wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Oh wat naar hè Nina. Geniet lekker van je wijntje en daarna jezelf weer even een schop je onder je kont geven 😉. Nog niet opgeven hoor! Tuurlijk duurt 10 oktober nog lang, maar alles kan nog. Positief blijven meis, je kan het!

2. Amare

Amare Niet meer actief

Tis dat ik geen wijn lust, anders had ik de fles met je leeg gedronken.
    De spanning voor de IUI neemt steeds verder toe, word steeds banger dat het niks gaat worden deze maand.

3. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    O Nina en Lise dikke hug!! Vervelend he die verdrietige momenten? Dames probeer de positiviteit vast te houden, al weet ik hoe moeilijk dat is!! Maar zoals secret angel al zei: jullie kunnen het! Lise ik ben zoo benieuwd wat je follikel hebt gedaan, ik duim voor je!

Secret angel ik weet het niet zo goed, logischerwijs zou ik zeggen dat je vanaf 1e dag menstruatie gewoon moet tellen maar ik zou voor de zekerheid even het zh bellen vandaag.

Cdokter wat fijn dat de cystes weg zijn, top! 11mm nou dat is er al eentje boven de 10. Hup hup nog even doorgroeien ik ben erg benieuwd wat hij zondag heeft gedaan! Zitten best wat dagen tussen is dat altijd zo bij jullie? Hier wordt vanaf 10mm al om de dag fm gedaan.

Ik heb vanochtend, een week na pregnyl een kv2v5 test gedaan om te kijken of het nog in mn lichaam zit. Nou mn action was gister spier wit maar bij deze nog een duidelijke pregnyl streep hoor. Die action testen ga ik mooi niet meer halen. Ik voeg even een foto bij..

Voor de pregnyl testers onder ons: moet ik nu morgen of overmorgen ochtend weer een testje doen om de pregnyl er uit te testen?? Dit is voor mij de eerste keer.

4. mybook1990

mybook1990 Actief lid

28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,
    Ik ben nieuw hier(sinds gister pas aangemeld), 27-9 begonnen met de 1e prik gonal F 50IE (zie ander topic, ik heb de tablet fase overgeslagen en zit direct in het priktraject). Maar wat bedoelen jullie met pregnyl streep en deze eruit testen?
    Ik ga vanaf nu gelijk dit topic volgen :)

5. Amare

Amare Niet meer actief

Geen groei, zaterdag terug, IUI wordt maandag verwacht.
    Indien man geen vrij kan krijgen, gaat de IUI niet door.

6. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Aaah Lise wat balen zeg:(. Jeetje ik had het zo gehoopt!

7. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @secretAngel: Geen idee hoe het met provera zit.. Misschien even de gyn. bellen? Ik krijg altijd primolut en daar begint het bloeden pas nadat je gestopt bent.

@cdokter: succes zondag! Hopelijk groeit het lekker door.

@Nina: Hier gister ook even een lekker glas wijn op, hoewel ik niet wilde drinken na de eisprong. Was het ook even helemaal zat, vriend had ook een slechte dag op werk en wilde lekker met een hapje en een wijntje op de bank chillen dus dat hebben we gedaan.

Waarom dnek je nu al dat het niet raak is? Je hebt nog even toch?

Vanmorgen was het ook zo rot, onderweg naar het kdv van mn zoontje kwam ik de buren/bevriend stel tegen die zwanger is van de tweede, nu 39 weken. Kan ik al slecht tegen. Waren we onderweg terug, komen we ook nog vrienden tegen (gezamenlijk van onze borrel/peuterspeelclub met pasgeboren baby.
    Vriend had het over weer een borrel met de hele bende (4 stellen, 4 peuters), maar dan zit ik daar dus met 3 vrouwen die een tweede hebben (eentje in mei, ander september, ander dus binnenkort) en ik als enige niet en dan ook niet eens zwanger. Ik heb er echt geeeeeen zin in. Ben ook uit de appgroep gegaan met excuus dat ik teveel groepsapps had en wel hoor via mijn vriend wat er wordt afgesproken :(. Het aller vervelendste is dat ze hints geven dat wij ook maar eens een tweede moeten, zo van: ja, S. is zo lief met onze baby, wil hij ook niet een broertje of zusje?
    HOU JE BEK! denk ik dan, kan e net inhouden het niet te zeggen.

@Jamie: Jij ook op vrijdag pregnyl gezet? Ik ook! Wel pas savonds hoor. Heb vandaag ook getest, duidelijke streep, donkerder dan bij jou wel. Omdat het zo kan schommelen ga ik eke dag testen. Tip: de Wonfdo tsesten van zwanger&kids zijn een stuk goedkoper en precies hetzelfde als die van kruidvat 2v5.

@Lise: neeeeeee joh! Kan je man zich niet ziek melden? Ik zou deze kans echt niet laten lopen hoor.

@Mybook: Leuk dat je meeschrijft! Pregnyl geeft een positief resultaat op een zwangerschapstest, vandaar dat je als je zo'n 2 weken na je eisprong test niet zeker weet of het nog van de medicatie is of niet. Als je eerst een negatieve test hebt gehad dan weet je zeker dat de pregnyl eruit is en een streepje erna dan van een zwangerschap is. Succes met spuiten! Waarom heb je de tabletten overgeslagen?

