Zit op dag 18 nu en nog helemaal niks.... Geen slijm ( was naar 1 dag) en geen oplopende testen gewoon echt helemaal wit heb zelfs 2 soorten gebruikt... Dus ook daar ligt t niet aan... Had net zo'n mooie cyclus en dan krijg je dit weer 😢 Ik had wel de laatste menstruatie minder heftig dan de laatste tijd met chlomid ( geen klonten meer maar wel een gewone normale menstruatie ) Waarom kan t niet gewoon eens positief zijn dat er iets van vooruitgang is Hoe is t voor de rest met jullie dames?
Hoi meiden , Hier gaat het wel heb al 3 dagen koorts van 38.9 maar neem paracetamol gelukkig voel ik de kleine heel veel ..maar heb de hele tijd het gevoel dat de baby echt niet lang blijft zitten de kleine was ook te groot te zwaar maar had geen zs suiker. Sorry voor mijn zwangerschapsdementie typ alles door elkaar ☺️ Ik heb op mijn werk aangegeven dat ik niet meer alles kan dat ik last heb van vanalles ze rade me aan om eerder met verlof te gaan . Dit doe ik niet hun zorgen maar voor aangepast werk .. En als ik morgen nog ziek ben ga ik echt niet ik steek alle ouderen aan en ik wil beter worden niet nog zieker .. Ben ik nu verkeerd? Sassiej wat een domper ik kan me je gevoel heel goed voorstellen maar alles kan nog .. Ik duim ook echt voor je .. Meelanor morgen de 3 mnd bereikt jeej voel je je goed? Niet misselijk geweest ben echt benieuwd wat je krijgt hihi ben echt blij voor jullie .. Nu gaan we allemaal duimen voor sassiej meiden Dikke knuff
hey sasiej oh meid 😙😙😙 waarom kan t inderdaad niet gewoon normaal gaan... dikke knuffel hopelijk komt t snel op gang.... hup eitjes hup eitjes hier vanmiddag nekplooimeting. in principe gaat alles goed standaard kwaaltjes waar ik niet over mag klagen. beetje misselijk en moe. enige wat ik wel "eng" vind is dat mn bekkenbodemspieren al weker worden en dat ik dat voel. bij mn zoontje was dat pas met 36 weken ofzo... dus ik hoop niet dat ik bekken instabiliteit krijg... maar ach dat overleven we ook wel weer mywish hopelijk snel beter.. als jij in de 34e week ziek wordt gaat acuut je verlof in. ongeacht t griep of zwangerschap is. dus je hebt 1.5 week om beter te worden. Maar als jij je echt zo "onhandig"voelt dan is t miss ook wel beter om eerder met verlof te gaan. geloof je me hebt die rust echt nodig en als je denkt dat de kleine eerder komt zou ik lekker optijd rust nemen. (overigens dat schatten van grootte en gewicht kun je met een korrel zout nemen. bij mn zoontje zaten zecer meer dan een kilo naast). rustig aan in ieder geval
Hey meelanor , Hoe is het gegaan? Ik ben gewoon grieperig blijf niet de hele week thuis .. Maar dit mag geen invloed hebben op mijn verlof alleen als ik helemaal niet meer zou kunnen werken toch? Sorry heb er niet veel verstand van .. Als ik nu mijn verlof in laat gaan betekend dat ik maar 10 weken na heb , dat zie ik niet zo zitten eigenlijk ik wacht het wel even af Liefs
Succes mywish en meelanor, hopen dat t geen bekken instabiliteit wordt! Pff bij mij nog steeds niks krijg er de schijt van!
ik had vanochtend wat getypt maar is weg (verkeerde knop *zucht*) ziek griep gebroken been als je je ziek meld na 34 weken dan gaat je verlof automatisch in en laten we idd hopen geen bekken instabiliteit hopelijk snel beter nieuws sasiej
Mywish, hoe voel je je? Weer wat opgeknapt? Meelanor, hopelijk wordt het geen bi! Sasiej, is de witte ellende eindelijk voorbij?? *duim duim*
Hey sun , Ben weer Beter .. Maar wel erg moe ik heb mijn werk verdeelt .. Als het echt niet gaat mag ik eerder op verlof .. Hoe gaat het met jou? Meelanor hoe was de nekplooimeting? Gek he dat je al 3 mnd bent hihi Ik hoop ook niet dat het bi is .. Ik weeg 61 kilo met de kleine hihi ik hoop dat er niet veel vanaf gaat .. Sassiej ik duim nog steeds voor je Knuffel
Helaas nog steeds wit😩 Hoe was ie meelanor? Dan is t idd miss beter om eerder op verlof te gaan mywish
Sassiej hier word je toch moedeloos van ik gun je ook een zwangerschap vind het echt heel erg .. Kom eitje kom ... Maar sassiej ik heb heeél vaak gelezen dat mensen geen Pos ovulatietest hadden en toch zwanger waren alles kan dat bedoel ik hiermee te zeggen 🐣🐣🐣🐣
Ja ik zou dan eigenlijk vandaag mn menstruatie moeten krijgen maar nog geen voorwendselen dus ben er bang voor hoor ik heb rond de tijd dat ik de eisprong had moeten hebben s ochtends en s avonds getest en helemaal niks
ohhh meid dikke dikke knuf. ik zou t tot donderdag afwachten en dan ovu en zwangerschap testen en bij beide negatief zkh bellen voor een afspraak. 😙
het wordt tijd om te bellen meid 😘 dikke knuffel. Hier krijg ik last van beginnende bekken instabiliteit... bij mn zoontje pas met 36 weken ofzo. wist wel dat t eerder zou zijn nu, maar had niet verwacht dat t nu al zou komen. gelijk maar naar de fysio gebeld. komt wel goed
He shit meelanor! Ja i know idd tijd om te bellen maar op t moment heb ik zelfs daar de energie niet meer voor.... Iedere dag nieuwe zwangerschaps aankondigingen op facebook...zelf gaat t alleenmaaf achter uit😓 Ik weet t gewoon allemaal niet.... Futloos word ik ervan