Kijk rieketje maar goed dat je hier ook mee schrijft en ons niet laat weg kwijnen! Je hebt ook helemaal gelijk hoor maar wat je ook zegt, makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet gelukkig dat er meerdere wegen zijn naar Rome. Maar ik word al 30 dus voor mij gaat het nu wel een beetje door tikken. En daarbij, ik weet dat ik zwanger kan worden, is immers al 2x gelukt maar ja, wie zegt dat het een volgende keer weer lukt . Ik duim ook voor je Meelanor!
Hoihoi, Riekertje was een fijne peptalk! Ja positief bekijkena allemaal! Ik ben echt een.positief persoon. Ik lach eigenlijk altijd, maar door al die hormonen in je lijf.... haha, achhhh alles komt goed, zoniet? Dantoch! Ik heb afgelopen week even lekker rustig aangedaan in mjjn vrije weekje! Heb vanddaag eindelijk weer eens een fijn dagje gehad! En daarbij zit ik nu op dag 11, vanmiddag naar het ziekenhuis geweest... en je raad het nooit! Een beginnend eitje! Als ik het goed zeg was deze nu bijna 10! En dan op dag 11.. haha. Woensdag mag ik weer terug,we gaan duimen! Ik heb gevraagd hoelang ze hier normaal mee doorgaan. Ze zei tot de 6 pogingen. Ik zit nu op poging 5 waarvan er 2 niet meetellen denk ik.. 1 was geen goede eisprong en 1 was overstimulatie. en het is ook helemaal waar Riekertje.. Werk is ook afleiding! Het word bij mij op het werk spannend deze maand.. begin september moet mijn contract verlengd worden de ja of de nee! Maar het is miss heel gek he, ik maak me daar echt totaal niet druk om.. morgen weer lekker paardrijden (heeeeerlijke ontspanning! Maar ze staat te koop!) En dan mogen we erna weer werken. Dames.... we kunnen het :-D hihi Liefs xxx
Wat duurt wachten toch lang.. zit nu op 7 dagen na pregnyl en zo'n 5,5 dag na de eisprong. Wanneer beginnen jullie met testen?
Shally precies, het is mogelijk bij jou dus het gaat gebeuren! ben ik van overtuigd! alleen nog even volhouden! Unbelievable, indd we kunnen het ik ben normaal ook een zeer positief persoon maar ik moet zeggen sinds ik begonnen ben met al die vieze hormonen wordt dit steeds minder! Ja Rieketje, dat duurt echt altijd heel lang he! ik begin normaal 1 dag voor de nod met testen dat is bij mij dag 12 na de ovitrelle.
Jeej mijn eitje rechts weer wat gegroeit!! Vrijdag ochtend weer terug voor fm! Hoe is het bij jullie?? Liefs x
hey meiden! @ unbelievable jeeeej fijn dat er wat groeit! @shally ik duim voor je in 2x al zwanger geweest dat is toch al iets, laat nu de 3e keer scheepsrecht zijn spannend rieketje hopelijk raak hier dinsdag fm gehad folikel was weer gekrompen maar ze schrok van t bloedverlies... liep er gewoon uit (sorry voor de details) dus ze zegt dit gaat hem niet worden. niet meer doe gewoon wachten op gesprek met de gyn. geen primolut of provera nemen gewoon wachten... maar ja mijn gyn is er maar 1x pw en zit vaak vol dus nu pas weer 1 sept naar zkh. ze gaan een nieuw behandel plan voor mij opzetten en misschien hysterioscopie (baarmoederonderzoek) ben nu een bespreekgeval. ben benieuwd. ff flink gebaalt maar t voelt nu als een opluchting ff niks dus nu voel ik me ook weer beter. en lekker paardrijden. ik heb ook een knolletje maar op een of andere manier regent het zodra ik op mijn paard klim stom weer
Unbelevablee, wat goed dat de follikel gegroeid is!! Hopelijk snel groot genoeg om weer een poging te kunnen doen! Succes! Meelanor, het blijft vervelend van het bloedverlies. Jammer dat er maar 1x per week een gyn aanwezig is.. wel even lekker dat je nu even niets hebt. Hopelijk vinden ze snel de oorzaak. Sterkte. Hoe is het met de andere dames? Met mij gaat het goed. Ik ben de laatste 2 dagen wel erg moe. Maar dat kan een bijwerking zijn van utrogestan en het is best wel druk op mijn werk. Dus zegt niet zo veel.. blijft afwachten!
ah wat fijn unbelieveble, hopen dat hij goed blijft groeien! he meelanor wat vervelend om te horen! maar wat je zegt even niks is ook lekker, kun je het misschien ook even loslaten. Hoop dat het snel beter weer wordt! Rieketje, nog eventjes en je mag testen! ik blijf voor je duimen!
