wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Meelanor: van mij mag je blijven hoor! :) Lijstje is idd een goed idee, ik zal morgen eens kijken of ik hem kan maken.

@cdokter: Hoe is het gegaan vandaag in het ziekenhuis?

2. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    16.5
    Morgen ochtend terug

Ben benieuwd wat ik mag doen of nog 1 keer menopur spuiten of ovitrelle spuiten

Echt super zenuwachtig
    Me nichtje spreekt me alleen via Skype en ze merkt gewoon dat ik anders ben
    Half elf moet ik er wezen
    Smiddags oppassen op me neefje zoveel zin in

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Spannend cdokter! Heb je vanaag nog wel gewoon menopur gespoten? Hopelijk issue morgen groot genoeg, maar t kan iig niet heel lang meer duren! :)

Leuk dat je gaat oppassen, geniet ervan :)

4. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Ja heb vandaag nog menopur gespoten

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hoe is t gegaan cdokter?

6. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Meelanor, ik zou niet willen dat je weggaat! Zou echt zonde zijn!
    Lw85 hoe is t bij jou?

Bij mij helaas nog steeds geen oplopende streepjes, helaas wel enorm veel bijwerkingen van de chlomid, nog nooit zo erg gehad!

7. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Sasiej: Hier op 4 dpo (6 dagen na de pregnyl) en eigenlijk niks bijzonders haha. Ben alleen gigantisch humeurig, dit had ik vorige ronde ook vanaf een week na de pregnyl tot aan mn menstruatie.. Hopelijk is het niet een teken van pms en dat ik ongesteld ga worden.

Ik had de vorige ronde een week na de pregnyl ook steeds minimaal bloedverlies, ik merk dat ik nu vaak kijk als ik naar de wc ga maar tot nu toe nog niks gezien. Woensdag ga ik bloedprikken voor progesteron.

Jammer dat je wel de bijwerkingen hebt maar geen positieve ovulatietest :/ welke dag van je cyclus zit je nu?

8. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Follikel was 17.5 vanavond mag ik ovitrelle spuiten
    Zo spannend vindt ik dat
    Waarneer zou ik me eisprong hebben

9. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Spannend! En dan lekker aan de bak met je partner, hopelijk gaat alles goed! :)

Ik durf het niet te zeggen wanneer je je eisprong zal hebben, kan tussen morgenochtend en woensdagavond zijn. Heb je nog advies gekregen wanneer je seks moet hebben?

Ik had mn eisprong vorige ronde ongeveer 20uur na de spuit, en deze keer had ik hem pas 36 uur erna.

Spannend hoor! Moet de Ovitrelle in een spier of gewoon in de huid? De pregnyl moet bij ons in een spier (arm of bil) en is daardoor erg pijnlijk en ook lastig dus die zetten ze eigenlijk altijd in het ziekenhuis.

10. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    LW85 de ovitrelle mag gewoon in de huis

De arts zei vandaag en morgenavond
    Doe gewoon waarneer we zin hebben

Zeker spannend

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hier zeggen ze ook de dag zelf en de dag erna! Veel plezier hahaha ik duim voor je.

12. Amare

Amare Niet meer actief

Bij ons is het na het spuiten na 12 en 24 uur gemeenschap hebben.
    Hoeveel dagen na het spuiten van Pregnyl zou je kunnen testen? Ik heb geen idee namelijk of wachten jullie gewoon je menstruatie afwachten?

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @lise: volgens de bijsluiter is het na 10 dagen uit je lichaam. De praktijk laat echter zien dat t echt wel 12 a 13 dagen kan duren. Ik zou echt pas 14 dagen na de pregnyl testen om teleurstelling te voorkomen. Heb zelf al vakar na 13 dagen streepjes gehad van de pregnyl..

14. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Lw85 nog even volhouden meid dat vind ik persoonlijk de lastigste weken!
    Ik zit op dag 14 dus het is nog niet heel laat hoor! T is gewoon irritant om zooooo ontzettend lang bezig te zijn en nov steeds geen beeb in je leven te hebben!
    Waarom zetten ze de pregnyl in een spier? Dat was bij mij niet zo :eek:! Ik mocht hem gewoon net als de ovitrelle in mn buik zetten

15. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Sasiej: Ja ik vind dit ook niet zo leuk! Ik heb deze keer een pak testen gekocht van sensitest (lipsticks) en ben sinds vrijaf begonnen met testen, vorige ronde was de pregnyl er al na 7 dagen uit en op dag 10, 11, 12 had ik weer streepjes en op dag 14 niks meer en werd ik dag 15 ongesteld.
    Ik wil deze keer duidelijk zien hoe de pregnyl afloopt dus heb ze netjes onder elkaar geplakt.

Verder ben ik er niet veel mee bezig, we gaan de 6e op vakantie en stiekem zou ik t ook wel fijn vinden als ik dan lekker vis en schelpdieren kan eten zonder me zorgen te maken en een coktailtje kan drinken. Aan de andere kant ben ik dan de rond erna juist nog meer gefocust op wel zwanger raken en dat is ook niet goed.

