wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Meelanor

Bedankt voor je antwoord
    Net ovulatietest gedaan
    Om vijf uur nog effe 1 kijken of hij iets donkerder wordt

Bijgevoegde bestanden:

2. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    hey cdokter,

Heeft volgens mij eigenlijk geen zin om ovulatie test te doen, door de ovitrelle (HCG = zwangerschapshormonoon) slaat de ovulatietest ook uit. Net zoals een zwangerschapstest nu ook positief uit zou slaan.

ovulatie testen kunnen namelijk ook op hcg reageren (lijkt scheikundig gezien veel op elkaar)

zwangerschapstesten kunnen niet op ovulaties reageren (andersom dus wel)

3. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Meelanor
    Dat zei de arts tegen mij gisteren was hij nog niet donker was gewoon licht

4. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Meiden hij is inderdaad snel haha ..

Meelanor ik denk dat je door elkaar bent hcg =zwangerschapshormoon
    Voor een eitje heb je wat anders nodig toch? Of ben ik nu door elkaar?
    Ik denk dat je een meisje krijgt hihi
    Iedere zs is anders ik hoop dat je toch kunt genieten ..is dit de laatste wat je zou willen ? Misschien ben ik brutaal sorry daarvoor !

Wij zouden graag nog eentje willen en dan zijn we klaar .kindjes kosten ook geld :)

Meiden ik hoop echt mee met jullie ..

Sassiej hoe gaat het met jou ?

Liefs

5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    nee hoor ben niet in de war :)

humaan choriongonadotrofine | Apotheek.nl

ovitrelle is t zelfde alleen dan kunstmatige stoffen.

NORMAAL... maar we kunnen wel zeggen dat we niet echt normaal zijn met die spuiten 😅 komt er geen hcg te pas aan je cyclus tenzij je zwanger bent. maar voor de ovulatie inductie met pregnyl/ovitrelle gebruik je dus wel hcg, maar pas op t moment dat de eicel groot genoeg is. daarom test je na pregnyl en ovitrelle ook x dagen positief met een zwangerschapstest. (verschilt per persoon wanneer het uit je lichaam is)

een ovulatietest kan "helaas" ook reageren op zwangerschapshormoon hcg. dus testen met ovu of zwangerschapstest lijkt weinig zin te hebben.

alleen bij sasiej die clomid gebruik zonder pregnyl of ovitrelle hebben ovu testen zin volgens mij.

6. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Je hebt gelijk whaha ik ben een oen !
    Sorry meiden 😚

7. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    het is ook allemaal hocus pocus die hele mmm

8. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Helaas hier vandaag op 7 dpo bloedverlies. Vorige ronde ook vanaf 7 en aangehouden tot menstruatie (op 14 dpo) en niet zwanger. :(

Nu even een break van de mmm tot na onze vakantie (14 juli zijn we terug). Ga tijdens de vakantie wel primolut slikken zodat ik snel weer door kan als we terug zijn.

Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt over een week en niet zwanger ben. Vorige ronde had ik hoop dat het een innestelingsbloeding was enz door mn hoge temperatuur maar toen viel het zo ontzettend tegen. Deze maand verloopt dus precies hetzelfde dus ik ben gewoon niet zwanger nu.

Heb een afspraak met de gyn. voor aanstaande maandagmiddag om te bespreken wat het bloedverlies vanaf 7 dpo betekend en wat we eraan kunnen doen.

Pfffff nu komt het besef dat mijn zoontje echt iig tot zijn 3e geen broertje of zusje krijgt :(

9. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ohhh meid dikke dikke knuffel...

Ik weet hoe vervelend het is om bloedverlies te hebben wanneer je het niet verwacht (of wanneer het niet zou moeten). Ik zal toch voor een innestelingsbloeding voor je duimen. maar snap dat je daar zelf waarschijnlijk valse hoop door krijgt.

