Dank jullie wel meiden! Bijna iedereen in onze omgeving/familie dachten dat het een jongen zou worden! Zooo grappig!
@rieketje Hoe gaat t met de kleine En bij de rest van de mama's Hoe bevalt t nieuwe leven met zo'n kleine ukkepuk 😍
Geef niks hoor meid. Heb je al een fm gehad? Aambeien zitten er nog en die zullen, vrees ik, ook niet meer weggaan tot mn bevalling. Gelukkig heb ik er niet veel last meer van maar het enige probleem is dat ik nu erg slecht naar de wc durf. Ik heb wel van die zakjes gekregen voor een betere stoelgang maar als ik die gebruik moet ik ineens 2 a 3 keer op een dag. Ja dan geneest dat ding nooit natuurlijk. Gisteren een emotioneel dagje, mn ouders hebben de hond in laten slapen gisteravond. Het beestje was op, oud en had veel pijn. Was gisteren gewoon aan het werk maar ik kon en mocht gelukkig eerder weg want wilde hem nog één keer zien. Mensen, wat heb ik gehuild..en moet er nu maar niet teveel aan denken want dan begin ik weer. Morgen laatste dagje werken en dan lekker verlof! Ik ben er wel aan toe hoor, heb veel harde buiken en met de kindjes werken word gewoon zwaar. Verder gaat het eigenlijk wel goed. Laatst 's avonds nog aan de ctg gezeten omdat ik frits de hele dag weinig gevoeld heb maar alles was goed. Nu voel ik hem gelukkig voldoende. En we weten dat hij dit jaar nog geboren gaat worden omdat ze me, vanwege mn angsten, niet tot 42 weken laten lopen. Succes dames!! Hopelijk snel resultaat! Dat geluk mag onderhand weleens.
Hey shally, Balen dat je aambeien er blijven. Opzich geen ramp ik heb er ook nog steeds 1tje na de bevalling van mijn zoontje maar die doet geen zeer. Hopelijk houden zich gewoon koest. en emoties... tja fijn he als je zwanger bent alles wordt versterkt. Dikke knuffel voor jou dat de hond van je ouders is gehemeld. nou meid lekker gaan genieten van je verlof! Heb je verdient Hier gaan de fm's nog niet zo als ik wil (normaal groeit t allemaal snel bij mij en nu blijft het achter :S vanmiddag weer een fm hopelijk beter dan woensdag toen had ik 1 van 12 en 1 van 11,5 (die zitten er bij mij eigenlijk altijd standaard) En sasiej hoe is het in *** met jou ik hoop dat je gewoon hier niet bent omdat je loopt te stuiteren met je positest, maar mijn gevoel zegt helaas iets anders (al heeft mijn gevoel het eigenlijk altijd fout dus daar hoop ik nu maar op)
He Meelanor, Nee helaas 3 dagen terug wat oud bruin verlies en wilde niet doorzetten maat gisteren is de bom gebarsten en vloog het er weer uit..... Morgen begin ik weer met de eerste chlomid... Ik begin het vertrouwen keer op keer meer te verliezen hoor Hopelijk is jou fm meting goed gegaan en mogen jullie weer bijna Xxx
Misschien een vmk als het later doorzette dan normaal. Dat zou mis toch weer een stapje dichterbij zijn. In ieder geval dikke dikke dikke knuffel. En ik snap t helemaal dat hoop verliezen. En je zou zeggen dat je dat kinder snel verliest omdat mn lichaam t al een keer gedaan heeft. Ik heb echt gevoel dat dit niet het zelfde lichaam is. Deze is kapot ofzo. Meid ik had zo gehoopt en geduimt dat ik hier een ander bericht las van je. Nogmaals dikke dikke knuffel hopelijk een kerstwonder (en ik een sinterklaas wonder )
Jaa t wordt idd tijd voor ons beide! Ik ga voor je duimen meid! Dat gevoel heb ik ook dat mn lichaam gewoon kapot is :'( vreselijk meid ook een dikke knuffel voor jou! Vroege miskraam weet ik niet heb namelijk geen testje gedaan maarja we moeten maar weer verder vandaag eerste chlomid weer we wachten maar weer af! Xxx
Bericht van gister was en zin niet echt duidelijk maar kan hem niet meer wijzigen. Dit moest t zijn: Je zou zeggen dat als je al een kind hebt gehad, dat je dan de hoop niet snel verliest. ( Gister voor mijn doen weer geen Goede echo. 3 eitjes, 1 van 10 (maar ik heb er standaard veel rond de 8 a 9 zitten dus deze zal wel afzakken) 1 van 12 en 1 van 13 Bms om te janken... 4.2 zo dun is t nog nooit geweest 😯 altijd wel rond de 6 en dat is nog niets denderend. En normaal heb ik op cd 13 een ei tussen de 17 a 19 of zelfs al een eisprong gehad. Ze hebben me gisteren oplaten hogen naar 50 (op mijn verzoek) Ze zegt als t en drieling wordt moet je niet boos worden op mij he. Ik zeg als ik over een jaar een drieling heb dan kom ik je uitgebreid bedanken. En drieling ben ik niet bang voor. Ruimte is er genoeg, geld is even zoeken naar wat werkt en fysiek... tja dat zal wel even zwaar zijn maar daar duurt maar een paar maanden.