Rieketje, ik heb eigenlijk nooit eerder getest. Gewoon gewacht tot de dag dat ik ongesteld zou worden. Haha.. En bij m'n eerste zwangerschap had ik niet eens door dat ik zwanger kon zijn. Ik was al een week niet lekker en duizelig en toen dacht ik hmm misschien een testje doen. Ik ga van het weekend alles bij lezen als ik tijd heb. Heb nu vakantie maar druk weekend. Zondag een feestje omdat vriend 30 is geworden en ik in oktober.
Lief dat je dat vraagt sasiej! Het gaat over het algemeen goed.. wel behoorlijk moe en zweet veel. Ook heb ik het op het ene moment warm en het andere moment steen koud. Ik moet vaak plassen. Blijft lastig te zeggen want het kunnen zowel bijwerkingen zijn van utrogestan, naderende menstruatie of toch misschien zwanger?!?! Opzich hebben we een goed gevoel, over een paar dagen hopelijk duidelijkheid. Ik ben wel elke keer dat ik naar de wc ga bang dat ik ongesteld ben.. hoe is het met jullie?? Morgen moet ik nog een dagje werken en dan lekker de rest van de week vrij!! Waarschijnlijk gaan we 2 of 3 dagen naar een hotel. Ff lekker ontspannen!! Liefs
Hoihoi! spannend riekertje! Hoop hrt voor jullie! Hier weer een beetje een teleurstelling.. het eitje was vrijdag weer een beetje gegroeit, en gisteren was deze zelfs weer geslonken!! Bah.. nu van gonal f 37,5 naar 50eh! Dus het is opgehoogd. Nu maandag pas weer terug. Hoe is het met de rest van n jullie? Liefs xx
Hoi Rieketje, ooh wat super! spannend zeg! Zou indd wel fijn zijn als jullie er even uit kunnen gaan! Ja die angst die ken ik heel goed, maar we hopen dat het niet gaat gebeuren! @ unbelieveble, he wat vervelend, zit niet echt mee he! ik ben begonnen met 75eh en daarna direct door naar 112,5eh want bij 75eh groeide bij mij 0,0! ik vind het nu alweer te lang duren en moet nog wachten tot 15 september voordat ik uberhaupt weer verder kan met het traject mocht de cyste weg zijn. Verder gaat t prima!
Unbelievablee, nog even volhouden! Hoop dat de follikel maandag heeft doorgezet!! Sasiej, verschrikkelijk balen zeg! 15 september duurt nog wel even.. ik ga voor je duimen dat de cyste dan weg is en dat jullie weer mogen beginnen. Ik heb zojuist getest (op mijn nod) en zowel kruidvat als clearblue waren negatief!! Dus nog maar even afwachten.. door de utrogestan kan de menstruatie later komen. Tot nu toe nog geen ongi symptomen.............
Nou dames, helaas pindakaas voor mij!! Gisteren bruinverlies en vandaag zet de menstruatie toch doorgezet. Nu even hard nadenken of we een maandje pauze nemen of gelijk doorgaan... blijft lastig. Liefs
ahhhhhh balen rieketje! Ik heb hier al 5x wat proberen neer te zetten en elke keer crashed mijn telefoon of pc 😕. als ik volgende week weer ga werken zit Ik ook wat meer achter mijn pc, dus dan praat ik weer wat makkelijker mee. maandag naar de gyn om nieuwe plan van aanpak te bespreken ben benieuwd ben dat bloeden zo beu...
aah vervelend Rieketje echt balen! ja dat is indd altijd een moeilijke keuze, het vraagt zoveel van je lichaam en van je psyche! oei Meelanor das niet erg handig dat ze site crashed! Dat kan ik begrijpen hoo dat jet het bloeden beu bent, is ook echt vervelend zeg!hopenlijk hebben ze dadelijk een plan dat wel werkt.
Spannend meelanor! Hopelijk een goed plan van aanpak en ook iets waar jullie je in kunnen vinden. vanavond om 7 uur zit ik weer aan de keukentafel gewapend met naaldencontainer, spuiten en menopur.. we gaan weer voor een nieuwe ronde!!! Weet iemand van jullie hoeveel rondes je zelf moet klussen voordat er eventueel over wordt gegaan op iui of iets dergelijks?? Goed weekend nog liefs