wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Super meelanor! Ik heb er een goed gevoel bij! Fijn dat t meeviel en ook fijn van die bloedtrst!
    Maar jongens wat een last van aambeien hier;p

Fijn dat t allemaal
    Goed gaat rieketje!
    Shally en mywish bij jullie schiet t ook al lekker op zeg!

Sun en unbelieveble hoe gaat t bij jullie?

Ik heb gisteren de laatste chlomid gehad dus nu weer afwachten😓
    X

2. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Tot eind december maximaal .. Ik vind het moeilijk hoor ik weet dat ik dan geen vast contract krijg dus ik wacht nog maar even

Liefs

3. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rieketje, gefeliciteerd!!! Mooie naam ook!

Meelanor, spannend iui, wel fijn een bloedtest maar idd hoe gaat zo'n telefoontje?? :(

Al wat dames (bijna) verlof, spannend hoor!

En duimen draaien voor mooie december cadeaus, het wordt potverdorie wel eens tijd!

Ik denk geregeld aan jullie als ik naar dat wonder in mijn armen kijk. Ik hoop zo voor jullie dat jullie tijd snel komt!
    Hier gaat alles goed! De kleine is alweer 2 maanden! Veel last v krampjes en een ritme is nog ver te zoeken. Ik geef volledige bv en dat is wel zwaar, ze wil nog steeds elke 3 uur eten incl 's nachts. Maar ze is zoooo lief en doet het super. Volgende week al haar eerste prikjes en gewicht verdubbeld :)

4. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey meiden,

ik probeer hier niet te vaak te komen (die ellendige wachtweken worden er niet makkelijker van dan ;) ) Maar ik wil natuurlijk wel even lezen hoe het met iedereen gaat.

@Sasiej al zicht op een eitje? DUIM DUIM DUIM!!!!
    Ik dium voor een kerstcadeau voor jou (en voor mezelf een sint cadeau) gaat weer zo lekker pijnlijk worden als sint me weer heeft overgeslagen dit jaar:cool: ach ja gelukkig dan veel afleiding

@Sun 2 maanden oud alweer jeejte de tijd vliegt echt. En ja dit eerste weken zijn zeker niet makkelijk (wordt vanzelf weer beter maar daar heb je nu niets aan :( iedere 3 uur is erg pittig. Duurt de voeding ook lang? Bij mij duurde het 45 minuten! als dat bij een tweede nog zo zou zijn dan schakel ik over op flesvoeding. T sloopt gewoon.
    Kolf je al? anders kun je je man snachts ook laten voeden met de fles zou sowieso rond deze tijd af en toe de fles geven. vriendin van me had een kindje dat de fles weigerde en moest dus ALTIJD de borst dus dan kun je ook niet werken. Je zult vast goede begeleiding in de buurt hebben dus ik zit vast tips voor niets te geven maar toch even voor de zekerheid :)

@mywish kleine borsten en borstvoeding maakt niets uit. Je borsten groeien toch tijdens te zwangerschap en de grote maakt voor de productie niet uit.

(Ik zie het hier ook bij de koeien, een groot uier hoeft niet perse meer melk te geven. kan wel maar hoeft niet. En niet dat ik je nu perse met een koe wilde vergelijken, maar ik ben heel mijn "dracht":):p met een koe vergeleken door mn man en het klopt heel veel mee dus ik ben niet anders gewend :) sorry :D)

@shally vermaak je je nog tijdens je verlof? ben benieuwd wanneer die van jou komt :)

@rieketje Hoe gaat het bij jullie? lukt het ritme een beetje?

@hier we wachten weer af. mn borsten staan weer in de hens... lang leve de ovitrelle (aan de andere kant ze worden er wel iets groter en vooral steviger van das geen ramp ;) )
    Merk nu hoe opgeblazen ik was van de hormonen. Van de week voor het eerste sinds 1,5 maand weer paard gereden ik pas weer fatsoenlijk in mn zadel. dus hopelijk hoef ik niet te lang met de hormoonkuren door want dan pas ik straks weer niet in mn zadel... :cool:
    Nog 1 weekje wachten. woensdag 2 december weten we meer. sochtends bloedprikken en dan weet ik smiddags ja of nee. Gelukkig mag ik om 8.30 gelijk door naar de psy dus spreek ik dan mooi op het hoogste gedeelte van de spanningsboog. ben benieuwd...:cool:

5. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    De wachtweken zijn ellendig.. je voelt vaak van alles maar dat wil helaas nog niks zeggen. Ik wens jullie allebei heel veel kracht toe! Hopelijk voor jullie beide een mooi decembercadeau!