Je had bloed laten prikken toch om te zien hoe je progestoron was? Is daar al een waarde uitgekomen? Mogelijk is dat te laag en krijg je utrogestan om je luteale fase te ondersteunen. Ik heb het nooit gehad, maar het schijnt troep te zijn. Maar ja beter troepje dan bloed en niet zwanger toch?

en dikke knuffel... die deadlines in je hoofd waar je op gehoopt had... maken het deze ronde niet makkelijker. Hopelijk krijg je op vakantie je verdiende rust en kun je lekker opladen voor een volgende ronde!

10. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo dames,
    Sorry heb niet meer alles bij gelezen... Waren zoveel
    In ieder geval bedankt voor de vraag hoe t met me gaat :), momenteel wat emotioneel omdat er nog steeds geen oploop is en wel enorme pijn heb in mn linker eierstok ( alsof er een ballon op knappen staat) ik ben bang voor een cyste mocht ik maandag nog steeds klachten hebben en geen posi test ga ik maar eens bellen voor een echo :(

11. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Hallo meiden

Weten jullie waarneer ovitrelle uit het lichaam is

12. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @cdokter: Na 10 dagen is he gemiddeld. Maar het kan ook lager duren, sommige vrouwen hebben het zelfs 12 dagen of langer nog in hun bloed.

13. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Oke bedankt voor je antwoord

14. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo dames,
    Voor de wenspappa's die naast jullie staan ook een hele fijne dag gewenst! Ik vind het altijd heel confronterende dagen:(!
    X

15. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Sasiej

Ik vindt het soms ook lastig de moederdag vaderdag
    We gaan met ze allen zwanger 2016 uit!!

Heb vanmorgen getest met de action test om te kijken of ovitrelle er uit is en geen streep meer te zien
    Woensdag test ik effe met kruidvat die is wat gevoeliger ben gewoon nieuwsgierig waarneer het uit je lichaam is

Fijne maandag

16. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Sasiej heb je het een beetje overleefd gister? Blijft rot, gelukkig is het maar 1x per jaar.

@cdokter: Dat is snel, wat fijn! Hoe gaat het verder?

Hier zenuwachtig en sacherijnig. Vandaag 11 dpo, 13 dagen na pregnyl. Testen waren vrijdag en zaterdag negatief. Gister licht streepje maar buiten de tijd, de tweede test gister geen streepje.
    Vandaag leek ik toch weer een streepje te zien, die werd wel duidelijker na verloop van tijd, maar mn temp was erg laag en heb weer bruinverlies. Ook moest ik vanmorgen overgeven, dit heb ik vaker als ik ongesteld word... Maar het kon ook liggen aan het feit dat ik nog niks gegeten had. Ben ook nog eens grieperig/hoofdpijn/verkouden dus het is gewoon heel verwarrend allemaal :x
    Ik heb nog 1 testje in huis, misschien dat ik hem vanmiddag doe voor mijn eigen geruststelling..

17. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    LW85

Ik hoop voor je dat deze week een duidelijke streep krijgt ga voor je duimen

Ben vandaag 5 dpo
    Heb wat steekjes in me buik
    Zere borsten maar heb ik al vanaf dat ik ovitrelle heb gespoten
    Voor de rest ben ik echt beetje zenuwachtig hoe het verder gaat
    Zal blij zijn tot volgende week woensdag dan zit ik op 14 dpo maar of ik zo lang kan wachten tot niet te testen denk van het weekend effe een testje doe

18. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Succes dames in deze spannende tijd!
    Lw85 dat klinkt eigenlijk wel hoopvol! Ik ga voor je duimen!
    Ik heb gisteren mn lh piek gehad dus even flink aan de klus...
    Hierdoor vaderdag overleefd hahaha

19. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Helaas menstruatie doorgezet op 11 dpo en met bloedverlies vanaf 7 dpo. Had m'n afspraak verzet naar maandag. Nu na onze vakantie weer verder! Tot die tijd ga ik hier even niet terug komen negentienen van m'n vrije dagen!

Succes allemaal!

20. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Shit meid! Sterkte en lekker genieten van je vakantie!
    even afschakelen! X

Deel Deze Pagina