wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo dames,
    Idd behoorlijk lekker weer:)!
    Ja het bloeden is gestopt en hhmm of er een eitje op komst is weet ik niet haha wel n licht streepje op de ovu test dus benieuwd wanneer hij gaat pieken:)!
    Ik duim voor jullie ( dat de kleine geen koemelk allergie heeft, en meelanor bij jou dat je geen suiker hebt)
    Xxx

2. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ohh heb medelijden met je dat is goor ..
    Ze dachten het bij mij ook maar was gelukkig niet zo kleine weegt nou meer als 4 kg hihi een lekker flinke man ..

Gelukkig gaat het weer af 20 graden is meer als genoeg pff ..

Sassiej ik ga duimen meid jij moet nu toch aan de beurt komen ..

Liefs

3. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    zo het was me echt even een partij warm he!!

succes met de suikertest meelanor! hoop dat het dat niet is! bij mijn schoonzus hebben ze het niet getest en het kleintje bleek suiker te hebben toen ze geboren was! ( ja ben 4 weken terug tante geworden!). zij was zwanger na de laatste ivf poging. dus was spannend! en je bent alweer 22 weken joh.. gaat snel hihi. weetje al wat t word of willen jullie dat niet weten? (of heb ik er overheem gelezen hihi)

mywish duimen dat het dat niet is! gaat t verder allemaal goed bij jullie?

sasiej dat die piek maar gauw komt! ik lees echt bijna iedere dag mee... echt voor jou omdat ik het je zo gun!!!

hier gaat het wel goed.. noud rolt al 2 maanden heel t huis rond en ik denk dat het niet lang duurt voor hij kruipt.
    met mij gaat het nu rustig aan steeds een klein beetje beter. ik loop nog wel bij een psycholoog.
    vrijdag gaan we voor het laatst naar de fysio en kinderarts met noud. dus deze week gaan we het afsluiten! ik zal zo weer eens een foto uploaden van m in mijn album voor de nieuwschierige hihi!

liefs

4. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Wat goed dames! Geniet maar lekker van jullie mooie wondertjes!
    Meelanor hoe ging je test?

Hhmm mijn ovu test van gisteren was minder dan die 2 ervoor... Hoop dat ik hem niet gemist heb....

5. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Lieve dames ik ben n beetje in de war.... Ik doe iedere avond rond dezelfde tijd een ovulatie testje en nu is hij de ene dag licht dan weer niks en dan wat donkderder maar geen piek dan weer niets en dan weer donkerder en lichter... Dit heb ik echt nog nooit gehad, hebben jullie hier ervaring mee? Want word n beetje moe van t nu iedere dag klussen terwijl t miss helemaal niets js😱

6. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    je cyclus kan beetje ontregelt zijn door de miskraam he. ik plas altijd streepjes die net niet pieken maar dat verschilt dus bij iedereen.

hopelijk snel een ei!

7. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Piek of niet? Wat denken jullie

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,1 KB
      Weergaven:
      2
  8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Nog net niet nog even door testen. hopelijk snel.

Hoe gaat t nu met jullie. met jou en je man?

9. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Dan test ik dadelijk en morgen vroeg nog een keer:)
    Maar hij gaat er wel aankomen toch?!

Het gaat gelukkig steeds beter! Nu lekker n weekje vrij om t allemaal te verwerken:) en hoe gaat t bij jou?

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    ik hoop t, ik heb cyclussen gehad van >100 dagen en dan liepen ze op en af zonder eisprong.

t liefste wil ik zeggen dat hij er morgen aan komt maar t vrouwelijk lichaam zit vol verrassingen :s. maar gezien je vorige cyclussen en ovu test rijtjes lijkt t me wel. ik duim voor je.

fijn dat je weekje vrij hebt en tijd hebt en neemt om t en eerste plekje te geven. Je man ook vrij?

duim duim duim hopelijk snel en ei!

11. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Jaa mn man idd ook vrij :) heerlijk genieten... Al weten we nog niet of we nog weggaan of de slaapkamer gaan behangen

12. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hi dames,
    Mag ik me bij jullie voegen? Ik ben vandaag voor het eerst begonnen met spuiten: gonal f. Ben heel benieuwd hoe het deze cyclus zal gaan. Ik heb pas 1 iui gehad en daarna 2 pogingen tot iui alleen mijn ei was steeds al gesprongen opeens.
    Ben benieuwd ook naar jullie verhalen :)

13. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Zeker mag dat!
    Wat vervelend dat je eitjes al gesprongen waren voor de iui!
    Had je iui in combi met chlomid?

14. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    hey sasiej

is dat eitje al gekomen?
    en ben je gaan behangen of lekker er even uit geweest?

hoi puppy
    had je eerst iui in je eigen cyclus? zo te zien had je ook een mooie cyclus? waarom dan toch spuiten? voor de extra controle op t eitje?

15. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hee Meelanor,
    Jaaa als het goed is is hij maandag gesprongen:) wat ik wel raar vind is dat ik vrijwel geen vruchtbaar slijm heb gehad😱 Kan dit kwaad?
    We zijn maar gaan behangen... Moet helaas ook gebeuren haha en daar hebben we langer iets aan;p we zitten gelukkig al over de helft dus hopen morgen klaar te zijn;p!
    Hoe is t bij jou?

16. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    ik had bij mn laatste poging ook geen vruchtbaarslijm. t hoeft dus niet. Maar de bevestiging is toch altijd wel fijn😅

en lekker ook wel he make over van t huis :) lekker op t gemak doen.

hier gaat t goed bijna 24 weken en daar kijk ik zo naar uit. heb tijd terug gedroomd dat de kleine te vroeg zou komen en ben daar echt zo bang voor. heb een hoop harde buiken en last van bekkeninstabiliteit maar ik neem t voor lief. gelukkig maandag 24 weken, geen goed moment als ze dan al komen maar dan willen ze ieg nog helpen als ze de wilskracht tonen.

17. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Dat klopt! En ik ga er vanuit en duim ervoor dat je droom ongelijk had! Maar ik begrijp je angst!

Ah mooi dus t kan toch nog:)! Heb er deze maand alleen niet echt een goed gevoel bij maar tis natuurlijk ook nog heel vroeg!
    Dikke knuffel voor jou meelanor nog 4 daagjes en je hebt wat meer rust;)!

18. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hey, ik heb 3x in mijn eigen cyclus iui gehad waarvan 2x mislukt omdat mijn eitje al gesprongen was en 1x icm pregnyl maar helaas ook mislukt. uk denk nu gonalf spuiten idd voor controle op het de eitjes. Ik hoop iig dat het werkt. Wat gebruiken jullie?

19. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    ik gebruikte gonal f is me goed bevallen. fijne spuit en goede resultaten, hopelijk helpt dit voor jou ook.

20. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Ik gebruikte voor de leo operatie gonal f in combi met ovitrelle, bij mij werkte het niet vandaar de operatie... Nu ben ik alweer n half jaar bezig met chlomid (tabletten) deze werken tot zover :)!

Deel Deze Pagina