier de foto's. Ik hoop dat je je fit genoeg voelt voor de bruiloft Ene neem je rust meid. Ik heb er achteraf beetje spijt van gehad dat ik niet rustiger aan heb gedaan. ik was eigenwijs @hier ik ben al weer 9 dagen niet ongesteld wel een keer roze verlies gehad maar das geen ramp. Er gebeurt Vanalles in mn eierstokken maar geen eisprong. Dinsdag naar de natuurgeneeskundige voor de moxa behandeling. Ik weet ook niet precies maar iets met een soort kaars warmte en bij mn navel? We gaan het zien. Nog 5 weken en dan gaan we weer beginnen met het x ziekenhuis. Dus nog 5 weken om af te vallen ben al 3kg kwijt @iedereen! Meiden wisten jullie dat je de reiskosten en parkeergeld naar t ziekenhuis op kunt geven bij de belasting? Ook naar tandarts of iets anders medisch. Toch leuk als je dat weer iets terug krijgt . Je moet wel over een grens zitten maar we moeten zovaak dat je er waarschijnlijk wel over zit. Bij mij is t zkh 30 km heen dus 60 heen en terug. X 1 0.19 euro is bijna 12 euro per keer. +parkeergeld toch leuk!
hoi dames! zo ik heb eens even de laptop erbij gepakt! dat typt een stuk handiger dan de telefoon (buiten de automatische spellingscontrole haha) meelanor: wauw wat fijn dat je al 2,5 kilo bent afgevallen! knap hoor en kun je niet iets krijgen dat je gewoon even die 6 weken helemaal niet ongesteld word haha. is niet fijn dat je niet weet waar je aan toe bent en je overal waar je naar toe gaat steeds tampons/maandverband mee moet nemen. maar nog eventjes doorbikkelen en dan ga je aan IUI beginnen toch? super knap! Sasiej: fijn dat je weer ergens aan mag beginnen van het zh! je was nu helemaal uit jezelf gaan menstrueren toch? misschien was het daarom zon heftige menstruatie! even alles op de natuurlijke manier schoongemaakt! heb je in het zh altijd dezelfde gyn? of vaak verschillende? misschien kun je eens je gevoel op papier zetten ( of op de mail) en dat je dat even kwijt kunt aan degene die je het meest 'vertrouwt' ofzo? ik hoop dat je clomid wat doet bij je! heb je 50mg? Je mag zo te zien morgen (op mijn verjaardag ) terug voor een echo... ben benieuwd! succes!!! begrijpelijk dat je er even helemaal doorheen zit! 5 jaar verder.. doet pijn in je hart en je verliest het vertrouwen in je lichaam zo erg! hele dikke knuffel voor jou!!!! shally: hoe is het verder met jou? voel jij je goed? alweer bijna 26 weekjes zwanger... weten jullie al wat het wordt? of willen jullie je laten verassen? geniet ervan!!! mywish: aaaah wat fijn dat het goed gaat met je! maandag weer een echo... spannend, maar daarna echt gaan genieten hoor! voor je het weet ben je al zo ver dat je bijna mag gaan bevallen!!! probeer kleine beetjes te eten, dan is de misselijkheid (misschien!) even wat minder na het eten hihi! Riekertje: whoee bijna trouwen!! wat gaaf met een dikke buik! geniet ervan! hier: vandaag al 36 weekjes zwanger.. het is de laatste week pas echt zwaarder aan het worden dat ik af en toe echt denk van oja, stapje terug! mijn buikje groeit als kool, in mijn album heb ik fotos staan voor de nieuwschierige hihi! wel heb ik heel veel 'last' van maagzuur.. maar kleinigheidje blijf je houden! als mensen zeggen tegen mij, zo! en nu kan je gaan aftellen.. kijk ik ze scheef aan en zeg ik; uh nee! ik geniet ervan tot aan de laatste minuut hihi! misschien is dit onze eerste en laatste zwangerschap... (heb je niet voor het zeggen heh!!). mij hoor je verder ook niet gauw klagen. wil ik niet! dan denk ik aan jullie..... verder is hier alles klaar. alleen het bed nog even omhoog zetten en mastrasbeschermer eroverheen. laatste dagen wel savonds veel steken naar beneden toe. hij ligt al lekker met zijn hoofdje naar beneden dus kan een teken van indalen zijn. we willen thuisbevallen! vorige week vrijdag is onze hond nog 'even' geopereerd! hij had zijn kruisband helemaal afgescheurd germ! even 1300 euro... en nu moet hij 2 weken benchrust en daarna heeeeel rustig en wandelen opbouwen met 3x 5 min etc.. is best zwaar op dit moment! maar de tijd vliegt wel voorbij. vrijdag mogen we weer op controle. geen idee hoe vaak we nog mogen hihi! heel veel succes dames en een dikke knuffel!!! liefs xxx
