Wauw unbelieveble wat een super mooi kereltje geniet ervan en uiteraard hartelijk gefeliciteerd met het mamma en pappa zijn! Jammer van de zware bevalling, hopelijk gaat alles snel beter en kunnen jullie dit achter jullie laten! Poeh shally ja, lijkt me erg zwaar nog even volhouden meid! Jip mywish, het vergeten stuk van nederland he;p! Meelanor, wat spannend ik hoop dat t bij jou ook eens raak mag zijn! Rieketje, bij jou zal t ook niet lang meer duren he ! Nou bij mij nog steeds witte ovu testjes dusja... Afwachten wat t gaat doen zit nu op dag 13 dus ben bang dat het weer n weekje langet gaat duren maarja als t er komt heb ik niks te klagen... Begrijp alleen nog steeds niet waarom ik geen iui krijg! Xxx
Wat een knapperd met z'n blonde haartjes unbelievablee! Vsn harte gefeliciteerd! En wat een heftige bevalling en moeilijke start hebben jullie gehad. Kwamen ze er tijdens de bevalling pas achter dat de kleine een infectie had?
dankjewel meiden! daar zijn ze pas achter gekomen toen hij geboren werd. Het was echt niet leuk... bah! Hij is vandaag over geplaatst naar een zh hier in de buurt. maar nou had hij vanavond ineens weer koorts en moest 1 infuus vervangen worden en 1 eruit gehaald worden... bah! het is niks om zo naar huis te moeten gaan en te gaan slapen. morgen komt de vk mij controleren en mijn nietjes uit mijn buik halen. Hoop dat hij snel lekker thuis nag liggen! ik zal in mijn album wat foto's van hem plaatsen. dan zie jen hoe hij erbij heeft gelegen afgelopen dagen liefs xxxx
Unbelievable, gefeliciteerd met jullie mooie kereltje! Wel heftig zo'n zware start, hopelijk snel in een stijgende lijn en naar huis! X
dankjewel! het gaat ineens met grote stappen vooruit! zijn sonde is eruit, geen infuusjes meer (vrijdag kreeg ie er nof 1 in zijn hoofdje). wel heeft hij een klein hulpje met zuurstof. als hij in diepe slaap is dan word zijn zuurstof in zijn bloed wat minder. dus nog een klein beetje aansterken. die longetjes hebben ook al veel meegemaakt! tis zo'n lekker menneke! Hij drinkt nu al goed! we gaan er 2x per dag heen. meer kan ik nog niet. Hoe graag ik ook zou willen! Hoe is het met jou sun? en met de rest vab jullie? liefsxxx
Unbelievablee, wat fijn om te lezen dat jullie kleine man goed vooruit gaat! Hier slaat de verveling toe! Vandaag precies 38 weken, maar ik denk dat ik over tijd ga, geen idee waarom maar dat denk ik al vanaf het begin af aan, dus het duurt nog wel even denk ik. Net uit verveling mijn auto nog maar eens gewassen.. tjah ik weet het ook niet meer hahaha
Hey rieketje geniet er maar van want de eerst komende jaren kun je je niet meer vervelen 😊 lijkt me echt heerlijk om me weer eens te vervelen alles is al helemaal klaar bij jullie? Kamertje kleding etc? De babywas en strijk al gedaan? Hier rustig aan t afwachten tot mn nod. En natuurlijk voel ik weer dingen die ik eerder niet heb gevoeld maar das elke keer dus tja... nog paar dagen en dan weten we het. Zaterdag zou ik ongi moeten worden.
Unbelievable wat heftig toch meid ik hoop echt dat hij snel naar huis mag lekker samen bij papa en mama zijn. En balen dat je nog geen auto mag rijden na een ks he Hoe voel je je zelf? Nietjes netjes verwijderd?
Ah spannend weer meelanor! Hopelijk zaterdag geen ongesteldheid! Ik duim voor je! We hebben alles klaar. Vandaag nog even de tassen ingepakt voor mee naar het ziekenhuis te nemen..
Unbelieveble hoe is het met de kleine man? Wat spannend dames! Ik duim Voor je meelanor! En rieketje, het begind er nu toch echt op aan te komen!
Lieve dames, hoe gaat het met jullie? Sasiej hoe staat het er bij jou voor? Meelanor nog steeds goede hoop?
Zit in de irritante wachtweken! 14 dpo vandaag ik kan weer niet wachten met testen dus morgen denk ik testen :,) zo erg dat wachten. Normaal pas 16 dpo.ongi
Ik duim voor je meelanor ... Hoe gaat het met iedereen? Vandaag weer een echo gehad kruimel groeit goed 1 december heb ik de 20 weken echo en horen we wat het word ze zag nu in ieder geval niks hangen hihi 💋
Ahhh super mywish! 15 weken alweer t gaat hard. Hier ben ik denk ik niet zwanger 15 dpo en negatieve test plus krampen. Nu ongi morgen afwachten en anders zondag testen.
Ahh jammer meelanor .. Maar geef de hoop niet op 😘 Gaat echt hard ja ik ben echt zo blij had het nooit meer durven dromen het is wel speciaal maar ik voel haar/hem al plopjes en is echt speciaal mijn gyn zei dat dat kan omdat ik smal ben .. Ik ben wel 3,5 kilo aangekomen Liefs
hallo dames, Rieketje, hoe zijn de laatste loodjes? poeh nog 9 dagen spannend zeg! Meelanor, geef de moed nog niet op ik ga voor je duimen dat je morgen een mooie positieve test krijgt! my wish wat ga je snel zeg! geniet er maar lekker van.... ik heb volgends mij woensdag de eisprong gehad, als ik van de testjes uit mag gaan... nu weer afwachten maar heb er deze maand geen goed gevoel bij.... xxx
Wauw mywish 15 weken alweer! Fantastisch! Meelanor ik heb nog goede hoop! Mocht het toch niet gelukt zijn, ga je dan weer de mmm in? Sasiej, wel tof dat je een eisprong hebt gehad! Ook al heb je geen goed gevoel, het kan altijd he! Ik vond het wel grappig dat sasiej zei nog 9 dagen.. ik ben er zelf nog niet zo mee bezig. Laatste loodjes zijn de ene dag wat zwaarder, de andere dag nergens last van. Van mij mag hij komen, maar zoals eerder gezegd.. ik denk dat het nog wel even duurt haha