daarom, maar ze kunnen wel zeggen niet zwanger maar als je pas bij een waarde van 80 of 100 volgens hun zwanger bent dan zul je idd niet zwanger zijn. de test pikt waardes vanaf ca 15 op (ook al staat er 25) bij 25 wordt het duidelijker boven de 80 zit je niet. maar ik denk wel boven de 5 en ook nog boven de 10
Maar alles boven de 5 is tg wel dat er een zwangerschap geweest is? Tenminste dat vind ik overal terug.... Dat t te weinig voor deze tijd is en dat t een miskraam wordt is wel duidelijk maar tis niet onder de 5 dus wel degelijk een zwangerschap geweest tg
ja zeker boven de vanaf 5 is hcg zwangerschap dus wat dat betreft gefeliciteerd! ik ben momenteel heel internet aan t afspeuren naar vergelijkbare situaties (net zoals jij waarschijnlijk) ik lees wel op internet dat het nog zou kunne maar ik wil je niet te veel hoop geven (die vond ik t pijnlijkste) maar wil ook geen hoop ontnemen want die heb je wel nodig met de mmm trajecten ben benieuwd wat de fertiliteit zegt. dikke knuf
Nou de menstruatie/miskraam is nu echt enorm doorgezet dus een zwangerschap is hoe dan ook afgebroken maar t gaat mij om het feit dat ik in ieder geval zwanger kan worden
Wel lief voor het meekijken 😘 Maar dan is t dus niet negatief wat de arts beweerd toch😱
bij mij zeiden ze pas vanaf 80 een goede zwangerschap te rekenen dus misschien is dat t. dikke knuffel meid leuk is anders maar je bent na jaren weer een stapje verder gekomen! je bent hierdoor wel ieeeets vruchtbaarder volgens mij. je lichaam kent het nu. ik ga alvast duimen
Idd sassiej je bent echt wel zwanger geweest met 5 de testen liegen niet je KAN zwanger worden dat is positief nu nog een plakkerd . Ik word er zelf verdrietig van als ik het allemaal lees .. Ik had het zo gehoopt ! Van mij ook een dikke knuffel 🌹
Dank jullie wel lieverds, ook voor het bijstaan in deze enorm stressvolle periode! Bedankt daavoor 😘 Ik heb zojuist nog een telefoontje gehad van de fertiliteitsverpleegkundige en heb een afspraak gemaakt voor aankomende dinsdag. Zij zegt ook 5 is idd op het randje. Maar met de testen en het overtijd zijn is de kans groot dat t n vroege miskraam was. Daar hou ik dan ook maar aan vast.
hou je ons op de hoogte? hou je sterk meid ga van het weekend lekker iets samen doen. dikke knuffel! ik denk aan je!
Ik moet werken van het weekend, maar ben nu al 2x doorgelekt in 1,5 uur dus vraag me af hoe ik dat in hemelsnaam moet gaan doen..... Vriendlief moet ook t hele weekend werken dus thuis alleen zitten heb ik ook geen trek in 😢
meid met dit soort dingen mag je je ook ziek melden he (vind ik) het is een klap op je psygische en fysieke toestand (ik heb er ieg even voor thuis gezeten, was helemaal ingestort) ik zou uitleggen dat je een miskraam hebt gehad en daar flink ziek van bent en psygisch even niet in staat om te werken. ze weten als t goed is van je zkh traject dus dat je zwanger probeerd te worden komt dan ook niet als een verassing. meid echt neem de rust (tenminste als je dat zelf wil, wellicht hebt je liever afleiding. voor iedereen anders) ik had t wel echt nodig ook al was t "maaaar" 4+? (sommige mensen die niet in dezelfde situatie hebben zullen het niet begrijpen) het was wel het begin van jullie zwangerschap en dus jullie kindje. neem de tijd... niet schuldig voelen tegenover t werk want als jij fouten maakt doordat je er niet bij bent werkt ook niet
Dat is waar, maar nee ze weten niet van t traject af, ik Heb sinds kort een nieuwe leidinggevende die er nog niets vanaf weet althans of de vorige heeft het overgedragen.... 4+4 is het geworden.... Ik weet ook echt niet wat ik moet doen, denk dat ik t niet trek om te gaan maar ook niet om alleen thuis te zitten al zal moeder lief en vriendinnen ook wel langs komen daar niet van maar vriendlief is weg en dan is t tg vervelend... Heb het ook nog niemand verteld behalve jullie 😢
even aan jezelf denken meid bedenk wat JIJ wil en waar jij behoefte aan hebt nu misschien kun je even werken en dan savonds uit eten? of kun je iets gaan doen met vriendinnen/moeder? wat voor jou het beste voelt
Ik ga me tg wel ziek melden heb enorm veel bloedverlies en flinke buikpijn... Maar met wat moet ik me ziekmelden t moet bij de bereikbaarheidsdienst... Mensen die ik niet echt ken, vaak trajectbegeleiders of afdelingshoofden van andere afdelingen
gewoon dat je je helemaal niet lekker voelt en je graag wil ziekmelden en hoopt snel weer beter te zijn. als ze toch vragen wat je hebt dan heb je flinke buikpijn en hoofdpijn.
Hhmm shit had al gebeld en gezegd van de vroege miskraam... Hoop alleen dat ze niet aankomen met dat ik een zwangerschapsverklaring nodig heb.... Want die kan ik ze niet geven