heey unbelivable! Wat fijn dat het relatief goed gaat. En ja echt de laatste loodjes zijn het zwaarste... letterlijk... ik vond de laatste weken zeg idd vanaf de 36 weken oncomfortabel (ik ben toen ook pas gestopt met werken, maar dat zou ik bij een 2e anders doen ). En klagen is een groot woord, het is ook echt niet lekker maagzuur een alles wordt zwaarder en schoenen aandoen kan ook een hele uitdaging worden. zwanger zijn is echt een enorme super ervaring (voor 90% van de mensen, pijn of zkh opname door misselijkheid is niet leuk) maar het is wel een topsport prestatie! Wat ik tegen rieketje ook zei neem echt een stapje terug geniet van je rust, slaap lekker uit, en plan niet te veel, verveel je maar een keer . En heerlijke thuisbevallen! heb ik ook gedaan, ik vond het super. Al moet ik zeggen dat op het bed niet goed lukte. In het ziekenhuis krijg je beugels, maar die heb jij (denk ik) niet op je eigen bed, dus dan moeten de kraamverzorgster en je man je benen vasthouden. Nou daar kun je niet tegen afzetten hahaha. Ik ben toen voor de baarkruk gegaan dat was ideaal! gewoon zitten en persen. Ik duim voor je dat het allemaal ontspannen en goed gaat
Oei haha 1300euro nee dat is niet niks unbelieveble! maarja als je een beestje hebt heb je het er graag voor over! Hebben wij met onze kattekopjes ook !thx ja misschien is die mail geen verkeerd idee! Ik vind het gewoon vervelend dat ik het idee heb dat het ze gewoon geen ene *** uitmaakt... ik heb idd 50mg chlomid. trouwens nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag xxx fijn dat het na genoeg goed gaat met je meid! het is je gegund! dankje mywish, ja die jaloezie valt gelukkig op het moment wel weer mee... wel blijf ik het vaak oneerlijk vinden. meelanor, jij hebt evenveel recht op klagen dan mij hoor! maak je daar maar niet druk om! het klopt dat je al een kindje hebt maar de wens zal er niet kleiner om zijn! gesprek aanvragen heeft geen nut... heb de kans afgelopen keer al aangegeven en hun willen gewoon kijken wat de chlomid doet, doet hij niks stoppen ze tot die 15kg weg zijn en helpt het wel krijg ik voor 6 maanden chlomid mee en moet ik het zelf thuis handelen... want echo;s krijg ik dan niet..... gisteren heb ik een echo gehad maar er was nog helemaal niks..nouja... de kleine "eitjes" uiteraard allemaal nog hoor maarja dat is de pcos.... morgen mag ik weer terug... het was gisteren ook pas dag 10 dus had ook nog niks verwacht als het er maandag nog niet is ga ik me pas weer zorgen maken... maargoed ik merk wel aan mezelf dat ik steeds meer dingen ga vergeten en dat ik steeds vaker hoofdpijn heb en stress heb en vaak de druk op het werk niet helemaal meer kan handelen...maarja ook dat zal wel goed komen fijn weekend ladies! xxx
Pff ik ben echt zo beroerd echt alleen maar overgeven gaat dit nog over? Ik voel me zo leeggezogen sorry dames dat ik geen energie heb om op iedereen te reageren. Moet woensdag weer werken en wil nog niks vertellen hoe kan ik dit aanpakken? Liefs
Je kunt je óf ziekmelden óf hopen dat je niet misselijk bent op t werk óf je moet het vertellen. Maar meid wat sneu dat je je zo beroerd voelt... hopelijk voel je je snel beter! Ik was na 12 tot 14 weken weer "goed" hopelijk heb jij dat ook of nog eerder.
Ik hoop het ! Maar dit is ook niks wil absoluut niet klagen . Heb nou wat cola gepakt en miet zeggen het helpt maar cola is ook slecht he teveel tenminsten . Ik ga gewoon werken en als het echt moet vertel ik het wel .. Dankjewel meelanor
Bij mij was de misselijkheid na 13 weken over.. je kunt ook zeggen dat je de griep hebt, want dat heerst. Weten ze op je werk niet dat je in de mmm zit dan? Ivm controles enz?
Tips leg crackers of koekje naast je bed. Deze moet in bed liggend opeten en na 10 pas rustig omhoog komen. En probeer ieder uur (of als t blijft) ieder half uur iets te eten. Iets neutraals geen zure appels maar crackers beschuit koekjes ofzo. Mij hielp t En je mag klagen hoor is gewoon niet leuk. Zolang je niet gaat klagen dat alles stinkt, je zooo weinig of vaak maar vk moet en tot slot gaat klagen dat je je buik lelijk vind omdat hij te dik is. Vind ik t al snel heel begrijpelijk
@sasiej ik had wat getypt en toen twijfelde ik over of ik t wel of niet moest plaatsen. Kan er op een afstandje gepikeerd over raken hoe ze jullie behandelen... maar ik snap ook heel goed dat je niet weg wil. Je kent t daar en een ander ziekhuis voelt alsof je weer opnieuw moet beginnen (voor.mij dan) Dikke knuf en hopelijk slaat de clomid aan... duim! Duim! Duim!
Sommige klanten weten het nieuwe mensen niet dus dat kan ik inderdaad zeggen dankjewel ,achja er zijn ergere dingen en er groeit een wondertje in mijn buik ik heb het ervoor over . We zullen zien misschien zakt het wat af 😋 Fijne avond allemaal !
Nou ... Er zit dus echt een baby ze bewoog heel goed en zwaaide hihi ik huilde van blijdschap ! Wat een oplichting mag over 3 weken voor de nekplooimeting en de down test kost 165 euro maar wil het echt uitsluiten omdat mijn opa zo een kindje had nu kan ik echt genieten hihi ben zo gelukkig . En dames ik hoop voor jullie ook op een zwangerschap ... Liefs
Dankjewel rieketje ja zeker nu kan ik genieten als ik niet misselijk ben hihi het is nu wel wat minder gelukkig 😉 Woensdag weer werken heb totaal géén zin hihi achja het moet Liefs