Nee bij kv ook pas na n uur😢 Ik weet t niet ben misselijk ( kan ook door de stress komen) en het leek net of ik n beetje roze afscheiding had bij het afvegen, maar dan wel echt minimaal
ahhhh duiiiiimmmmmmm!!!!! bij mn zoontje teste ik met sensitest op 13 dpo ook negatief (later indroger) dat er een streepje te zien is vind ik zeeeer hoopvol (weet niet of je vaker getest hebt met die testen? ) als er toen geen streep kwam dan heb ik goede hoop. ik geloof namelijk niet in indrogers (ja als je ze pas na 24 uur ziet dan is de stick pas droog) het kan altijd nog mis gaan, maar als je nog nooit eerder een streepje geplast hebt en nu wel, dan ben je zwanger of zwanger geweest. (dat laatste zou heeeel verdrietig zijn, maar dan ben je wel een stap dichterbij! het is het zaadje ennde eicel in ieder geval gelukt samen te smelten!) ik duim en duim en duim nog harder voor een koningskindje!
ik vind de streepjes overigens wel goed te zien op de foto sasiej! ik heb testen met lichtere streepjes (in t echt is het altijd duidelijker dan op de foto) dus dat je het uberhaupt al op de foto kunt zetten zegt al heel wat mag je bloed laten prikken in t zkh? (ook al zou je ongi worden dan kun je laten bevestigen of het een vroege miskraam was) ik vond het toen een fijne gedachte om te weten dat er echt wat zit (of heeft gezeten)
Ik ben het eens met meelanor ik duim ook echt voor je ik had nooit latere streepjes dus klinkt hoopvol 😘
Dit is de kv 2 voor 5 na 5minuten Ik zie iets hoor maar wel enorm ligt. Wanneer zou ik die bloedtest dan moeten laten doen? Want dan bel ik morgen wel even
iets wat erbij kan horen, iets wat er niet bij kan horen... rood bloed met krampen is veel minder positief. maar die streep op de kv zie ik ook! en dat telt en als die er binnen 5 min stond dan wil ik je bij deze voorzichtig feliciteren met je zwangerschap!!! hopelijk worden ze vanaf morgen steeds donkerder bloedtest deden ze in mijn zkh op 15 dpo dus dat is vandaag of morgen. maar ik zou er sowieso even op aandringen bij jou zkh. niet laten afwimpelen met wacht de menstruatie of echo maar af. bij mn vmk liepen de testen snel weer af maar door de bloedtest had ik in ieder geval de bevestiging dat t voor het eerst weer zwanger was (ook al ging t mis). evt via je dokter spelen. gewoon fijn om te weten dat je niet gek bent en streepjes gaat inbeelden ohhh meid ik heb helemaal kriebels in mn buik voor je
Hahaha ooh ik weet nu al dat ik vanacht niet zal slapen😂 Ja hij was binnen de 5min maargoed wel echt n heeeeeeele lichte. Ik zal idd morgen eens bellen en hopen dat ik n arts mag spreken want vaak doen ze daar lastig over omdat n telefonisch consult alleen mag als de arts t zelf aanvraagd Pfff veel te spannend allemaal ik word gek en vriendlief wordt helemaal gek van me
maakt niets uit sasiej een streep is een streep dus echt gefeliciteerd jullie zijn zwanger! hopelijk een plakbeeb hoeveel dpo zit je nu? ik heb echt zenuwkriebels voor je
Haha ik durf er nog niet vanuit te gaan hoor ik kan t me sowieso ook niet voorstellen na 5jaar en 7maanden 😱 Hoe moet ik m in t test topic zetten heb er nog nooit van gehoord haha Dpo 15 vandaag
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina en dan nieuw onderwerp maken met je verhaal en foto erbij. bijna t zelfde als hier antwoorden en snap ik dat je na zo'n lange tijd t niet kan geloven. maar dat er iets zit of zat is een feit daar zijn de streepjes voor
ahh zitten een midweekje op center parks maar hebben vandaag al de hele dag stroomstoring. daardoor doet ook t water... behelpen zeg... zoontje lag te slapen in t huisje maar wij konden niets... geen afwas, niet douchen. niet naar de wc!... zwembad is dicht gegaan. en t restaurant draaide op noodstroom maar niet lang genoeg dus helft van t eten was al op of koud. ach ja kamperen bij center parcs :,)
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/602197-word-knettergek-30e-maand.html dit is mn topic van mn vmk had ik ook lichte testen (niet dat t bij jou een vmk hoeft te zijn maar zwanger was ik daar zeker als was het maar voor even)
Thx meid ik ga even lezen Ik heb wel echt een raar zeurend gevoel in mn buik en vaak felle steken in mn eierstokken
Thx meid ik ga even lezen Ik heb wel echt een raar zeurend gevoel in mn buik en vaak felle steken in mn eierstokken.
die steken in je eierstokke kunne ook je banden zijn die voelde ik altijd in t begin en bij rare/snelle bewegingen of niezen 😅 ohh man ik zit zo voor je te duimen. deze tijd is nog erger dan de tijd dat je wacht op een ei of als je ongi wordt... had je maar een stoplichtje op je buik ofzo 😅 groen is gelukt
Ja echt he... Moet je al 2 weken geduld hebben tot je kunt testen en dan is t zover weet je nog niks😢
ik hoop dat de tijd voor je gaat vliegen voor een paar dagen zodat je duidelijkheid hebt en dan (hopelijk) fast forward naar een goede echo