Hier gaat het best aardig! Voeding gemixt waardoor het wat dikker is en nu doet ze ongeveer een kwartier over haar flesje in plaats van minder dan 10 minuten! Ze krijgt om de 4 uur voeding, ze meldt zich ook bijna nooit eerder.
    Net nog even naar cb geweest ze zit qua groei uitstekend (weegt nu 3440) en we mogen haar inbakeren.. ze houdt zichzelf vaak uit de slaap door met haar armen te maaien.
    Met mij gaat het ook goed.. nog maar 0.7 kilo en dan zijn de 14kg zwangerschap er weer af!

6. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    sow dat klinkt goed rieketje! mooi ritme en fijn dat ze tevreden is.
    had ze last van krampjes?

en gewicht... ideaal! ik gaf toen bv en van bv krijg je doooooorst maar water gaf ik niet zoveel om dus dan maar siroop. ik was zwaarder geworden dan na de bevalling haha. dus toen moest ik nog 18 kg kwijt haha. is gelukt hoor. maar jeejtje ik teken ervoor rieketje

7. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze had krampjes dus van die druppels gekocht en dikkere voeding, nu gaat het een stuk beter!
    Ja de zwangerschapskilo's bijna kwijt, nu de rest nog haha wil (volgend jaar) nog zeker zo'n 15 a 20 kg afvallen!

8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    was toch iets als Johannes pitmeel ofzo (je zou denken dat je dat gewoon onthoud maar ik weet echt nog maar weinig wat betrefd die ukkies :)

#johannedbroodpitmeel even opgezocht.

9. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt. Maar wij geven nu hero standaard met hero comfort (tegen krampjes enz).

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    daar heb ik inderdaad ook positieve dingen over gehoord :) fijn dat die oplossingen er zijn :)

11. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo dames,
    Sorry even snel snel,
    Fijn om te lezen hoe t met jullie gaat dames en dat t goed gaat met de kleine ukkies rn jullie je weten te behelpen met de krampjes en gebroken nachten:)!
    Meelanor, nog even volhouden meid!
    Bij mij nog steeds geen eitje😓 Dus nog maar blijven wachten

Xxx

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    welke dag zit je sasiej? 16? en wanneer was ie de vorige keer. hup ei! hup ei!

13. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    gister bruinverlies gehad en ik blijf erbij bruin of bloed is game over. dus nu wachten tot t doorzet

14. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Balen sasiej dat er nog geen ei te bekennen is.

Meelanor, blijf voor je duimen dat het bruin verlies niks te betekenen heeft.

Met mij allea goed. Kom mn dagen nog wel goed door!
    Heb alleen een medische ndicatie gekregen om te bevallen. Ik heb door een blaasontsteking vorige werk de streptokokken b bacterie. Dus zodra dr bevalling begint moet ik aan een ab infuus in het ziekenhuis.

15. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Oei shally dat klinkt niet goed, wel fijn dat ze zo goed handelen!

He meelanor wat kl*te zeg! Ik blijf toch nog even duimen voor tg n posi test!
    Vandaag is dag 18 maar had gisteravond n positieve test:) dus gelukkig heeft de chlomid tg ng zn werk gedaan! Was wel doodziek gisteren dus t was nu niet je van het om te seksen haha maar ach tis gelukkig met moeite nog goed gekomen:p

16. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    hey shally

pffff das ook ergens heftig? heb je er zelf last van? opzich wel goed dat die moderne techniek er is.

