He allemaal, hoe is het nu? @cdokter: wat apart zeg! Hopelijk doet de provera wat het moet doen. @mywish: ahhh wat leuk, nu de groentes proberen @Sassiej: Hoe is t bij jou? Hier woensdag voor een uitgangsecho geweest op dag 5. Er zat een follikel van 14 mm en baarmoederslijmvlies was 7 mm. Heeeel apart, er groeit bij mij nooit wat na 2 dagen spuiten.. Ik dacht zelf dat het het restant van de follikel kon zijn. Maar omdat ik primolut heb gebruikt en ongesteld ben geweest (was wel erg weinig en kort ondanks primolut) zei de gyn. dat dat niet waarschijnlijk was. Voor de zekerheid nu maandag alweer terug (cd 10) en maar 25 eenheden blijven spuiten. Gister te horen gekregen dat een goede vriendin van mijn vriend 12 weken zwanger is, heel blij voor haar maar ik wil ook zo graag. Onze vrienden zijn net bevallen, 28 weken en 32 weken, nu weer iemand 12 weken... Ik wil ook zo graag! Zoontje heft het nu ook vaker over broertje/zusje (thanks to het stomme nijntje filmpje ). Ik heb een goed gevoel bij deze ronde, hopelijk snel een mooi ei en mbv de utrogestan een mooi resultaat.
nou 14 mm en bms van 7 klinkt al wel goed! hopelijk is 25 eh voldoende om de groei vol te houden en wie weet cd 10 weer pregnyl
Wat goed lw85! Ik duim mee! Wat shit cdokter! Sterkte! Bij mij momenteel kut.... Dag 20 en nog geen op loop 😢
@sasiej: Hoe is het nu? @cdokter: jij inmiddels door de provera wel ongesteld geworden? Hier op dag 11 follikelmeting gehad, niks gegroeid, nog steeds een eitje maar was gekrompen naar 11.5 en baarmoederslijm was 7. Nu ophogen naar 37.5 en donderdag terug. Viel wel even tegen maar we gaan weer verder.
LW85 Afgelopen vrijdag was me laaste pil provera nu wachten op de menstruatie. Met volle moed de ronde weer in
@Sasiej, hoe gaat het nu met je? @cdokter, snap wel dat je even wat afstand houdt, is allemaal niet niks. @LW85 balen zeg, hopelijk zien ze donderdag meer op de echo! Hier even stil geweest, wel meegelezen. Vandaag mijn eerste spuit weer gezet. Dus daar gaan we weer.
Succes met de nieuwe ronde lise! Cdokter al ongi? Lw85 he wat vervelend weer! Hopen op een betere echo morgen! Ik baal nog steeds als n stekker dag 25 en nog steeds helemaal niks 😓😢
Sasiej Nee nog niet Heb wel veel krampen duurt denk ik niet lang meer Het kan nog he de follikels groeien bij mij ook lanzaam
Ik ga voor je duimen meid! Ja i know maar hoe dan ook is het een slecht teken dat de medicatie niet werkt of slechter begind te werken
hey meiden t zit allemaal niet mee he 😙 hopelijk komen de eerste goede eitjes snel weer! en sasiej clomid staat er opzich om bekend dat hij na verloop van tijd minder kan doen. opzich niet heel gek maar wel vervelend. ... laatste ronde clomid voor jou denk ik en dan iui toch?
