Thx dames! Boh ik huil echt de halve dag dat heb ik nog nooit zo erg gehad! Ook heb ik meer dan ooit het gevoel dat ik er alleen voor sta ( ligt niet aan vriendlief hoor die is er gewoon voor me) maar ik zie gewoon echt iedereen zwanger worden en hoe zeer ik het ze ook gun doet het mij zoveel pijn! Alsof ik niemand meer heb die mij begrijpt omdat ze allemaal uiteindelijk toch zwanger geraakt zijn en dit bij mij steeds meer een droom dan de werkelijkheid lijkt te worden... Na 5 jaar en 2 maanden nog steeds niks hierdoor ben ik bang dat het gewoon niet is weggelegd voor ons....
Dikke knuffel voor jullie meiden, ik leef zo met jullie mee. Meelanor, wel fijn dat jullie meteen weer door mogen maar het is en blijft zwaar k*t. Sasiej, pfff....ik wou dat ik iets bemoedigends tegen je kon zeggen, maar ik zou niet weten wat Unbelievablee, helpt de psycholoog een beetje? Mijn bevalling was idd ook wel heftig en heb een paar weken nodig gehad om te landen. Vond t vooral zwaar dat ze te vroeg is en ik er nog niet 'klaar voor was' (voor zover je dat kunt zijn).
I know sun ik weet me er zelf ook niet meer hoe ik t goed kan denken.... Maar wel lief dat je t probeerde;p hoe is t met jou en de kleine meid?
Hoi dames, ik wil toch even vertellen dat ik afgelopen zondag, 13-12 bevallen ben van onze mooie, gezonde zoon Cas!! We hebben tot gisteren in het ziekenhuis gelegen. Naast de 24 uurobservatie vanwege de GBS bacterie moest Cas ook 24 uur geprikt worden op glucose aangezien hij 3996 woog bij zijn geboorte. Hij heeft een slechte start gehad maar nu gaat alles goed!! Ik heb helaas tot maandag een catheter omdat ik niet kon plassen na de bevalling maar wel meer als 1000 cc in m'n blaas had zitten. Dit voelt letterlijk en figuurlijk als een blok aan mijn been.
Lieve schat ontzettend gefeliciteerd met je zoontje doe je het rustig aan ? Ik wil je heel veel geluk toewensen . Wat een leuke naam ook hihi Dikke knuffel
Hoi dames, Ik zit in mijn eerste ronde met spuiten, gonal f 50 e.i. nu heb ik een vraag aan de wat meer ervaren mensen Ik prik om 21:00 uur, als ik de naald op de pen draai komt er soms al wat vloeistof uit. Vervolgens stel ik hem in op 50 en prik. Als ik 15 seconde later de pen eruit haal zit hier ook altijd nog een klein beetke vloeistof aan.. ben een beetje bang dat ik dus niet alles spuit of dat er wat fout gaat... Ben benieuwd naar of jullie dit ook hebben? Xx
Gefeliciteerd shally!!!! doe t rustig aan meis! sun; mwah... ik heb alleen mijn verhaal kwijt gekunnen bij de psycholoog. het is niet dat ik ergens echr Hulp bij krijg ofzo. in januari mag ik weer. Het is echt met dagen dat ik het zwaar heb. gisteren toen ik hem.op bed ging leggen even een traantje gelaten. Hij wordt zo rustig bij mij en kan zo lekker in slaap vallen tegen me aan. echt heerlijk. ja vooral als ze veel te vroeg zichzelf meld dat schrik je er van en was het voor jou nog niet de tijd! Hoe voel jij je daar nu onder?
