Whhaaaaa Meelanor, spannneend! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan! Woensdag is nog ver weg, maar dit ziet er goed uit!
Ik ben blij dat ik hem heb gehad. Bij mij hebben ze het gedaan omdat medicatie (chlomid en spuiten) niet werkten. De chlomid werkt na de operatie gelukkig wel weer. Ze doen de operatie om te proberen om de cyclus weer (tijdelijk) te herstellen, dit is bij mij (althans zonder medicatie) niet het geval. Maar de chlomid werkt gelukkig wel weer! In principe worden er kleine gaatjes in je eierstokken gebrand om er zo voor te zorgen dat de hormoonbalans anders wordt. Ze maken dan 3 sneetjes in je buik en via die ingangen branden ze die gaatjes.
@sasiej Bedankt voor je uitleg , klinkt best heftig . Heb je er veel en lang last van gehad na de operatie? Ik zal woensdag pas horen hoe en wat , maar ik ben blij dat ik al wat verschillende ervaringen heb gehoord , zodat ik er iets vanaf weet.
@sasiej Bedankt voor je uitleg , klinkt best heftig . Heb je er veel en lang last van gehad na de operatie? Ik zal woensdag pas horen hoe en wat , maar ik ben blij dat ik al wat verschillende ervaringen heb gehoord , zodat ik er iets vanaf weet.
Ik dacht even spieken hier.... meelanor wat een geweldig nieuws!!!! Super spannend! even een korte update..met noud gaat her super goed en de kinderarts wil hem wss nog maar 1x zien over 3 maanden! Hij zei weer dat hij dit niet had verwacht... is toch geweldig! Hij brabbeld al lekker en.lacht al! super schattig.. met mij gaat het wat minder. alles komt nu een beetje los en er komt steeds weer iets bij waar ik me zorgen over maak.. komt allemaal goed maar het heeft echt tijd nodig. Liefs xxx
hier gaat t ook wat minder streepjes blijven licht en zijn sinds donderdag nog lichter...we zullen maar zeggen geen bloed geeft moed... maar bereid me voor op een miskraam... fijn... met de feestdagen
Ik blijf duimen meis! Er is niets zeker en t kan ook aan t merk testen liggen! Dikke knuffel voor jou! Unbelieveble, fijn dat t zo goed gaat met Noud! Wat een sterke knul! Net als zn mamma! Ook n dikke knuffel voor jou!
nee kv deed t bij mijn zoontje prima. en mn boobies lopen ook al leeg. het is gewoon wachten tot t los laat... frustrerend zeg...
Unbelieveble, wat een sterk mannetje heb jij zeg! Wat zul je trots op hem zijn. En logisch dat het nu met hem beter gaat er bij jou ruimte komt voor het verwerken. Tijd voor nemen hoor! Meelanor, pff...klinkt niet al te best, maar het kan nog! Moet je woensdag bloed prikken?
vandaag is t begonnen flinke buik en rug krampen. hopelijk mag ik gewoon deze ronde weer verder en hoef k niets af te wachten. morgen ochtend gelijk bellen.
achhh meelanor! had zo aan je gedacht.... koppie op!! sun; jaaa mega trots! Hoe is t bij jou? bij jou wqs t toch ook allemaal heftig geweest? wat ik me herinner.. heb t even allemaal niet goed bijgehouden? sorry hihi! ja ik moet mezelf ook echt de tijd geven. maar ik ben een bezig bijtje dus dan weetje het wel heh.. ik zit onder de eczeem van t stressen en heb iedere dag koppijn. morgen ga ik weer naar de psycholoog. ik moet er echt nof niet aan denken om alweer te moeten gaan werken hoor! phoe... maar alles komt goed! liefs xx
hey meiden gaat redelijk ben de grootste klap weer te boven. hcg bleef hangen :s maar mogen gelukkig toch door. maandag nog even laten controleren of t hcg wel daalt naar 0
Pfff meelanor ik blijf t klote vinden! Wel fijn dat je direct verder mag! Ik ben vandaag weer ongesteld geworden:'(