Had paar dagen getest of de ovitrelle uit me lichaam was Gisteren niks te zien op de action test Vanmorgen ook niks Net kruidvat van 2.5 euro en daar nog 2 streep te zien Donderdag of vrijdag maar testen of het uit de lichaam is
Succes komende tijd meiden! Hier verplicht een pauze, had helaas een cyste van 7cm zitten :O die moet nu eerst verdwijnen voor we verder kunnen. We gaan 6 juli op vakantie, ik al tijdens mijn vakantie primula nemen zodat ik iig geen tussentijdse bloedingen heb als ik op het strand lig . Deze kuur kan helpen de cyste weg te krijgen, maar die kans is 50%. Na mn vakantie zal ik dan weer ongesteld worden (jippieee ) en hopelijk kunnen we dan de laatste week van juli weer verder. Ik krijg bij onze volgende ronde gelukkig wel Utrogestan voorgeschreven omdat ik steeds vanaf 4dpo al bloedverlies heb en mijn menstruatie deze keer al veel eerder kwam dan normaal. Hoplijk is dat het ene zetje dat we nodig hebben.
Vandaag weer getest met kruidvat test Zit nog steeds ovitrelle in me lichaam wel heel lichtjes zit nu 12 dagen naar de spuit Gisteren ziekenhuis gebeld over ovitrelle Meestal is het met 10 dagen weg Sommige vrouwen zit het langer in de lichaam Vraag me af waarneer het er uit is
jeeejtje een cyste van 7 cm... heb je er last van? (kan me voorstellen van wel) hopelijk pijnloos en bloedloos op vakantie. even lekker genieten en dan weer verder. fijn dat je utro krijgt
@Meelanor: Ik had wel buikpijn maar dacht gewoon omdat ik ook ongeteld was. Gek genoeg viel mn menstruatie dit keer echt super mee, minder pijn dan normaal, slechts 1x overgegeven en niet zo hevig. Als ik plat lig voel ik wel wat pijn maar heb er eigenlijk vrijwel geen last van gelukkig. @cdokter: Het wisselt echt heel erg met ovitrelle en pregnyl. Zelfs per persoon verschilt het, ik heb wel eens met 8 dagen gehad dat et helemaal weg was maar ook dat het 13 of 14 dagen duurde, uitschieter was 15 dagen.
Vandaag getest met kruidvat test De ovitrelle is uit me lichaam Hoeveel dagen voor je nog kun je testen Ik zit vandaag op 10 dpo Hoe is het met jullie?
Hier ongesteld geworden, we slaan een rondje over en gaan dan weer verder. We mogen nog 2 rondjes op eigen kracht en daarna IUI. Hopelijk is het niet nodig. Lw85, wauw 7 cm. Probeer lekker te genieten van de vakantie!! Cdokter, nog een paar dagen en dan hopelijk een positieve test!
Lise186 Hoop voor je dat je deze maand een positieve test en 't ik ga voor je duimen Vandaag getest met kruidvat had nog 1 liggen en kon het niet laten heb een tuurstteepje krijg hem moeilijk op de foto Heb altijd wel streepjes op een zwangerschaptest maar deze is iets duidelijk als anders Durf nog niet blij te zijn Dinsdag weer testen hoop dat ik het vol hou en niet morgen testen
Kan ook nog van de ovitrelle zijn als ik jou was zou ik pas op dag 14 of 15 testen anders heeft het helaas weinig nut want voor je nod is niks zeker vooral omdat dan nog een enorm grote kans is dat t mis gaat mocht je zwanger zijn Lise wat vervelend meid! Sterkte
Sasiej klopt niks is zeker Maar vindt het spannend de eerste keer in vijf jaar dat ik een eisprong hebt zo raar vindt ik dat we wachten tot donderdag
Helaas had ik dit vaker en was niet zwanger kan idd van de ovitrelle zijn . Heb je 5000 of 10000 gespoten ? Als het de laatse is duurt het idd 14-15 dagen . En wat sassiej zegt klopt je kan beter niet zo vroeg testen het kan ook nog misgaan .. Ik snap dat je ongeduldig bent maar een teleurstelling erbij doet geen goed .. Duim voor jullie meiden ! Sassiej hoe lang mag je nog proberen met clomid? Ik kon daar nooit tegen had altijd opvliegers en was echt chagrijnig .. Liefs
Begrijp ik cdokter! Het is ook heel lastig maar anders ga je nog meer twijfelen! Mywish, als ze doen wat ze beloofd hebben nog 4 maanden chlomid en daarna 6x chlomid of gonal-f in combi met iui, mag ik zelf kiezen... Chlomid heeft idd veel negatieve bijwerkingen maar de met de spuiten kreeg ik 4 van de 5x geen eitje dus denk dat we toch voor de chlomid gaan Hoe is t met jou?
@Lise: Jij ook even pauze dus, ook wel lekker maar ik vind het dubbel. Betekend toch weer uitstel, maar het niet naar t ziekenhuis hoeven en geen hormonen is wel heelrijk. Hoewel dat voor mij ook niet helemaal op gaat, maandag op controle ivm cyste (begin er nu buikpijn te hebben dus hoop niet dat hij groeit). @cdokter: Spannend! Ik zie je streepje niet op de foto. Maar wat de rest al zei: Tot 14 dagen weet je niks, maar het schiet al op voor je!
Dat is ook zo als het bij mij niet werkte had ik het er toch voor overgehad. Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen en je toch zwanger raakt.. Met mij is alles goed met de kleine ook , alleen is hij erg huilerig 1 tandje is al door en nu komen er nog 3 .. Eigenlijk niet normaal.. Ik ga over van baan heb binnenin gesolliciteerd dan kan ik ook wat meer.. Kindjes kosten geld hihi.. Maar hoop dat ik word aangenomen.. En met jullie? Ik kan me voorstellen dat je geduld nu op aant raken is.. Maar geloof me je krijgt er wat moois voor terug.. Ik hoop het sassiej dikke knuffel en respect dat je ondanks je tegenslagen er toch nog mee doorgaat. Meelanor jij al lekker dik aant worden.. Hihi.. Liefs
We hebben deze maand alleen nog een afspraak bij de gyneacoloog en verder even niks. Ik belde vorige week om door te geven dat mijn menstruatie was begonnen (ze hadden aangegeven dat ik dit moest doen) en ik kreeg te horen van de telefoniste: 'ja en wat moet ik daarmee?'. Pff sommige mensen.