Wow wat super fijn mywish! Hopelijk ga je het Beseffen. En fijn zo snel weer echo. Ga je naar vk straks of blijf je bij gyn? Nu lekker naar de winkel en shoppen! Ik heb hier wonderbaarlijk genoeg een eisprong gehad. Wanneer weet ik niet maar mijn afscheiding was anders dus dacht laat ik eens tempen. Was mijn temperatuur toch hoog wat bij mij en eisprong aan geeft Kans op zwangerschap is klein hoor heb maar 1x in 2 weken geknuffeld. Maar ben al blij dat ik niet ongi ben en een eisprong heb gehad 😊
Gelukkig meid! wat fijn dat je lichaam dat toch gedaan heeft zo lekker uit zichzelf! Ik was vandaag bij de echomiep en in mijn rechter eierstok is een kleine groei zichtbaar 11,6 bij 13,2 dus 12,4 gemiddeld! dus we blijven gewoon om de dag "knuffelen" zoals jij dat zo mooi zegt Meelanor en dan denk ik dat we de grootste kans hebben. Offf hebben jullie nog tips? xxx
Ahhh super sasiej komt er bij jou ookk wat op gang lekker rustig klussen. En eig alleen doen wanneer je er zin in hebt. Evt ovu testen erbij dan zie je al wanneer je lh piek is
Super meiden dat er weer een kans aan zit te komen!! Dat geeft goede moed! En daar word ik blij van! Hier vanmiddag naar verloskundige geweest. Ze denkt dat hij nu weer is gedraaid en dus goed ligt, maar zeker wist ze het niet. Mijn buik is in 2 weken tijd 4cm!! Gegroeid (lang leve de vakantie. Maar qua kilo's kom ik weinig aan, 0.6 kilo in 4 weken.. maar dat is geen probleem. Vandaag voor de laatste keer de trouwjurk gepast, nu helemaal mooi! Kan niet wachten tot vrijdag!! Nog een paar dingetjes regelen en dan vrijdag lekker genieten! Liefs
Geweldig Rieketje, geniet ervan vrijdag! je zult in elk geval een stralende bruid zijn! wat fijn dat hij misschien weer goed ligt! te gek zeg! Meelanor haha nou.... dan zou er weinig seks aan te pas komen heb er echt totaal geen zin meer in het is altijd echt een moetje.... liefs xxx
Hey sasiej Herkenbaar zijn daarom ook naar de psy geweest. Die zegt je moet t alleen doen als je wil en anders alleen als t zkh het aangeeft. Wat je ook zou kunnen doen is insinmatie of iui om die reden aanvragen. Maar t makkelijkste is gewoon even met je benen wijd gaan liggen en doen alsof je leuk.vind... ik koos dat ook voor. Nu ik even niet in t zkh loop doe ik t wanneer ik zin heb en das dus weinig 😂 ach ja trekt hopelijk na de bevalling weer recht
@rieketje oooohhhh wat super spannend en ergens ook wel erg stoer dat je met zwangerschapsduur trouwt zal wel zwaar zijn lekker je laten verwennen en een mooi feestje van maken. Ik zie graag wat foto's
Hahaha meelanor jij bent echt gek die reactie doen alsof je het leuk vind 😁 Ja probeer ook te genieten hoor naar kopen doe ik nog niet pas vabaf 12 weken ... Ik blijf gewoon bij de gyn lopen totdat alles goed is denk ik ! Sassiej eindelijk is er een begin en meelanor WoW een eitje uit jezelf , zeg nooit nooit Rieketje oh ja je gaat trouwen nou meid maak er een hele mooie dag van en geniet van alles! Dikke knuffel 🌹
Shally hoe gaat het met jou? En groeit je buikje al goed? Ik merk dat mijn broeken al strak gaan zitten had ik eerst niet de laatse week pas Liefs
Mywish heb je eig echo foto gehad? Zet je die in je foto album dan kunnen we ook even genieten van jou gummi beertje Shally kamertje en kinderwagen al besteld? ik vond dat echt super dat je dan eindelijk dat kamertje mag inrichten.
Ohh kijk bruinverlies! 17 dagen zonder bloed lf is 16 dus 1 dag na bloeding eisprong gehad. Fijn joh zo vaak bloeden... nou ja we gaan t zien wanneer de volgende eisprong komt
Hihi mooie echo mywish! Haha meelanor idd doen alsof dan maar Ben net terug van t ziekenhuis Het eitje was nu gemiddeld 16,6 ( 17,8 bij 15,4) dus dat is mooi bms was 13,3mm dus ook mooi! Ik kan t weekend niet gaan omdat ik weekend dienst heb maandag dus weer terug en aangezien ik toch geen iui krijg maakte het toch niet uit Hele fijne dag morgen rieketje ben benieuwd naar je foto's
Gaat goed hoor, nog steeds onzeker maar dat is inmiddels normaal geworden. Buikje groeit goed, vind m echt mooi ! Aanstaande maandag wordt de babykamer eindelijk geleverd en dan kunnen we alles in elkaar gaan zetten. De kinderwagen hebben we al bijna 10 weken in dozen boven staan. Pas als de babykamer klaar is gaan we de kinderwagen ook uit de doos halen. Afgelopen dinsdag een 3d echo gehad. Wauw, was zo mooi om te zien. Frits was wel een beetje eigenwijs, deed telkens z'n arm voor z'n gezicht. Gelukkig genoeg mooie foto's. Als hij zo doorgroeit wordt het wel een flinke, hij weegt nu al 1270 gram. Hihi, ben benieuwd. Sasiej, wat fijn dat de clomid z'n werk doet.
Rieketje hoe was je huwelijksdag ???? Ben benieuwd naar de foto's hahaha Te gek shally wat leuk zo'n 3D echo, die zou ik ook laten maken als ik ooit zwanger mag raken! Gisteren heb ik ( heel slecht haha maar t voelde goed) een apuit ovitrelle gezet... Dit is de enige ronde dat ze echo's maken dus dat ik weet wanneer het eitje groot genoeg is dus ik heb de kans gepakt aangezien ik deze toch nog had liggen dus dit weekend flink aan de klus;p xxx