wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    hier gaat t prima of nou ja... ik heb kwaaltjes die niet echt leuk zijn maar neem ze ieder dag voor lief. bekkeninstabiliteit wordt met de dag erger en ik heb flink hoofdpijn door de veranderingen in mn lijf. morgen avond naar de masseur en vrijdag naar de bekkenfysio en vk. geen idee of t helpt maar dan heb ik er alles aan proberen te doen en hoef ik me niet af te vragen wat als...

2. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hi meelanor, zie nu je berichtje pas😱!
    Ik wil de chlomid met iui dit omdat het spuiten helemaal
    Niet aanslaat.
    Ivf wil ik nog niet aan beginnen en zelf zonder medicatie heeft geen nut.
    Ik ben gwn n beetje klaar met alles en denk er zelfs over na om mn wens maar te laten varen ( zeg ik nu hoor kan morgen weer anders zijn) x

3. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Oei dat klinkt allemaal niet goed meid!
    Hou wel genoeg rust voor jou en je beeb!
    C

4. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Zooo he he eindelijk zp weer bereikbaar... zal nog wel een paar keer wegvallen.

Sorry dat t langer duurde voor de reactie maar kon niet op de site.

Hoe gaat het nu met je? al naar het zkh geweest voor gesprek? en met clomid begonnen?

Pff meid snap dat je er klaar mee bent (in ieder geval t stuk waarbij het je leven "beheerst) ging het maar gewoon, gewoon simpel zoals de neef van de buurvrouw van de... waar je maar naar hoeft te kijken en die is zwanger....

Ik wil je dikke knuf geven en hopelijk gebeurt er snel voor jou een mooi wonder :)

5. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Thx meis! Ja zp lag er idd lang uit!
    Wij zijn gisteren geweest was best positief
    We mogen zelf weten wat er gaat gebeuren, mag nog 6 maanden medicatie en daarna 6 maanden met inseminatie, of meteen met inseminatie als we dat willen. En daarna is alleen nog ivf
    Dus of 9 of 15 kansen... dus denk dat we nog n half jaar chlomid doen en daarna chlomid of spuiten met iui samen en dan de 3 ivf pogingen zodat we al onze kansen toch nog benutten:)
    Maar wat is wijsheid chlomid met iui of spuiten met iui?
    X

6. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    voor jou en bij jou zkh, dat niet echt lekker ophoogt als er weinig gebeurd, zou ik voor clomid kiezen. (bij mij sloeg clomid niet aan, maar bij jou volgens mij super) dus in jou geval clomid mits je cyclus beetje goed blijft. >40 dagen.cyclus zou ik vragen of ze clomid willen ophogen (de werking kan gaan afnemen bij langer gebruik, was bij spuiten ook)

7. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Dat klopt idd! Vandaag dag 12 en bms van 9,1 en eitje van 17,8mm dus gaat de goede richtinh uit:)

8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    kijk das netjes! lekker klussen ;)

9. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Sassiej dat is goed nieuws ..
    Ik duim voor je meid ..

Meelanor bi is echt vervelend ! Ik hoop voor je dat het niet erger word .. Hoe gaat het verder met je ? Dringt het al echt door dat je weer moeder word? Hihi

Dikke knuffel dames ..

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    hey mywish jij bent ook bijna uitgeteld wanneer was de datum? of had je die nog niet bekend gemaakt?
    hoe gaat t bij jou? ik kon op t laatst weinig meer. wel de energie maar fysiek... schoenen aandoen 😂 lang leve uggs 😂

hier gaat t op de bi na erg goed. Ik heb voor t eerst in 3 jaar weer energie wat heeeeeerlijk. na de bevalling van mn zoontje zijn mn hormonen van slag geraakt en daarna zkh en meds... maakte me echt dood en dood moe. dan t begin van de zwangerschap is (altijd?) vermoeiend. en nu eindelijk de tijd dat ik weer energie krijg ge wel dig! helemaal blij.

@sasiej duim duim duim hopelijk doet t voorjaar je goed en helpt t al is t maar en piep klein beetje mee :)

11. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Haha thx meelanor en mywish laten we r hopen eadelijk nog even klussen en morgen n echo om te kijken of t eitje weg is:p!
    Laten we hopen dat t voorjaar helpt ja! Zou me tg eens tijd worden😓
    Mywish, in juli toch?
    Heerlijk meelanor die energie!

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    neeeej joh die is nu bijna 39 weken. maar ze gingen toch inleiden ivm placenta of baby die niet goed lag... ff kwijt wat t precies was.

@mywish ben benieuwd mywisj baby kamer klaar? vluchtkoffer klaar? alles schoon? of heb je geen nesteldrang gehad :) no Wories als je die niet hebt hoor :)

@sasiej laat je weten hoe t morgen is gegaan? heb je nog ovu test gedaan?

13. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden ,

Juli nee haha dinsdag word de kleine gehaald ..
    Vandaag ben ik jarig dus de kleine is 2 dagen na mij jarig hihi ..
    Alles is al klaar de vluchtkoffer ligt al 1 week in de auto ..
    Ik laat jullie weten hoe het gegaan is 😁
    Ben wel bang maar laat het maar over me heenkomen ..:)

Sassiej hoop idd dat het voorjaar geluk brengt ;)
    Ik duim en hoop altijd voor jullie

Dikke knuffel meiden kan niet wachten om de kleine eindelijk in mijn armen te houden na jaren wachten ..ik merk nu vooral dat ik heel emotioneel ben maar dat hoort erbij ..

Liefs

14. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    hey mywish spannend zeg! ik wens je heel veel succes en sterkte! en logisch dat je emo bent, je leven gaat er heel anders uitzien straks. en dat emo blijft wel even ;) straks krijg je ook nog kraamtranen 😅 al die hormonsters moeten er ineens uit.

hopelijk gaat alles goed en dat je dinsdag lekker je kleine maar in je armen mag sluiten :)

15. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    oh en nog gefeliciteerd!!! :)

16. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Oooh gefeliciteerd mywish haha dan zat ik toch wel enorm fout😂 Dan weet ik ook niet met wie ik in de war ben:p!
    Heel veel succes met de laatste loodjes meid!

Ik heb net de echo gehad, en een mooi groot eitje van 20,4 bij 28,8 dus hij moet gaan springen hihi... De echoscopiste maakte me wel bang door te zeggen dat als hij nu niet ging springen het een cycste zou gaan worden:eek:! Maar ik ben trots op mn eitje haha hij is iig al flink gegroeid en dat springen komt wel:)!

17. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ohh dankjewel jullie zijn echt lief..

Sassiej dat moet um worden ik duim voor je ..

Ik laat jullie wel iets weten morgen liefs

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    heeeel veel succes vandaag mywish :)

19. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hoi meiden ,

Onze zoon is geboren ,om 13:45..
    Hij weegt 3445 gram en is gezond.
    Nu heeft hij wel 2 keer overgegeven laat windjes en niest ..

Mij is alles tegen gevallen kon alles voelen na een ruggenprik..
    Mijn vriend mocht niet slapen terwijl dit niet was afgesproken ..
    Ik heb eigenlijk een traumatische bevalling gehad uiteindelijk moest ik slapen en heb ik ons kindje niet geboren zien worden ..

Maarja hij is er in ieder geval..ik hou ontzettend veel van hem en mijn vriend zegt hij is net zo mooi als mij bruine ogen etc het is een rustig kind..

Liefs

20. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Voor geïnterseerden staan foto's erop..
    ❤️

Deel Deze Pagina