hey meiden gelukkig nieuwjaar! ik ben sinds 8 dpo heel de dag door licht misselijk. ik dacht eerst dat ik ziek werd of dat ik t me inbeelde (je lichaam en geest kunnen leuk samen werken) maar het houd nu al 4 dagen aan. dus vanmiddag toch maar een testje gedaan... 11 dpo dus veeel te vroeg voor mijn doen maar ik vond het zo raar. maarre volgens mij ben ik zwanger kunnen jullie duimen dat dit goed blijft gaan
Meelanor.. wauw ik ben er stil van! Inderdaad nog erg vroeg, maar ik zie echt een duidelijk streepje hoor! Je kunt het jaar niet beter beginnen toch?! Ik duim mijn duimen dol voor je! (Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!)
ja super... vind het wel bizar... mijn nod is pas over 6 dagen en ben echt een laat tester. .. bij mn zoontje op 13 dpo een tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurstreepje ben wel echt misselijk... dus ben voorzichting optimistisch maar heb vorige maand nog in mijn achterhoofd 😯
Wauw meelanor, het kan idd echt niet beter zeg! Ik zie echt een duidelijke streep dus indd n voorzichtige gefeliciteerd! Wat ik me afvraag dames, als je zwanger bent he... Heb je dan vanaf de eisprong tot aan de posi test echt veel en dik slijmvlies of hoeft dat niet perse? Want las dat ergens
ik heb t volgens mij bij mijn zoontje wel gehad. Maar nu ben ik kurkdroog zeg maar. dus kan 2 kanten op. Bij mn zoontje had ik ook geen pijnlijke borsten,.nu wel. bij mn zoontje was ik niet misselijk tot 6 weken, nu wel vorige maand was ook anders dan nu... er is dus geen pijl op te trekken (ik kan t niet kn ieder geval) en sasiej ik hoopndat 2016 jou ook t geluk gaat brengen liefs
Ik heb eigenlijk geen idee sasiej.. ik moest utrogestan gebruiken daar krijg je sowieso vieze smurrie van..
Thx voor jullie snelle reactie lieve dames ! Nouja ik zal hoe dan ook gewoon moeten wachten tot de nod hahaha maar ik Vind t tijd worden duurt veel te lang die 2 weken! Ik denk mn hoofd zal er nu niet echt naar staan gezien alles wat ik wil weten voor de bruiloft (al is die pas over 1jaar en 5 maanden) maar niet dus hele tijd met mn hoofd bij mn cyclus
fijn sasiej is goed die positieve afleiding 😊 is je gegunt. oh ben hier echt zo onzeker nu is mn misselijkheid aan t afnemen. ... hopelijk is deze week snel voorbij en blijft t goed gaan 🍀🍀🍀
thanks sasiej! ik had gewild dat jij eerder zwanger was dan ik... jij wacht al zo lang en t is zo slopend hoop echt dat we over 10 dagen? van jou ook goed nieuws krijgen
Idd 10/11 dagen nog veel te lang dus wat ik wel Raar vond was dat ik de ochtend na de eisprong heb moeten overgeven... Ook niet dat dit iets zegt haha maar dat was anders dan normaal;p! Nouja tuurlijk hoop ik dat ik ook eindelijk na 5jaar en 3 Maanden aan de beurt mag zijn maar dat neemt niet af dat t top is voor jou!
sjonge jonge ik had een heel verhaal getypt... alles weg! maar de beste wensen voor jullie meiden! en meelanor en sasiej, ik duim voor jullie! liefs xxx