@Sasiej: pfff duur lang! Hier vanmorgen follikelmeting gehad, follikel nog steeds even klein, baarmoederslijmvlies wel 9 mm. Vorige keren betekende groeiend slijmvlies dat de follikels er aan kwamen! Nog even doorspuiten met 37.5 en dan zaterdagochtend terug voor weer een follikelmeting, dan hoop ik eens op goed nieuws!
nou dikke bms is wel fijn inderdaad ik kwam nooit verder 6 heb 1x een 7 gehad. als het zaterdag weer niets is zou ik vragen of je op mag hogen naar 50 (of naar 42,5 zoals ik had, dus ene dag 37,5 en andere 50) Succes ieg
I know meelanor, maar ben zo bang dat ik dadelijk niet eens meer een kans heb gezien de spuiten ook niet werken althans voor de operatie niet! Ik zou eigenlijk nog 3 pogingen zonder iui mogen maar weet niet of dat verstandig is! Lw85 shit nog steeds geen groei ik hoop idd dat t bms een voorproefje is van n mooie follikel! Bij mij helaas nog steeds helemaal niks
Hoi Dames, Ik begin vandaag met spuiten. Ik schrijf al even mee in een ander groepje, maar ik was benieuwd op welke tijdstippen jullie spuiten? Ik had eerst in gedachten rond 18h, ik dacht net tussen het werk en het eten door, maar nu zei men in ziekenhuis beter laat op de avond, omdat het ziekenhuis je vaak ook nog laat belt en je diezelfde dag dus nog kunt verhogen dan... Wat is jullie mening? In de ochtend ga ik zekr niet doen, want ben echt geen ochtendmens Bedankt alvast voor jullie reactie/tips.
Ola, Vanmorgen follikelmeting gehad, eitje 13 mm, baarmoederslijmvlies 9,9mm. Maandagochtend terug en niet ophogen. Denk dat hij nu doorgroeit, dat zou passen bij het verloop van de vorige rondes. @Katje: ik spuit rond 19uur, soms 19.30, bij ons is dat gelijk na het avondeten. Als in dan afruim haal ik gelijk de medicatie uit de koelkast en zet ik de spuit. Moet zeggen dat ik 1 dag in de week ook later of juist vroeger spuit ivm een avonddienst op werk en soms vergeet ik het ook en spuit ik ook pas later. Ik de k niet dag het heel nauw komt kijken, bij ons zeiden ze wel savonds omdat de controles/metingen overdag zijn en als je dan bij je afspraak krijgt te horen dat je moet ophogen of juist stoppen met spuiten dan kan je dezelfde dag nog aanpassen ipv dat je al gespoten hebt die dag.
Ik hoop het voor je meid! Ik ga duimen! Katja, ik deed het altijd rond 20u en als ik avonddienst had soms na mn avonddienst rond 00.00u Bij mij dag 29 en nog steeds niks
ik deed het rond 22.00 net voordat ik naar bed ging. Ik haalde het gonal-f doosje altijd uit de koelkast als ik het ging gebruiken en legde het op mn nachtkastje (als je hem aanbreekt mag hij 30 dagen buiten de koelkast liggen) (vond ook fijner als de vloeistof niet zo koud was) hmmm sasiej... dikke knuffel... kom nou ei.... Had jij al hormoonpompje gehad? En hebben ze jou wel eens op andere medicatie gezet? zijn er volgens mij 3 (misschien nog wel meer) puregon, menopur en gonal-f wie weet kunnen ze daar een beetje mee gaan spelen. Maar ik had bij jou altijd het gevoel dat ze je maar lieten aan tobben met een (voor jou) te lage dosis... Hopelijk snel een ei
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb gekozen voor gisteren 22H30, om dan in de toekomst altijd te zorgen tussen 22h en 23h thuis te zijn. In de week is dat normaal nooit een probleem. Meiden, het doet me pijn te lezen dat het hier ook niet allemaal van een leien dakje loopt in jullie groepje. (ok, anders zouden onze groepjes niet allemaal bestaan) Heb zelf ook 5 rondes aangeklooid met Clomid met slechts 2 eisprongen. Ik hoop nu ook op meer kansen met Gonal F. Ik hoop voor jullie allemaal snel een positieve zwangerschapstest. *samen sterk*
Sasiej hmmmm dikke knuffel Kom op eitje groeien Had sinds vrijdag beetje bruin verlies en zaterdag ook vandaag echt aangebroken morgen bellen naar ziekenhuis Dan weer beginnen met spuiten van menopur