@sasiej jeeeeeej ei!!! beetje balen idd dat je niet lekker was/bent. hopelijk voldoende voor kerstcadeau!

hier is t bloedverlies al weer 2 dagen gestopt :(. jemig wat irritant... elke cyclus is er iets wat anders is dan normaal. je krijgt er iedere keer hoop... :cool: die zou je weer kunnen denken als innestelingsbloeding... maarja ik heb al zo vaak gek bloed verlies gehad. en bij mn zoontje niet gehad. nou ja nog 4 dagen en dan weet ik het.

17. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oo toch nog spannend meelanor! Blijft bij jou altijd lastig he met het bloedverlies. Hopelijk nu een goed teken!

Jeeeeh sasiej een ei! Toch fijn dat de clomid zijn werk doet! Misschien is ziek zijn wel goed.. bij ons was waren we allebei stront ziek, maar we moesten wel en toen was het nog raak ook.. ik hoop het zo voor jullie!

Shally, wat vervelend van die bacterie! Hopelijk heb je er geen last van en je kleintje ook niet. Wanneer ben je eigenlijk precies uitgerekend? Het schiet al op!

Wij hebben vanmiddag een newborn shoot gedaan, zo mooi! Fotografe had erg veel geduld, zijn 3 uur bezig geweest. Binnen nu en 2 weken krijgen we de foto's.
    Ohja.. ons popje heeft vannacht 'doorgeslapen' ze sliep 5,5 uur achter elkaar en toen heb ik haar wakker gemaakt voor voeding.. trots!

18. Simone1990

12 jan 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik wil mij graag aansluiten bij dit forum :) Ik heb een ernstige vorm van endometriose en pcos. 3 juli geopereerd en zo goed gegaan dat het nu op de natuurlijke manier mag....helemaal blij. Maar helaas wil mijn cyclus weer niet meewerken ook na 12 kg te zijn afgevallen :x. De gynaecoloog heeft gister gebeld en zei dat ik ook dus hormonen moet gaan spuiten gezien clomid niks deed bij mij.
    Moet je dan ook op dag 3 beginnen of gaat dit anders als blij clomid?

19. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    hoi simone

fijn dat de operatie goed is gegaan (wel balen natuurlijk dat je hem nodig had) clomid deed bij mij ook niets. wat betrefd spuiten zul je denk ik nog wel een instructie krijgen? wanneer je start is ziekenhuis en persoon afhankelijk. ik start op dag 2 maar sommige op dag 1 of 3. dit zul je vast nog horen.

@hier 2 nega testen en vanochtend zoals verwacht bruinverlies. net bloed laten prikken voor de formaliteit (moet in dit zkh na iui) maar ik weet de uitslag al 😢

ach ja sasiej is eerst aan de beurt ook eigenlijk. sasiej nu ik volg :) zullen we dat afspreken?

vandaag ook naar de psy geweest en we gaan starten met cognitieve gedrags therapie. volgende week eerste uitleg hoe en wat.

20. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    dus.... ik haaaaaaaaaaaat dit.
    zo onzeker allemaal...

Mijn bruinverlies blijft bij bruinverlies (normaal als er bruinverlies komt, komt er binnen 24 uur ook rood, nu nog steeds bruin, echter heb ik dit al wel 2 andere keren gehad)

Mijn test van de action van vanochtend, 16 dpo, toonde een tuurstreep, maar toch wel duidelijke een roze streep, binnen 5 min. (bij mijn zoontje kwam het hcg ook langzaam opgang, test 13 dpo negatief en daarna pas 17 dpo met kv een test gedaan die was licht positief)

Wilde gister bellen voor de uitslag van mijn bloedtest (15 dpo) waren ze maar tot 16.30 open (wist ik niet meer) ipv 17.00 dus ik belde te laat . (wilde en kon eigenlijk ook niet op mn werk bellen)
    Afijn... vanochtend gebeld, uitslag... tja er is hcg aanwezig maar het is niet genoeg om duidelijk te zeggen dat de uitslag een goede zwangerschap is :cool: volgende week woensdag weer testen... (dan pas... dat overleef ik nie hoor :$)

Nou ja gelukkig zal mn lichaam het tegen die tijd wel duidelijk hebben gemaakt. maar het wachten duuuuuuuuurrrttt maar :(

Echt he.... kan iets uitsluitsel geven. Juist deze onzekerheid is killing voor me....

Deel Deze Pagina