Balen Rieketje dat je ongesteld bent geworden. Verder weet ik ff niet meer wat er geschreven is en kan niks terug lezen op mn telefoon. Volgende week zaterdag kan ik weer uitgebreid reageren, we zitten nu in Kreta!
hallo allemaal Rieketje, nee helaas kan ik je daar geen antwoord op geven, dat is ook weer per ziekenhuis verschillend. Ik hoop nog steeds dat ik na 6keer eindelijk de iui erbij ga krijgen. Hierbij tellen mislukte pogingen niet mee. Heel veel succes deze ronde! Shally, geniet van je welverdiende vakantie!
hey meiden, @ rieketje verschilt per zkh en per patiënt. Als je het wil weten gewoon even vragen wat ze gaan doen als het zo niet lukt na x proberen. En succes met spuiten weer! hier benieuwd wat ze vanmiddag besloten hebben. Ik ben namelijk gister weeeeeeeer begonnen met bloeden. Wanneer houd t nou eens op 8 dagen ongesteld 6 dagen niet 8 dagen bloeding 7 dagen niet en tadaaaaa weer bloed. ... opzich is bloed geen ramp maar graag pas 14 dagen na een eisprong. ohja en verder Had net jeuk bij mijn tepelhof dus ik kijk even komt er een druppie melk uitwtf Heeft er iemand de gebruikershandleiding van dit lichaam? Last jullie zsm weten wat de uitkomst van vanmiddag is.
Hey meiden, Gisteren naar het zkh geweest. Ze willen een hysterioscopie maken. Kan gelukkig maandag al terecht. De gyn denkt nog steeds dat heel mijn hormoon huishouding over hoop ligt. Ze denken erover om me weer aan de pil te zetten, maar persoonlijk sta ik daar helemaal niet achter... ik heb al een keer 6 weken aan de pil gezeten en daar had ik ook een doorbraakbloeding tussen door en het hielp ook niets. Ik heb liever dat ze me dan nog op gonal f 50 zetten en dan maar eitjes die er te veel zitten wegprikken ofzo. Ik wil gewoon een eisprong ik wil niet nog meer en eisprong remmen. Laten we mijn hormonen gewoon een knal geven met een zwangerschap dan hebben ze 9 maanden om weer in de goede volgorde te gaan zitten. Gisteren ook nog even echo gehad. Zat er ineens een cyste van 30 mm die heeft mijn lichaam dus zelf gemaakt want die is gekomen na de gonal-f. echt he ik ben dringend opzoek naar de handleiding van dit lichaam...
Shally, fijne vakantie!! Geniet er van! Meelanor, jeetje ik ben er even stil van.. nu eerst van de cyste afkomen voordat er verder wordt gegaan?? Ook niet echt het plan van aanpak waar je op gehoopt had.. heb je aangegeven dat je het niet ziet zitten om weer aan de pil te gaan? Sterkte!
