wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoi dames!

Meelanor; oooh lekker wat grond werk met je paardje is ook lekker!! De verkoop bij t paard die ik rij gaat nog niet zo simel.. maaar er hoeft maar 1x iemaand te komen kijken die echt interesse heeft hihi. En weet je al een datum wanneer ze verder gaan kijken bij j e? ?

Shally; wat vervelend datje niet jezelf helemaal tot rust hebt laten komen. Maar koppie op meid, je kan het!!

riekertje; wat een fijn nieuws dat er al follikels te zien zijn !! Datje bmsv nog dun is dat komt wel goed.. dat word ineens dik als de eitjes groeien hihi! Spannend! Nieuwe ronde nieuwe kansen.. en van hrt rare gesprek, ene oor in andere eruit. . Volgende afspraak gewoon eens met die andere gyna over hebben!

Hier weet ik niet wat ik moet denken.. tot zondag evoelige tepels gehad tot bijna pijn toe! ( wss door de eisprong) en dat is sinds gisteren helemaal weg. Verder heb ik veel steken onder in mijn buik.. vooral links waar mijn ei is gesprongen! Maar ook af en toe rechts. Ik heb verder nergens last van.. alleen dat ik al 2 nachten om 5 uur wakker ben geworden om te plassen wat ik normaal doe ik dat pas als ik wakker ben van de wekker :p. ik heb echt steekjes naar beneden toe, nu toevallig ook.. gister avond in bed ook, ik word gek van alle gedachten haha! Idd nog 1 weekje wachten. Ik zit te twijfelen om een aantal testen te halen, en dan morgen ofzo eens testen of de ovitrelle al uit mijn lichaam is. Maar ik denk dat ik er dan teveel op ga focussen.
    Nou weer een heel verhaal haha..

Fijne avond nog!
    Liefs xxx

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Rieketje, wat een dom mens zeg.. Begrijpelijk dat jullie je niet gehoord voelen. Was dat ook je behandelend arts? Anders zou ik daar eens een gesprek mee aangaan.

Unbelievablee, spannend meid! Hopelijk betekenen die klachtjes goed nieuws!

Ik heb al 2 weken, de nacht dat we op vakantie gingen, pijnlijke borsten. Ik heb geen idee hoe het komt maar vervelend is het wel. En ondanks de kans nihil is heb ik van de week toch maar een test gedaan maar deze was natuurlijk negatief.

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou nou, er is hier een wonder gebeurd. Nee, ben niet zwanger maar ben sinds 3 jaar voor het eerst ongesteld geworden!

Maandagavond begon het met misselijkheid en de rest van de week veel maag pijn en ontzettend zere darmen. Dacht een buikgriepje (al denk ik dat nog hoor). Sinds woensdagavond bij het afvegen soms wat bloed op het wc papier, gisteren ook en wordt nu net wakker, ben ik gewoon doorgelekt. Uhh oké, hier had ik niet op gerekend. Maar toch ook wel fijn.

4. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Bah Rieketje, wat een naar mens! Vreselijk zeg, ze weten niet eens wat het allemaal inhoud om in dit schuitje te zitten! Maar hopen dat de follikels verder groeien:)!

Meelanor hoe is het met je?

Shally, wat goed zeg! echt helemaal top!

Unbelieveble, hopen op een goede afloop:) ik ben benieuwd!

Ik heb voor morgen een afspraak bij de gyn gepland, om weer te starten met de provera(mits de cyste weg is) nu zit ik met het volgende....

ik had de laatste dagen een paar rare klachtjes dus ik dacht hhmm... ik ga maar even ovulatie testen... (al kan t eigenlijk niet want ik zit nu op dag 33) maargoed toch gedaan, vorige week nog niks, maar vandaag een streepje dat bijna donkerder is dan de controle streep.... erg vreemd en onbegrijpelijk, maar ik neem aan dat dit dan toch een ovulatie wordt...??? toch???:p haha nu vraag ik me dus ook af of ik de afspraak morgen moet laten staan of dat ik even moet bellen voor advies. maandag zou ik dan op dag 35 zitten maar ik wil natuurlijk niet mijn kans weggooien door met de provera te starten. Kan het zijn dat de ovulatietest vals positief test? zwanger ben ik niet want die test had ik voor de zekerheid ook nog gedaan.... graag jullie advies dames hihi:)!

Fijn weekend
    xxx

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ja laten staan hoor Sasiej, dan is het toch te zien op de echo dat er een eisprong aan zit te komen?

6. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Dat is waar Shally, maar is het ook te zien als hij net geweest is?

7. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ja en je zal dan wel moeten bloed prikken. Dan zien ze het zowiezo.

8. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of ze dat op de echo kunnen zien dat weet ik niet, maar ze kunnen het sowieso checken dmv een bloedtest. Dus gewoon de afspraak laten staan!! Succes!

De andere dames nog nieuws??

Hier weinig te melden. Voel me op het moment goed, al is het 2 uur snachts en kan ik niet slapen haha
    dinsdag weer echo.

9. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Zo vervelend he rieketje, dat niet kunnen slapen. Dat heb ik dus ook heel vaak als ik aan het spuiten ben. En dan in combinatie van liggen tobben enz.

10. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op zich het liggen tobben valt wel mee, ik heb meer dat ik tijdens het spuiten snachts wakker word en dan ook echt klaarwakker ben..
    Ik had net bij het afvegen wat bloedverlies.. heb ik in ronde 2 ook gehad.. hoop dat het meevalt.

11. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    thx dames, dat kan ik dan idd het beste doen:p!

He wat vervelend Rieketje, 's nachts wakker liggen! maar ik kan idd het probleem, dat heb ik tijdens het spuiten ook, gelukkig lig je niet te tobben , dat zou helemaal minder zijn! Maar wat gek dat bloedverlies!
    Wel fijn dat het verder prima met je gaat:)

12. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm nu toch behoorlijk wat bloedverlies.. ik hoor het dinsdag wel weer.

Heb nog een vraagje: Wie van jullie heeft er een samenlevingstest gehad, en zo ja, waarom?

Ik zit mezelf een beetje gek te maken.. ik heb niet zo'n onderzoek gehad en stel nou dan mijn slijm vijandig is voor sperma van mijn vriend?? Dan is al dat spuiten toch ook voor niks?? Kwaliteit van het sperma is wel getest en dat was uitstekend..

13. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik heb dat ook niet gehad rieketje. Ik heb er zelf nooit naar gevraagd maar heb wel eens gehoord of ergens gelezen dat ze dat niet meer doen?.. Ik weet ook niet waarom niet hoor. Anders eens vragen de volgende keer.

En wat vreemd zeg dat bloedverlies.

14. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Oei Rieketje das niet fijn! :( hopelijk weet je morgen meer!

Ik heb wel die samenlevingstest gehad, ze gaven aan dat dit standaard procedure was, en dat ze anders niet begonnen met spuiten omdat dit anders zinloos kon zijn.... wat er van waar is is een tweede maar dit was wat ze mij gezegd hebben. Groetjes

15. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames!

Vanochtend echo gehad, wel lekker fris met dat bloedverlies, maar het was gelukkig niks ernstigs! Er was nog geen eisprong geweest (daar ging ik ook niet vanuit). Het bms was nog super dun, nog geen 2 mm. En er was 1 kleine follikel en voor de rest was er weinig te zien. Bloed laten prikken en vanmiddag de uitslag. Waarschijnlijk de dosering omhoog.

Verder heb ik het de laatste dagen wat zwaarder. Ik merk dat alles mij veel energie kost, die ik eigenlijk niet heb.
    Misschien toch maar eens met iemand praten?!

Liefs

16. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Gelukkig was het bloedverlies niks ernstigs. Hoeveel moet je nu gaan spuiten?

Zoals je weet zit ik nu ook bij een psycholoog en mij helpt het zeker.

Ik heb vanmorgen weer gehoord dat een collega zwanger is. Pff moeilijk..

17. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet nu 187,5 ie gaan spuiten.. maandag weer echo.

Het blijft lastig als iemand in je omgeving zwanger is. Vooral als je hoort dat het de eerste keer gelijk raak is. Niet dat ik het iemand niet gun, maar soms is het zo oneerlijk verdeeld!!

18. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo dames,

het klopt precies wat jullie zeggen, ook al gun je het (bijna) iedereen, het blijft lastig omdat het gewoon niet eerlijk is en wij het ook allemaal zo graag willen...!

poeh 187,5eh das wel veel zeg! maar hopelijk gaat het zorgen voor een mooi baby'tje:)! en gelukkig was het bloedverlies niks ernstigs!

Ik ben gisteren toch niet naar de afspraak kunnen gaan i.v.m. een enorme migraine aanval. Heb hem nu verzet voor over 2 weken.
    Het moet haast wel dat ik een eisprong gehad heb, de testen worden steeds lichter nu dus het moet iets geweest zijn. Ook heb ik vandaag enorme steken gehad aan mijn linker zij. Maar gelukkig gaat dat nu wel weer:)!

fijne avond dames!

19. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Een psycholoog is nooit erg om mee te praten. Heb ik ook gedaan. Zoveel spuiten is niet niks riekertje! Heftig. .. hopen dat hrt op iets moois uit loopt!!

Wij hebben ook geen samenlevingstest gehad.. als het deze ronde niet raak is ga ik dat vragen.

ik heb 2 september dinsdag ochtend de ovitrelle gezet, ik had in gedachten dat mijn nod gister was. . Maar later dacht ik neee dat is 18 sep haha! 1 dag na mijn verjaardag.
    heb een super verjaardag gehad! Vriendlief had me als verassing mee genomen naar het dolfinarium! Was echt leuk, en erna lekker uit wezen eten.
    Ik heb vorige week woensdag/donderdag mensyruatie krampen gehad, en gister ook een aantal.. maar op dit moment nog steeds geen rode duivels.
    Als ik vanmiddag mog niks zie, dan ga ik testen morgen vroeg. Ga er niet vanuit.

liefs xxx

20. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Spannend unbelievablee!!

Ik heb vanmorgen een gesprek gehad met m'n arts en ik mag weer beginnen met spuiten vanavond! HSG vond ze toch nog niet nodig omdat ik al zwanger ben geweest dus als er maar 1 eileider doorgankelijk is moet het met 1 lukken.

Ze had m'n dossier nog eens doorgekeken voordat we kwamen en ze zag dat m'n progesteron na m'n eisprong telkens heel laag is. Dus nu moet ik na m'n eisprong utrogestan gaan gebruiken. Ze zij dat dit nooit bewezen is dat het helpt maar ze is er zeker van overtuigd dat het zal helpen. Daarom word ik ook zo snel ongesteld na de pregnyl.

Ik ben helemaal blij dat we weer van start gaan.

Deel Deze Pagina