Bij mij doen ze de pregnyl in een spier omdat het dan sneller en beter zou werken? Weet niet waar dat verder op gebaseerd is, ik heb het maar gewoon aangenomen.

16. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ik vind het ook dubbel om nog mee te schrijven aan de andere kant zou ik het niet willen missen als iemand zwanger raakt .
    Als jullie het vervelend vinden hoor ik het graag .

Hier gaat alles goed de kleine krijgt al 3 tanden dat is echt niet normaal

Sassiej ik hoop echt dat jij nou ook aan de beurt mag zijn
    Meelanor je gaat snel zeg !
    Voor de nieuwsgierige heb nieuwe foto's in mijn album hihi

Knuffel

17. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Mywish: wow nu al tanden?! Dat is snel zeg haha, nog nooit gehoord, hier had hij zijn eerste puntje pas met 10 maanden :p. Ik vind het niet erg als jullie mee blijven lezen en schrijven hoor. Leuk om te horen hoe het zwanger zijn en zo'n heel jong kindje ook alweer was.
    En jullie hebben ervaring in de mmm dus we kunnen ook onze vragen kwijt :)

Hier vandaag 6 dpo, vind mn temperatuur echt maar minimaal gestegen (van 36.9/37.0 voor ei naar 37.2 erna). Ik heb nog een bloedprikformulier voor progesteron, dat ga ik zometeen maar laten prikken.
    Verder is de pregnyl er alweer bijna uit, die heb ik dinsdag 7 juni laten zetten, ik test nu elke dag met lipsticks om goed te kunnen volgen wat het doet.

Heb zelf het idee dat deze ronde niet raak is, vriend is overtuigd van wel. Leuke weddenschap he haha.

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey meiden,

@mywish wat een schatje! Gaf je borstvoeding? dan is het vast extra fijn die tandjes ;) je hoort het inderdaad niet vaak, ken wel een baby die al geboren werd met 1 tandje, dat zag er ook heeel gek uit. Gaat alles goed, beetje in het ritme? wanneer moet je weer beginnen met werken?

@LW85 met pregnyl en ovitrelle was mijn temperatuur ook niet meer helemaal betrouwbaar. je kon amper zien dat ik een eisprong gehad had (pas na 5 a 6 dagen) ben ook gestopt met tempen daardoor (en mijn temp ging pas na 3 dagen na ongi naar beneden dus ik had er sowieso weinig meer aan.

Na het zetten van pregnyl moet je eispringen rond de 36 a 40 uur, zou redelijk nauwkeurig zijn. Maar omdat je ei al zo groot is, is er kans dat je ei zelf springt dus het kan ook eerder. Veel later zou niet moeten kunnen. daarom moet je na het zetten van de spuit ook klussen en dan de dag erop ook en liefst die dag erna ook (afhankelijk van kwaliteit sperma)

@sasiej hopelijk snel een eitje zodat je weer kunt klussen. Wel balen dat je last hebt van de clomid, ik werd ook echt helemaal gek ervan, continue opvliegers en emotioneel. zo blij toen ik mocht spuiten (ook omdat clomid niets deed) maar gelukkig doet clomid zn werk wel bij jou en zijn de bijwerkingen niet helemaal voor niets.

Fijn dat jullie willen dat we mee blijven praten. Als er iets gezegd wordt door mij wat enigszin kwetsend of niet fijn is laat het vooral weten :)

Hier gaat met de kleine alles goed! kleine ligt al tijdje ingedaald dat is wel erg vroeg, maar je kunt maar goed gaan liggen. Wat ik wel heeel vreemd vind is dat ik met de baby echt niet lekker in mn vel zit (letterlijk). Net alsof er veeeel te weinig ruimte is. heb last met ademhalen en een houding vinden die een beetje pijnloos is, is best een uitdaging. Zo gek... bij de eerste niet gehad en had nu helemaal niet verwacht omdat je verwacht dat het toch al eens is uitgerekt... :S

Ach ja sochtends is alles weer een beetje op z'n plaats gezakt en kan ik weer wat doen. Dus ik ben grote fan van ochtenden op het moment (terwijl ik echt een avond mens ben) sochtends kan ik ook echt bewust even genieten van de kleine.

Mensen zien me lopen en zeggen pff fijn he zwanger zijn... (uhmmm ja eigenlijk wel, oke dat onconfortabele is niet super maar ach) je moet het nog wel even uitzitten.... maar het enige wat ik kan denk is ach ik heb het er zooo voor over komt allemaal wel weer goed.

@meiden zet hem op lichamen en maak er een mooie vruchtbare zomer van!

19. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Hey meiden

Effe een vraagje
    Heb maandagavond ovitrelle gesplitst
    Gelijk geklust
    Gisteren niet wat me vriend was moe van het werken
    Heeft het vanavond nog zin om te klussen

20. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @cdokter kan sowieso geen kwaad ;)

eitje kan 12 a 24 uur leven, en dat na 36 a 40 uur na de ovitrelle dus zou het zeker doen.

Deel Deze Pagina