Goed gedaan meid! Nee een 3-ling zou ik ook niet erg vinden, voor alles is een oplossing te vinden en geloof me je krijgt dan ook zat hulp van mensen om je heen! Wel shit dat t zo langzaam bij je gaat ( althans voor jou doen) ik heb nu volgends mij iets van 3 weken voordat de eisprong komt X
Hmmz ik dacht wat is het hier toch stil, laat ik eens gaan kijken.. en ja hoor veel berichten! Dus geen mailtje gehad dat er nieuwe berichten waren. Meiden ik snap dat jullie af en toe aan jezelf/jullie lichaam gaan twijfelen, maar ik weet zeker dat het jullie ook gaat lukken. Hou vol! Hier gaat het goed. Wel lastig af en toe hoor! Ze heeft regelmatig last van krampjes, maar als ze slaapt is het goed en lijkt ze heel tevreden! Afgelopen nacht ging het voor het eerst ook goed dus mama heeft ook weer een paar uurtjes meer geslapen. Ik ben vorige week al gestopt met borstvoeding.. dat was echt niet weggelegd voor mij.. maar gelukkig kun je op straat ook niet zien wie bv of kv heeft gehad haha voelde me gelijk een stuk beter!
Nou rieketje, voel je niet schuldig omdat bv niet lukt. Je hebt het geprobeerd en als je je nu beter voelt is het goed toch. Elk kind is groot geworden, ook met fv. Ik wil ook bv geven maar als het niet lukt stop ik ook hoor. Wil het uit proberen.
hey meiden fijn dat t goed gaat. En. borstvoeding ik heb t.ook gegeven maar man man makkelijk.is anders. t doet gruwelijk zeer in t begin en ik snap. helemaal waarom. iemand fv zou geven. .ik weet ook niet of ik dat nog een 2e keer. zou doen. @hier gister eitje van.18 en morgen eerste keer iui... ben benieuwd
Hoi, Ja eerste IUI is prima mee gevallen. Bij het inbrengen van de eendenbek was het even zoeken naar mn baarmoeder, dus dat was even wat oncomfortabel (deed geen zeer maar ff geduw enz), maar dat kwam omdat ik niet genoeg plat lag. dus toen ze me eenmaal platter hadden gelegd ging het prima. IUI voel je verder niets van (ik voel nu iets wat krampen in mn baarmoeder. Bij IUI doen ze dus even eendenbek en dan het sperma (2.0 ) met een mini slangetje in je baarmoedermond legen. (het legen heeft mn man mogen doen.) dan 15 minuten even "chillen" theetje erbij en dan kun je weer weg. Heb ook nog een echo gehad (was benieuwd of mijn bms nog wat groeide) en of mijn ei al gesprongen was het voelde alsof hij s ochtends al gesprongen was. En inderdaad mijn bms is nog gegroeid naar 7,7 dus dat is wel fijn om te weten en eitje was inderdaad net gesprongen. 2 december bloedprikken om te kijken of ik zwanger ben. Wel fijn want ik moet 3 dec pas ongi worden dan is dat gelijk duidelijk ook Lijkt me alleen wel heel gek... krijg je een telefoontje... u ben wel / niet zwanger...
Hoi meiden hier is een hoop geklets hihi sorry als ik iemand vergeet , Rieketje wel bv of niet dat maakt toch niet uit .. Ik wil het bijvoorbeeld niet omdat ik al kleinere borsten heb en het mij vervelend lijkt om daar ook nog aan te moeten kolven .,. Gelukkig is alles verder goed . Shally jij ook al ver he wie had gedacht dat dat ik mocht volgen .. Hopelijk ook alles goed bij jou ? Sassiej jij weer een nieuwe ronde begonnen zie ik , is niet leuk dat wachten he .. Het geduld word al zo op de proef gezeg pff duim voor jou ook .. Meelanor gelukkig viel het mee , maar ik vind je toch heel sterk met al die tegenslagen .. All : ik voel me goed , de kleine voel ik iedere dag goed hihi .. Kom goed bij gelukkig en kan weer naar de wc was eerst verstopt en een aambei ☺️.. Mijn buik groeit nu echt als kool hihi maar kan het nog goed verstoppen (met iets wijds)al ben ik er wel over aan het denken om het toch te vertellen . Ergens zegt iets in mij niet doen dan kun je je vast contract vergeten dus volg mijn gevoel maar . Ik vind liegen uit den boze en daarom voel ik me er dubbel bij maar weet ook dat ik aan de financiële kant moet denken ik krijg geen uitkering als ik werkeloos word .. Wegens omstandigheden .. dames ik mag mijzelf gelukkig prijzen dat ik weer snel zwanger werd het is het mooiste wat je mee kunt maken ik gun het jullie ook ontzettend zal altijd blijven hopen en duimen voor jullie dikke knuffel En misschien een mooi Sint kerst cadeau 💋
Gelukkig viel het mee meelanor! En wel fijn dat je eerst bloedtest hebt! Mywish ik zou het wel vertellen. Ze mogen je niet ontslaan omdat je zwanger bent. En eerlijkheid zou ik belangrijker vinden. Hier zodadelijk een ritje naar de huisarts. Heb een enorme aambei.. echt een mega bult en doet verschrikkelijk zeer (de hechtingen na de bevalling deden lang niet zoveel pijn haha) maar ja hoort erbij zeg ik wel eens!
Fijn dat de IUI goed is gegaan. Hopelijk wat dit juist jhet zetje wat je nodig had! Ga voor je duimen! Mywish, wat fijn om te lezen dst het goed gaat! Maar ik zou ook gewoon eerlijk zijn hoor, ze mogen je niet ontslaan. En tot wanneer zou je het anders verborgen willen houden? Rieketje, Ow een aambei, verschrikkelijk. Ik heb er,onlangs ook enorm pijn van gehad. Heeft de huisarts hem open gesneden? Met mij gaat het wel,oké. Eerste weekje verlof, heerlijk hoor.