Heee dames! Sorry even stil gewrest vanuit deze kant. Druk druk druk.. jullie kennen hrt vast wel hihi. maar riekertje balen meid!! Heb aan je gedacht.. nieuwe ronde nieuwe kansen!! Ennn de aanhouder wint . Meelanor. . Wauw.. hoe moet jij je voelen! Als ik je een handleiding kon geven van jou lichaam had ik dat heel graag gedaan!! Pff..maandag even afwachten dan! Dat is toch een behandeling waarmee je vloeistof binnen gespoten krijgt?? Nou dames.... hier gisteren dus naar het ziekenhuis geweest, en wat denken jullie?? Een juichende gynaecoloog!!! Links zat een mega super ei.. hij was als ik het goed heb onthouden 17 bij 18 bij 20! Vanmorgen om 10 uur de ovitrelle gezet en net huiswerk gemaakt hihi! Voordat we dat gingen doen kreeg ik al mega buikpijn en moest ik echt krom lopen... zon zeer deed het al!! Kan dat? Ik heb me voorbereid op een dag vol buikpijn voor woensdag haha. En weetje wat het allergaafste is (vind ik haha) dat ik woensdag over 2 weken jarig ben (17 sep) en dan is mijn NOD!!! zou dat geen gaaf cadeautje zijn?? Meelanor, jij was toch degene die een paardje had? Ik kan nirt terug lezen met mijn telefoon hihi, maar daar is het dus echt wel heerlijk weer voor deze dagen!! Slaap lekker allemaal! Ik kan echt nog niet slapen.. bah haha Liefs xxxx
Mijn god meelanor wat een ellende zeg! Mag je de scan wel laten doen nu je een cyste hebt of moet je eerst wachten tot deze weg is? Ja die handleidingen.... pff denk dat we die allemaal graag zouden hebben was wel zo makkelijk geweest! Heel veel succes unbelieveble laten we hopen dat je zo'n te gek kado zult krijgen
Wat goed Unbelieveblee! Hopelijk krijg je een ongelofelijk mooi cadeau! Ik duim voor jullie! Ik zal volgende week dinsdag eens vragen wanneer er eventueel over wordt gegaan op IUI. Als ze daar tenminste direct antwoord op willen geven. In principe is dit 'pas' de 4e ronde Menopur. Maar de rondes duren nogal lang bij mij. Inmiddels is mijn buik zo hard, dat het prikken steeds lastiger is. Ik hoopte dat na 2 weken rust het prikken minder zeer zou doen, maar helaas. Vandaag 3x moeten prikken omdat de naald er 2x niet in wilde .. In mijn been prikken vind ik al helemaal geen optie.
Oohh riekertje wat raar... hoelang duren jou rondes?? Ik heb laatste ronde 25 dagen moeten prikken en die ronde ervoor 22 dagen. Wat vreemd dat je buik zo hard is? Even de gyn bellen? Nee been vind ik persoonlijk ook niet prettig denk ik.. doe het ook in mijn buik. Ik deed de ene dag links de andere dag rechts haha. En als ik ovitrelle zet zet ik die aan de kant waar het eitje is gegroeit hahaha! Zit echt tussen mijn oren!! Mag ik vragen waar jullie vandaan komen uit nieuwschierigheid hihi, ikzelf omg Eindhoven. Enne.. als het deze ronde is mislukt dan weet ik het niet meer hoor!! Heb om me kop gestaan en alles hahaha ( ik weet het is een fabeltje..hahaha)! Ik kan echt niet slapen... door de zenuwen ofzo? Nou.. meiden, succes! En ik denk aan jullie! Liefs xxx
Unbelevablee, ik heb eerst 58 dagen hormoonpompjes gedragen, 4 weken later begonnen met 68 dagen spuiten, 2 weken rust, 46 dagen spuiten, 1 week rust, 35 dagen spuiten, 2 weken rust en nu vanaf zondag weer begonnen met spuiten... dus opzich lijkt het mij ook niet zo heel raar?! Volgende week maar eens vragen.. succes met wachten!!
Wow.. sorry dat zijn idd heel veel dagen achter elkaar!! Dan is het idd niet zo raar. Kanje niet beter vandaag bellen? Dankje!! liefs xxx
Bah Rieketje, het is normaal al niet fijn laat staan indd zoveel dagen achter elkaar! succes! unbelieveble ik in zuid limburg
Woow dat is lang :O bij ons breken ze wel sneller af... maar misschien omdat ze bij jou telkens moesten ophogen ofzo? ik zit omgeving breda - tilburg En ja idd mooi weer helaas te druk met alles om te gaan rijden (en als t donker is... kan ik niet buiten rijden en in de bak vind mijn paard (en ik eig ook niet) geen bal aan . Mja gelukkig wel even met ze gespeeld.
