Ligt eraan cdokter, sommige hebben een lange lf van 18-19 dagen als jij normaal 14 hebt kan t tot 2 dagen verschillen dus volgends mij vanaf 12 tot 16 dagen Mywish, wat fijn dat t zo goed gaat! Spannend zeg die nieuwe uitdaging ik duim voor je dat je m gaat krijgen! Ja ik begin de moed idd langzaam kwijt te raken... Durf niet eens meer hoop te hebben! Lise: empathie is vaak lastig voor mensen, bij mijn ziekenhuis ook al vaak genoeg meegemaakt helaas
Sasiej Ik weet niet wat mijn lf is Dit is de alle eerste eisprong in vijf jaar wat ik weet Gisteravond beetje bloedverlies gehad maar tot nu toe helemaal niet meer snap er niks van Is het in weekend nog niet doe ik maar voor alle zekerheid een test Liefs wil ik morgen doen maar me vriend zegt doe het weekend maar een test
Tis ook frustrerend dat wachten! Hhmm dan is t idd lastig! Ik heb eigenlijk iedere cyclus 2 dagen voor mn menstruatie een beetjtr bloedverlies dan 1 dag niet en dan de menstruatie dus ook dat zegt helaas niets meid!
Pfff nu al mn menstruatie wtf... Langere fase tot de eisprong en 3 dagen kortere lf klopt weer helemaal niks van
Sasiej Jammer dat het niet gelukt is Ga voor je duimen dat je volgende maand een positieve test hebt Zit nu op dag 15 Het duurt allemaal veelsteeds lang Morgen of zaterdag maar testen is de negatief dan weet ik dat mijn menstruatie er aan komt
Ja bah... Zelfs de hoop is aan het vervagen! Ik geloof er niet meer in... Cdokter, inmiddels kun je idd wel testen het zou nu duidelijk moeten zijn...
Sassiej balen dikke knuffel jij bent aan de beurt ! Het is zo oneerlijk Cdokter al getest ben benieuwd Liefs
Ja heb net om kwart over 4 getest Maar geen positief test snap dan niet dat ik de menstruatie niet krijg Heb er nog 1 liggen doe ik met ochtendurine Morgen Ben ik maandag nog niet ongesteld dan bel ik ziekenhuis op
19 dagen 13 juni savonds heb ik de ovitrille gespoten Vandaag 16 dpo Snap er niks van Heb de test toegevoegd wij zien er niks op Ongeveer 10 min naar de test foto gemaakt
Balen cdokter ik heb toen ik voor de eerste zwangerschap in de mmm zat wel vaak gehad dat t 16/17 dagen duurde voor ik ongesteld werd en dat was dan wel heel hevig. Of misschien heb je een cyste? (Hoop zo van niet voor je!)
ik had ook een lange lf van rond de 16 als ik de spuit laat zette had ik een lf van 17 maar t kan zelf 18 of 19 worden. hopelijk snel duidelijk en geen cyste.
ik zie ook wel iets maar ik zie zelfs 2 streepjes waarvan de duidelijkste op de verkeerde plek... al een nieuwe test gedaan cdokter?
Ja heb een test gedaan negatief Snap er niks van Als ik morgenavond nog niet menstruatie heb ga ik maandag morgen ziekenhuis bellen Wil een echo of een bloedtest