8. mybook1990

mybook1990 Actief lid

28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    :) dankje voor de uitleg. vanwege een ernstige lactose intolerantie(en in alle tablet kuren zit lactose) en zit met meer dingen met me gezondheid,waardoor het niet slim was me darmen dan ook weer te triggeren met toch lactose(of weer tabletten slikken die de reactie erop alleen maar uitstellen bij mij).

ow jeetje hoe weet je dan echt zeker, nadat je zo'n pregnyl spuit heb gezet, dat je mag testen en het ook echt positief is omdat je zwanger bent? als je dus niet eerst ergens negatief test, en constant positief vanaf een bepaalde dag dan weet je het eigenlijk nog steeds niet zeker? Hoop dat de arts of iemand me daar dan nog uitleg over gaat geven. Voor nu weet ik alleen gonal f prikken, donderdag echo en dan hoor ik pas weer verder. de pregnyl 5000IE wel in koelkast al klaar en uitleg gehad over prikken van deze vloeistof.

ps. ik moet nog even wennen aan hoe het forum en alles werkt, dus reageren op berichtjes van anderen, gaat zeker nog komen, als ik een beetje ingelezen ben enz. :)

9. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    #3129 ButterflyPassion, 29 sep 2016
    Laatst bewerkt: 29 sep 2016
    @Mybook welkom! Leuk dat je mee schrijft. Spannend he zo een eerste maand spuiten? Daarom testen LW en ik dus ook de pregnyl er uit. Zodat we de zwangerschapstesten eerst af zien lopen in hoe donker het streepje is, en daarna hopelijk weer op zien lopen! Dan weet je namelijk dat het door een zwangerschap komt. Daarmee wil ik in ieder geval voorkomen dat áls ik een positieve test krijg (ooit) ik twijfel of het niet de pregnyl is. Ja en ik ben ook een klein beetje een control freak..;)

@LW85 ik heb vorige week donderdag ochtend pregnyl gezet. Dus klopt precies dat die van mij iets lichter is dan die van jou;) . Thnx voor de tip! Ik ga eens zoeken op die testen, want wordt zo wel een duur grapje.
    En jeetje man wat irritant dat ze dat dan vragen he wordt het niet eens tijd voor een tweede, je zou eens moeten weten... Ik krijg de vraag ook wel eens, wordt het niet eens tijd voor een kindje van jou zelf? (Mijn man is 46).. Ik antwoord dan altijd ja eigenlijk wel maar het komt wanneer het komt. Mensen weten dan vaak wel hoe laat het is maar het snoert ze in ieder geval de mond. Maar ik zou niet gaan hoor, goed aan jezelf blijven denken dat is belangrijk. Wel balen dat precies je vriend het voorgesteld hebt, zou even niet weten hoe je er dan onder uit moet.

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Thanks voor de opbeurende reacties haha. Dat had ik wel even nodig.

@ Lise, balen dat je ei zich zo lui opstelt.. :p;) Ben benieuwd naar za. En idd, kan je man zich niet ziek melden? Ik zou echt eisen dat hij mee gaat :p. Wie weet zet je ei het opeens op een groeien, je weet maar nooit. Positief blijven.

@ Jamie, ik zou gewoon regelmatig even blijven testen, om de dag ofzo. Dan weet je in elk geval in welk tempo de Pregnyl eruit is.

@ Mybook, spannend, ik heb ook al gereageerd in je andere topic. Spannend, de eerste prikronde. Ging het prikken je goed af gisteren?

@ cdokter, succes zondag!!! Ik duim voor je!

@ LW85, ja rot is dat he? Ik kan me helemaal voorstellen - na het drama van gisteren haha - dat je daar niet echt op de wachten zit. Ik bedoel, please.. shut your f*cking face! ;);)
    Heeft de wijn bij jou ook gesmaakt?

Het is meer een gevoel dat het niet raak is. Mijn gevoelige tepels zijn sinds vandaag weg en ik ben ook niet meer vermoeid. Ik voel me eigenlijk hartstikke fit.
    Maargoed, dat hoeft niets te betekenen natuurlijk. Kon ik het maar iets meer loslaten haha!

Wat gaan jullie vandaag doen?
    XOXO.

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Mybook: aaah zo, ja dan is spuiten wel de beter optie inderdaad, niet iedereen reageert ook op clomid dus dan sla je dat iig ook over (duurde bij mij 3 rondes van ongeveer 40 voor bevestigd was dat ik er niet op reageer).

Ooh en van het ziekenhuis mag je vaak pas 15 dagen na pregnyl testen, hier zelfs 16 dagen zodat je iig weet dat het daar niet van komt, maar ik kan echt niet zo lang wachten :p. Als je ernaar vraagt zullen ze je dnek ik afraden om erder te testen omdat dat niet helemaal betrouwbaar is.

