Sasiej maar zo lang het niet rood is kan het nog alle kanten op, hoewel ik snap dat je de moed verliest..
hey meid hopen dat t bruinverlies weggaat en duidelijkheid geeft. ik heb 2 dagen bruinverlies gehad en daarna was t weg. t kan alle kanten op maar t geeft wel minder hoop dan geen bloedverlies. Wanneer is je nod?
Hoi meelanor en hoe gaat het met jou? Al goed misselijk? Hihi nog even en dan ben je 12 weken .. Liefs
Hallo lieve dames, Nou laten we t dan maar hopen! Nou ik weet t niet 100% zeker of morgen of woensdag dus ik ga maar van woensdag uit
Begin wel wat krampjes te krijgen maar das bij de zwangerschap ook wel eens toch? Rieketje was jij niet diegene die een week lang bruinbloed verlies heeft gehad of vergis ik me hierin?
ohhh meid ik vind t zo vervelend voor je . ik heb t idee dat je het liever niet wil maar ik wil je toch adviseren om je sterk te maken voor iui, icsi of ivf. ik dacht dat t ook niet veel meer effect zou hebben maar met iui was het beide keren raak. t sperma van mn man werd bestempeld als super maar blijkbaar had het toch een zetje nodig. iui kan prima met clomid volgens mij. en dat je bmi nu wat verhoogt is boeiend als ik in de wachtkamer keek bij ons in t zkh zaten wel meer mensen boven een gezond bmi. bovendien is afvallen tijdens je wens om.zwanger te worden wel echt super zwaar, zeker als je emotie eter bent. meid ik hoop echt dat t snel voor je gebeurd en dat je snel geholpen wordt om alles uit de kast te halen. Je bent al zolang bezig de mmm sloopt ook. nogmaals dikke dikke dikke dikke dikke knuffel
thx lieverds :'( ik weet het meelanor, en ik ben al een jaar aan het vragen voor de iui maar ze doen het gewoon echt niet en als ik vraag waarom is het mijn bmi en dat het zaad van mijn partner niet slecht is.... ik weet dat er nog iets mis moet zijn anders was het inmiddels wel gelukt.... ik krijg er echt de schijt van t moet gewoon gebeuren en ik trek het idd niet lang meer zo
toch eens overstappen dan hoor en ik snap dat die drempel hoog ligt... ik wilde ook fijn bij "mijn" zkh blijven. Maar ze laten je nu zo aan tobben voor mijn gevoel. (ik wil gewoon helpen terwijl dat eigenlijk niet gaat, en t is zo makkelijk praten over andermans situatie. het is lief bedoeld in ieder geval ) Misschien kun je anders een. second opinion aanvragen. dan hoef je niet gelijk over te stappen maar krijg je wel bevestiging of ontkrachtiging. wellicht kun je dit via de huisarts doen. en dan aangeven dat ze hebben gezegt dat je bmi te "hoog" is en dat je daar een andere mening over wil. + dat t psychisch ook wel flink wat van je vreet. sterkte meid!
hey sasiej Hoe gaat t nu met je? eitjes zouden weer in aantocht moeten zijn. hoe vaak mag / moet je nog clomid gebruiken?
Hoi meiden , We zijn lekker in italie geweest was heerlijk weer maar ik had een pijn aan mijn rug door die dikke buik nog even en dan komt ie hopelijk .. Wij zijn geswitcht van ziekenhuis we zitten in Genk nu .. Mijn gyn ging weg en heb verder niks met de andere artsen .. Nog even en dan verlof ik ga ook vragen om minder te werken want kan dat poetsen helemaal niet meer krijg mijn sokken schoenen niet eens aan .. Misschien even aangepast werk of iets .. Sassiej hoe gaat het met jou? En meelanor wanneer heb je de volgende echo? Liefs
spannend mywish alweer bijna verlof. en inderdaad als t niet gaat dan gewoon aangeven. even vragen of je langs de arbo arts mag. Wanneer wil je met verlof 6 5 of 4 weken voor de ud? sokken aandoen... wat een drama kan dat zijn inderdaad ik was zo blij met mn uggs in die tijd hoefde.ik niet zo ver te bukken. denk dat dit jaar(als t allemaal goed blijft gaan) slippers mn beste vrienden worden hier volgende week weer een echo (nekplooimeting) wordt dan de 4e. heel stom maar sinds ik met 7 weken de echo heb gezien heb ik t gevoel... Dat is niet in mijn buik, dat gebeurd mij niet, is niet van mij, kan niet... denk stukje zelfbescherming omdat je in de mmm ook klap na klap krijgt. Het is niet dat ik er niet van geniet maar er zit nog een soort van rem op. hopelijk komt dat snel goed. de kleine kikker (zoals mn zoontje hem genoemd heeft) groeit in elk geval goed en kon op de vorige echo met 10 wkn al zwaaien 😍
Spannend meelanor! Oei mywish, zeker aangeven de beeb is t belangrijkste! Met mij gaat t niet zo goed... Voel me heel ziekjes en de ovulatietesten zijn nog helemaal wit begrijp er niks van :'( denk dat de chlomid njet meer werkt:'( heb na deze maand nog voor 1 maand chlomid en moet erna terug...
Dikke knuffel meid, Ik denk veel aan je, zou je zo graag willen helpen *hug*. Hopelijk worden de streepjes snel donkerder en anders het zkh bellen dat clomid niets meer lijkt te doen. Succes en ik blijf voor je duimen