Hallo dames, ik ben weer terug van vakantie!! Helaas heeft de vakantie me toch geen rust gebracht in m'n hoofd.. Donderdag 18 september een gesprek bij m'n behandelend arts om een HSG af te spreken. Rieketje, wat heb jij lang moeten spuiten zeg. Hopelijk gaat het deze ronde sneller! Heb jij ook al gonal geprobeerd? Bij mij sloeg namelijk de menopur ook niet meer goed aan en ben toen overgegaan op gonal. Ben wel direct met 150 begonnen maar tot nu toe slaat het nog steeds aan. Meelanor, succes maandag! Wat houdt die ingreep in? Unbelievablee, dat zou een mooi verjaardagscadeau zijn! Herkenbaar van die buikpijn, ik heb het soms ook. Verschilt wel, de ene keer wel, de andere keer niet. Sasiej, hoe gaat het met jou? Sorry heb niet alles terug gelezen, dus excuses als ik niet op iedereen gereageerd heb. Ik kom trouwens uit omgeving Oosterhout, Breda, Tilburg.
@shally ze gaan met een camera in mijn baarmoeder kijken (dus dat ze net iets meer kunnen zien dan op de echo) om 100% zeker te weten dat daar geen gekke dingen zitten. schijnt gevoelig te zijn te ben benieuwd. En je zit in de zelfde omgeving als ik. Welk zkh heb jij? ik het elizabeth in tilburg. @unbelievablee ik duim voor het simpelste maar het aller geweldigste cadeau voor je verjaardag een stikkie met 2 streepjes
Wat jammer Shally, dat je niet op andere gedachten bent kunnen komen, hopelijk wel voor de rest een leuke vakantie gehad? Met mij gaat t redelijk momenteel zit ik een beetje in een neerwaartse spiraal van emoties en negativiteit haha, erg jammer, maar kom ik wel weer uit! Ik zal zo de gyn eens bellen voor een afspraak voor volgende week...
Dag lieve meiden, Shally, jammer dat je niet echt tot rust bent gekomen op vakantie. Unbelievablee, ziet het er allemaal nog goed uit? Nog een weekje wachten.. spannend! Sasiej, kom op meid! Ik roep tegenwoordig bijna elke dag 'alles komt goed' Ik moet er zelf vaak om lachen, maar meestal is dat toch ook zo?! Heb je al een datum voor de afspraak? Meelanor, heb je het onderzoek al gehad? Hoe gaat het nu met je? Wij zijn vanochtend weer op controle geweest, eerste keer deze ronde (cyclus dag 12). We hadden er nog niet veel van verwacht, BMS was nog ontzettend dun, maar er waren al wel een paar hele kleine follikels. Daarnaast heeft mijn vriend gevraagd of er geen andere opties zijn of wat een volgende stap kan zijn. De arts reageerde behoorlijk geiriteerd! We hadden immers AL 3 kansen gehad, en een normaal stel moet ook eerst een jaar, dus 12 keer proberen voordat ze uberhaubt doorverwezen worden naar het ziekenhuis. Waarop ik weer een beetje verontwaardigd reageerde dat ik nou niet bepaald 'normaal' ben en dat we elke keer behoorlijk lang moeten spuiten. De arts zegt dat we geduld moeten hebben en dat we pas vooraan in het traject staan en dat ook bij een ivf behandeling de kans op zwangerschap maar 25% is. Toen mijn vriend zei dat de andere arts een dag voor de punctie had gezegd dat we er misschien wel een IUI van konden maken, had ze het helemaal niet meer. Ze zei dat ze dat niet deden en al helemaal niet wanneer het pas de derde eisprong is. En nogmaals zei ze.. normale mensen zijn ook niet direct zwanger. Mijn vriend was behoorlijk boos en voelde zich niet gehoord. Hij heeft uit fatsoen zijn mond verder maar dicht gehouden, maar het was een bijzonder raar gesprek. Volgende week dinsdag weer terug op controle, gelukkig wel bij een andere arts!