@Jamie: hoe voel jij je verder?Ik heb na de pregnyl 3 dagen niet kunnen poepen en had een heeeeele dikke buik pfff hahaha. Verder wat stemingswisselingen, zoals altijd met de behandelingen. Ook rechterborst doet pijn, maar nog pregnyl in mn lijf dus dat kan kloppen :p.
    Verder een beetje gemengde gevoelens over de utrogestan, heel blij omdat ik nu nog geen bloedverlies heb (gehad) en normaal wel al rond 3/4 dpo. Maar ik wordt er enorm duizelig/licht in mn hoofd van! Alsof ik dronken ben, kan dan niet eens recht lopen.

Ben ook zenuwachtig en nu al bezig met: wat als ik zwanger ben, hoe ga ik het uitleggen aan de gyn, of ga ik meteen naar de verloskundige, en wat als het er meer dan 1 is? Pfffff.

12. Amare

Amare Niet meer actief

Zo en dan nu even een wat minder egoïstische post:

Welkom mybook! Hoe gaat het spuiten je af? Valt het mee of niet?
    Binnenkort ook je eerst fm?

@jamie, het bekende Pregnylstreepje! Ik heb aan het einde van m'n cyclus om de dag getest. Maar het streepje staat bij mij tot aan m'n menstruatie, dus ben er maar mee gestopt.

@secretangel, ik heb geen ervaring met Provera, maar hopelijk mag je snel beginnen met een nieuwe cyclus.

@LW85, heerlijk hè de mensen die steeds vragen stellen. Die hebben er meestal ook geen weet van, dat het niet iets van zelfsprekends is.

13. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @LW85 je kreeg op woensdag klusverbod toch? En op vrijdag 3 grote follikels van rond de 20mm? Woensdag ochtend voordat je naar het ziekenhuis ging hebben jullie nog geklust en die eitjes zullen wel alsnog gesprongen zijn? Ja en een sterk zaadje die 3 a 4 dagen in leven is gebleven is de oorzaak van je zwangerschap...;) haha zo iets..?
    Ja met mij gaat het goed. Ik heb eigenlijk niks gemerkt van de hormonen. Dus daar ben ik blij mee. Dat was met clomid wel anders... Ik voel eigenlijk niks. Mn darmen werken gewoon fijn mee, En dat terwijl ik collitus ulcerosa heb dus dat is ook een uitzondering hihi. Voor de rest voel ik krampjes steekjes en kriebels in mn buik maar ik denk eigenlijk dat ik dat altijd wel heb en dat het dus niks is. Dat het nu alleen opvalt omdat ik er toch best veel mee bezig ben.
    Enige wat ik raar vind is dat ik normaal na mn eisprong ALTIJD behoorlijke contactbloedingen heb. Dat wil zeggen het moet echt op een handoekje anders kan ik midden in de nacht het bed gaan verschonen... En gister, ineens maar een paar drupjes toen ik naar de wc ging. Misschien is dit mijn heel prettige bijwerking van de hormonen??

@amare dit is mn eerste ronde pregnyl dus ik vind het wel leuk om te zien dat het streepje het ook bij mij doet hihi. Ik denk dat ik zaterdag nog eens test om te kijken of het er uit is en dan zo lang mogelijk uit proberen te stellen ;) vrijdag de 7e is mn nod.

14. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Cdokter wat fijn dat de cystes weg zijn, top! 11mm nou dat is er al eentje boven de 10. Hup hup nog even doorgroeien ik ben erg benieuwd wat hij zondag heeft gedaan! Zitten best wat dagen tussen is dat altijd zo bij jullie? Hier wordt vanaf 10mm al om de dag fm gedaan.

Bij mij groeien ze niet snel als ze boven de 14 zitten dan moet ik wel om de dag of 2 dagen tussen
    Maar ligt ook heel erg aan wie ik heb
    Ik zit in zwolle

15. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Jamie: Ja dat zat ik dus ook te denken hahaha. Maar ik denk dat ze me wel doorheeft omdat het al de tweede keer is dan (bij zwangerschap zoontje ook haha) maar hardmaken kan ze het dan niet.

16. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Zag dat ik net beetje bloedverlies heb

Heb het wel vaker maar dan alleen als ik de menopur omhoog moet
    Of zal het bms zijn die afbreekt die zat woensdag op 13

17. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ooh wat balen cdokter. Hopelijk is het niet je baarmoederslijmvlies en stopt het bloeden weer gewoon..

@Lise succes morgen bij je FM! Mn duimen draaien nog steeds hoge toeren voor een mooie gegroeide follikel voor jou!

Hoe is het met de andere dames op het wachtbankje?? Hier goed, vandaag 7dpo nog niet veel bijzonders. Voel me prima, alleen wat ongeduldig.... ;)

18. Amare

Amare Niet meer actief

Dank je wel! Ben ook zo benieuwd naar morgen!

Heb overigens mijn naam veranderd, Lise was iets te herkenbaar;)

19. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Aah vandaar! Ik vond het al zo toevallig dat de profiel foto hetzelfde was hihi. Ik zat vandaag ook te denken dat ik een minder herkenbare naam wil, misschien volg ik snel

20. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Was maar paar druppels nu weer opgehouden
    Zondag mogen we weer ben benieuwd

Deel Deze Pagina