wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej ladies, even snel..

Sasiej, ik geef je groot gelijk! Succes dit weekend!

Wij hebben gisteren een fantastische dag gehad, op en top genoten! Ik heb een paar foto's geplaatst in het van alles wat album. Binnenkort meer, voor nu ga ik lekker onderuit op de bank!

2. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Wooow rieketje wat zag je er prachtig uit :)!!! Lekker genoten en was het te doen met je buik?

Sasiej you go girl! Groot gelijk hopelijk raak! Nu komt t lange wachten er weer bijna aan :)

3. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    prachtig Rieketje:)!

dankje dames;)

4. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    hhmm dames ik begrijp het niet meer....

donderdag eitje 16,6mm en bms 13,3 mm
    vrijdag de ovitrelle gezet
    vandaag terug en was maar 17,2 mm en de bms 12,4 mm

hoe is dit mogelijk????? is hij kleiner geworden, een cyste??? of gewoon een 2e eitje???? ik weet niet wat allemaal mogelijk is maar dit is toch wel heel gek.... hij kan toch niet kleiner worden door de ovitrelle :O! en dan zou het betekenen dat hij ondanks de ovitrelle niet gesprongen is......

iemand enig idee???

5. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmz sasiej.. je ei zou door de ovitrelle allang gesprongen moeten zijn.. bij pregnyl is dat tussen 36 en 48 uur na de spuit.
    Ik vermoed dat het een tweede ei is?!
    Mocht je van het ziekenhuis geen ovitrelle zetten dan? Of hopen ze dat hij vanzelf springt?

@meelanor.. het was heel goed vol te houden! De kapster was er al om 7.45 en we lagen uiteindelijk rond 3 uur op bed.. een lange maar oo zo mooie dag! 'S avonds heb ik zelfs nog een paar nummer mee lopen hakken op happy hardcore!! Dat zegt denk ik wel genoeg hoe ik me voel.
    Sinds de bruiloft wel mega dikke voeten van het vocht en 2 kilo erbij.. maar i don't care hahahah

6. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey sasiej denk idd dat het een tweede eitje is. En wat je bms betrefd dat zal wel met de meetnauwkeurigheid te maken hebben. Bij mij scheel de een of de andere meting ook makkelijk 1 mm dus daar zou ik me niet druk over maken. Mijn bms is altijd maar 6 a 7 dus met. 12 zou ik me daar niet druk over maken :)

Moet je nou nog een keer terugn en blijven ze t volgen?

7. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    En rieketje waar super fijn voor je dat je je zo goed voelde! Ik was met jou termijn wel echt wat minder. Energiek

8. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow Rieketje, je ziet er prachtig uit!

Een korte ego- update: ik ben inmiddels mama :)
    Ik wil er in t openbare topic niet te veel over schrijven, maar t is heel snel gegaan... Binnen 2,5 uur was ons meisje er :$. Omdat ze te vroeg geboren is en een moeilijke start had zijn we even in t zh gebleven, maar sinds vorige week zondag zijn we lekker thuis :)
    In mn foto album staan een paar foto's vd kleine spruit..

Dikke knuffel voor jullie allemaal, mijn duimen blijven draaien dat elk v jullie dit mogen mee maken, het is jullie zo gegund. Xxx

9. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Gefeliciteerd sun, en wat een prachtig kindje!

Te gek rieketje! Leuk hoor!

Meelanor ik heb idd geen reden om over mn bms te zeuren haha maar ik vind het alleen allemaal zo gek en als ik internet nakijk zou je geen 2e eitje kunnen hebben??? Maar kan ook niet dat hij na de ovitrelle maar 0,8mm gegroeid is in 4 dagen :( woensdag mag ik weer terug deze cyclus blijven ze volgen

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Woooow sun gefeliciteerd en wat een verrassing dan :) en ik hoor graag je bevallinfsverhaal via pb ofzo :) nu lekker genieten!

Mogen we de naam weten van je wondertje?

11. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Nee bedoelde t ook niet als zeuren hoor :) maar meet foutje op bms is zo gemaakt.

Wat t eitje betrefd idd wel beetje vreemd... hebben ze wel eens geprikt om te kijken of je goede eisprong had? Wie weet heeft ovutrille niet gepakt (maar theoretisch zou dat ook niet moeten kunnen....?) Ik weet t ook niet normaal zou ik zeggen overleg t in het zkh. Maar das ook niet handig nu :s

12. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sun, wat een prachtig meisje! Gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed met jullie en kunnen jullie nu van elkaar genieten!

13. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hahaha meelanor, nee das niet zo handih haha morgen terig voor n nieuwe meting... En prikken doen ze niet😓 Ja zou eigenlijk niet kunnen dat die niet gewerkt heeft:eek: en zonder had hij zelfs al gesprongen moeten zijn:eek:!
    Hoe is t bij jou?

14. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    En sasiej?? Hoe was de echo?
    Meelanor hoe gaat het met jou?
    En met de rest?

15. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hier gaat het zoals t gaat :) ongi is bijna klaar en nu maar duimen dat de ongi weer even wegblijft en dat ik en eisprong krijg. Ik wacht deze cyclus af en daarna beginnen met iui. Als ik geen eisprong krijg daar dag 40 om primolut vragen om ongi op te wekken

16. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Mooi zo meelanor dat hij bijna over is ik duim
    Voor even geen bloed voor jou:)!

Bms was 12,4mm en de folikel was 18,3mm dus erg weinig gegroeid:( vrijdag terug... Maar nog steeds geloof ik niet dat het nu pas zo klein kan zijn aangezien hij afgelopen donderdag 16,8mm was :eek:
    Toch een 2e eitje dan?

17. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Tja of eerst een cyste?

18. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden

Sun wat zag je er mooi uit gelukkig was dit een leuke dag voor jullie!

Meelanor wat vervelend dat bloeden iedere x ik ga voor je duimen dat het eens ophoud

Sassiej dit kan toch echt een 2 e ei zijn maar een cyste verdwijnt toch niet zo snel?
    Ik snap er ook niks van , maar als je een ei hebt gehad moet je dus binnen 14 dagen ongesteld worden? Pff wat een gezeur nu mocht je eindelijk beginnen en nu dit weer ..

Hier alles goed ben gelukkig niet meer zo kots misselijk nu een x per 3-4 dagen soms weeïg maar voor de rest mag ik niet klagen .

Mijn pa is vrijdag 60 geworden had een envelopje en roze baby sokjes gekocht samen met mijn zusjes cadeaus ingepakt en hij pakte uit en deed eerst heel raar het dringt niet meteen door toen zei ik jullie worden opa en oma nou geloof me mijn vader huilt nooit maar nu dus wel en hij pakte me vast hij zei ik ben echt blij voor jullie hier hebben jullie jaren opgewacht echt zo lief ik natuurlijk mee janken me zusje pff wat hormonen niet doen ..
    Dit was het mooiste moment in mijn leven mijn vader is pas zijn vader verloren veel verdriet neemt die man mee en nu nu kon ik eindelijk iets zeggen om na uit te kijken zo bijzonder hij is nog sneller als mij en zit al voor baby spullen te kijken haha pap w8 nog maar 2 weken .
    Waarom? Omdat ik bang ben kind dit komt goed ik voel het echt lief

Mijn sm haar beste vriendin daar de dochter van blijkt ook 3 mnd zwanger te zijn in 1 keer raak ze verteld me dat zo ik kijk naar haar serieus JIJ word ook oma in april dat gezicht was onbetaalbaar :)

Sorry voor mijn emo verhaal
    Ik duim voor jullie dames ..echt waar wil hier niemand kwetsen

19. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Gefeliciteerd Sun, wat een plaatje van een dochter!! Geniet ervan en veel geluk!

20. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Sun moet rieketje zij oh wat erg☺️

Deel Deze Pagina