In het ziekenhuis zit inderdaad zon bimbo sorru maar ik weet precies over welke je het hebt hihi , Ik vind ze ook niet aflopen dat bloed kan ook nog innestel bloed zijn.. Bij een miskraam heb je normaal flinke krampen ( ik had rugweeen) Ik duim echt voor je ! Ik heb goede hoop het kan nog goed aflopen zwanger ben je zowieso .. 😘
Thx meid! Nou ik heb het via de huisarts geregeld! En ben nu onderweg om te gaan prikken dus ik ben benieuwd De doktersassistente was heel vriendelijk en zei ik begrijp heel goed waarom je dat wilt en de dokter is het er uiteraard volledig mee eens
ahhh wat fijn dat dokter en assistente je situatie begrijpen!. hopelijk in morgen bevestiging dat je zwanger bent en dan over 2 dagen nog eens prikken om te zien wat t doet ik had met die vmk op 4+5 niets andere / bijna geen krampen anders dan bij een menstruatie dus krampen zeggen opzich ook niets. ik hoop gewoon dat jou krampen horen bij de zwangerschap!
Ik hoop mee lieverd .. Ik weet hoe graag je het wilt je wacht allang genoeg .. Ik duim heel hard .. Liefs
Pffff nu geloof ik dat ik echt helemaal gek word... Het bloeden wordt erger maar de test loopt op😓 Kan dit per test anders zijn? Bijv omdat t linker controle streepje ook duidelijker is?
Hhmm onduidelijke foto zie ik Bel ik net daar de huisarts of de uitslag binnen is zegt ze ja hij is binnen maar de arts heeft hem nog niet gezien, kun je om 16u terug bellen😱
ohhh meid onduidelijkheid he.... wel super goed nieuws dat de test ieg zeker niet lichter wordt en zelfs donkerer lijkt te worden! t had iets sneller mogen oplopen maar ach we hebben toch al rare lichamen (gezien we allemaal de mmm in moesten) het zou kunnen dat het een late innesteling is dan is het niet gek. en irritant dat de dokter nog niet binnen is... alles boven de 5 hcg duid op een zwangerschap (geeft niet aan of t goed of fout gaat enkel dat er iets zit) ben zo benieuwd! en meid dikke knuffel voor deze onzekerheid ik weet hoe erg deze minuten uren en dagen zijn 😙
Sassiej ik zie nu een roze lijn wat raar maar misschien toch echt een innesteling .. Al zou ik rekening houden met het ergste .. Laat ons wat weten ik wacht op goed nieuws dikke knuffel !! 😘
Ik heb nu zelfs al wat slijm bij het bloed en enorme buikpijn dus ik weet t zeker het gaat mis 😭
Pffff bel net met de huisartsenpost en uit de bloedtest blijkt dat ik niet zwanger ben😳 Nu begrijp ik er helemaal niks meer van hoe kunnen 10 zwangerschapstesten allemaal "vals" positief geven
Nee dat ben ik vergeten te vragen omdat ik zo overdonderd was ik krijg dadelijk wel nog een telefoontje van de fertiliteitsverpleegkundige, ik neem aan dat die ook bij die gegevens kan?
geen idee anders alsnog even bellen? maar als het onder de 5 is zou ik even water of de urine van je vriend/man gebruiken om te testen of die ook streepjes geven.