hey meiden sorry dat ik even niet van me heb laten horen. ik was al gaar maar door die vroege miskraam heb ik helemaal een klap gehad. eindelijk voorbij de nod,eindelijk een positieve test en t wordt weeer uit je handen gerukt... ben nu echt overspannen kan niets meer. gelukkig nu vakantie en hopelijk is dat voldoende om op te laden maar weet t niet. @sasiej meid... dikke dikke knuffel. ik snap t gevoel helemaal al zal t bij mij iets anders zijn omdat ik al een kleine heb. dat maakt t zowel makkelijker als moeilijker. ik mag alle dingen al meemaken en tegelijkertijd maakt dit t zo moeilijk omdat je elke keer geconfronteerd wordt. t is gewoon klote en ik wil even zeggen dat ik t super knap van je vind dat je dit al zoooo lang volhoudt. (niet dat t als een keuze voelt maar toch super knap!) ik ben blij als t straks afgelopen is. t liefst met een mooie uitkomst maar anders is t ook prima ik wil gewoon door met mn leven, weten waar ik aan toe ben. (dan kun je er om rouwen en t afsluiten) momenteel dus bezig bij de psy hopelijk gaat dat helpen we doen nu cognitieve gedrags therapie. hier weer begonnen met spuiten en heb 2 eitjes en maandag iui. (en volgens mij heb ik een blaasontsteking) ach ja hoe staat t bij jou sasiej? en ik wil nog veel meer typen maar even geen tijd meer kom zsm.terug
Goedemorgen dames, Ik wil me graag voegen bij deze club, hierbii ons verhaal. Wij zitten nu 1,5 in de mmm door mijn pcos. Heb eerst flink wat rondes chlomid gehad waar 1 zwangerschap uit is gekomen maar die is helaas al snel geëindigd in een miskraam begin dit jaar. Nu ben ik net klaar met mn 3e ronde spuiten en zit nu een week voor nod dus we hopen heel hard op een christmas miracle hihi Probeer mn gedachten er niet teveel bij te laten maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan (zal ik niet de enige in zijn denk ik) Hoop iig dat voor iedereen hier dat 2016 beloond mag worden met een wondertje!
Hoi meiden , Heb me contract gekregen en ze weten het ..mag toch blijven pff wat een geluk .. Hoe gaat het met iedereen ? Ik heb 2 buikbanden gekocht kan niet wachten om ze om te doen .. Ik duim op een kerst wondertje voor jullie allemaal .. Nieuwe dames welkom jammer dat jullie ook hier belanden .. Fijne kerstdagen allemaal ! Dikke knuffel van mij
Dag dames! Hoe is het met jullie? Hebben jullie een leuke kerst gehad? Wij hebben 2 dagen gegourmet, dus ik kan geen vlees meer zien! Verder was het erg gezellig, bijzonder en 'anders dan anders'.
Meelanor hoe is het meid? Dames een vraag, hebben jullie een idee welke verzekering ik het beste kan nemen... natura of restitutie polis i.v.m. eventuele ivf in het buitenland? Rieketje: Wat speciaal zo'n eerste kerst met je kleintje! mijn kerst was ook gezellig en belangrijker nog de 23e heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd (L) eindelijk eens iets positiefs
ahhh wat leuk sasiej (op mn verjaardag ) gefeliciteerd!!! eindelijk eens iets positiefs dat had je nodig! qua zorgverzekering en ivf in buitenland... uhmmm geen idee eerlijk gezegt ik heb restitutie (100% verzekerd) maar buitenland... zul je voor moeten bellen maar hou rekening met een laaaaaaange wachtrij aan de telefoon. of wie weet bied google hulp? er is vast een forum topic met dusseldorf of gent en hoe met geld. en anders starten. ik blijf voor ivf gewoon in mn huidige zkh weinig andere keus volgens mij want de meeste ivf behandelingen in Brabant worden nu doorgestuurd naar t ziekenhuis waar ik nu zit. dat geeft ook wel vertrouwen. ik heb vanmiddag mn zorgverzekering uitgezocht wat een gedoe he Hoe is t verder met je cyclus eisprong al in zicht? je zit denk op een dag of 18? mywish fijn dat je mag blijven! en fijn dat je nu trots zwanger kunt zijn (t niet hoeven verbergen) rieketje weer een beetje bijgekomen van al t eten fijn dat je leuke kerst hebt gehad. alvast een fijne nieuwjaarswisseling!
Thx Meelanor, Ik denk dat ik voor de cz met pluspakket en tandarts pak en dan de restitutie polis... Al weet ik niet of dat nodig is gezien alle nederlandse ziekenhuizen sowieso vergoed worden... En gent ook... Dus dat zou zonde van de 5 per maand zijn Wat leuk op je verjaardag! Heb je n fijne dag gehad? Ik was inderdaad toe aan iets positiefs hihi! Ik zit nu op cyclusdag 17 ja en ik vermoed dat ik afgelopen maandag de eisprong heb gehad op dag 15 dus dat is netjes! Hopen dat t goed gegaan is maar had al een kramp/diarree achtig gevoel dus toen dacht ik al dat t fout zat... Al weet ik dat t niks zegt hoor;p Xxx