wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Lief dat je reageert, zitten idd ook lekker aan een glaasje. Beetje ontspanning kan geen kwaad haha. Ik ga morgen Pregnyl bij spuiten en denk dat ik dan van mezelf vanaf vrijdag mag testen (ipv de maandag erop).
    Ik zal blij zijn als ik even geen pregnyl meer hoef te spuiten. Ik vind het openbreken van die ampullen echt irritant. Is al 2x mis gegaan. Gelukkig heb ik wel dunnere naalden dan die er standaard bij zitten (0.45 x 13 ipv de standaard 0.5 x 16 mm).

2. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Jamie1
    Nee heb nu geen bloedverlies meer
    Hoop dat het gauw morgen 11.15 is

Ben zo benieuwd naar jullie
    Hoop dat we allemaal zwanger zijn deze maand

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    cdokter: ik duim heel erg voor jullie zometeen! Zet m op!

Hoop ook dat het voor ons allemaal raak is haha! ;)
    Ik ben m'n huis aan het poetsen!
    Ben om 7u begonnen.. ;)

4. mybook1990

mybook1990 Actief lid

28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Dames,
    nou ik weet niet waardoor en hoe, maar buikkramp pff heb gewoon opeens een hevige menstruatie. Gister de 5e prik gonal f 50 gezet. Gister ochtend al heel licht roze slijm,steeds meer kramp over de dag en savonds al helder rood bloed en vannacht gewoon 3x wakker v/d kramp en veel stolsels en gewoon echt een goede menstruatie eigenlijk. Ik heb echt geen idee of dat dit ''normaal'' is. Lijkt mij ergens niet, een beetje licht boedverlies door stimuleren oke, maar echt menstruatie. ik vind het maar niks. Deze dag doorkomen met een warme kruik en morgen ochtend maar even naar de gyn.bellen wat ik hier mee aan moet. Heeft 1 van jullie dit ook al eens gehad?

Ook gister dus uit eten voor mijn zusjes verjaardag, ook eerder moeten afbreken(tussendoor heeft mij mijn mij naar huis gebracht want darmen erg onrustig ivm spastische darm die nu extra door de menstruatie krampen wordt geprikkeld, blij dat ik thuis op het toilet zat zeg maar). Heb de prikpen meegenomen in een klein koeltasje (en krijg binnenkort van een vriendin zo'n speciale tas met coldpack erin enz. die ook gebruikt wordt voor insuline spuiten koelbewaren). Maar ik dacht gister dus eigenwijs (zaten in een hoekje, niet zichtbaar met een tafel) ik zet die prik wel even hier, ging helemaal prima, alles stond op tafel en net op moment dat ik die naald eruit haal. staat er opeen een serveerster tegen me aan te kletsen, ja toch iets uit concentratie en ik denk de naald bewogen bij het eruit halen, want toen ik hem daarna dus eraf wilde draaien met het dopje erop, stond opeens de naald schuin en stak door het dopje heen zucht. En ook voor het eerst een lekkere flinke blauwe plek op de prikplek. Al doende leert men dus duidelijk, volgende keer gewoon het toilet maar opzoeken.

@Nina jij bent vroeg op haha. tenminste aan de ''opruim''. ik was ook al om 7 uur wakker, maar dat is mijn vaste tijd met medicatie innemen ook. Maar ik doe het nog lekker rustig aan hier, beetje thee drinken, krant lezen en nu achter de laptop.
    Zag je reactie van pas over zolang periode tijd voor een echo? duurt dat echt zo lang. hier hebben ze elke ochtend van 8-9 spreekuur vrij. zodat al jij die dag ervoor belt ofzo, altijd terecht kan voor een echo.Tenminste wat ik begrepen heb.

@Amara ik lees je berichtje net dat je op zaterdag een meting heb. is dat in elk ziekenhuis? ik heb geen idee hoe dat hier gaat eigenlijk.(klein ziekenhuis hier/ den helder). Flink balen dat de tijdens de fm het niet gegroeid was.

@Lw85/amara : wat zijn die ''bolletjes'' waar jullie het over hebben?

@Cdokter succes morgen

5. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Denk dat de bms dunner is geworden
    Verlies veel bloed balen
    Nog een uurtje

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @cdokter: balen zeg! Ik heb dat ook 1 ronde gehad, ik reageerde toen niet op de dosering dus werd al ongesteld op dag 19 terwijl er niks was gegroeid qua follikels. Mocht toen ophogen en aankijken hoe dat ging maar heb toen gekozen een keiwe to de te starten en primolut te nemen om echte menstruatie op te wekken.

@mybook: denk dat jij dan misschien ook niet reageert op deze dosering? Wel raar kan t lopen he.

Hier nog steeds streepje op de testen, dus pregnyl zit er nog in. Veel krampjes en bloedsaggerijnig. Dat hebik meestal week voor menstruatie dus denk dat ik iet zwanger ben deze tonde...

7. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @mybook jeetje wat balen dat bloedverlies. Heb het zelf gelukkig nog nooit gehad. Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt.

@Nina zo jij was lekker vroeg in de weer! Toen lag ik nog lekker op 1 oor hihi

@cdokter balen zeg weer bloedverlies, nog een half uurtje dan meer duidelijkheid hopelijk. Succes

Hier... ik baal. Ben verdrietig ik kan wel huilen. Doe het niet voor mn man en stiefkindjes maar ik baal gewoon zo erg van de situatie! Ik heb natuurlijk mn pregnyl er uit getest.. dacht dat dat me rust zou geven. Nu ben ik vandaag 9dpo/10 na pregnyl en vanochtend een spierwitte test. En ik maak me druk.. had ik niet gewoon een licht streepje moeten hebben als ik zwanger was? Ik weet dat het heus nog kan maar ik heb er geen vertrouwen meer in deze ronde. Weet je, een nieuwe behandeling en ik zat zo vol positieve energie. En ik hoop zó verschrikkelijk dat ik zwanger ben. Maar ik geloof het niet meer... of naja, ik ben zo bang dat het niet zo is. En ik wil het zó graag. (Iedereen hier natuurlijk). Ik wil weten hoe het voelt om zwanger te zijn dat er zo een klein hummeltje in mij groeit. Ook al zal ik als het zover is misschien wel balen van de kwalen maar dan weet ik in ieder geval hoe het voelt. Mn beste vriendin is hoogzwanger en kan elk moment bevallen. Ik ben zo blij voor haar maar ik had zo graag ongeveer gelijk gelopen met haar. Maart 2015 zei ik tegen mijn moeder: ik heb een september gevoel om zwanger te worden. Toen het november 2015 was zei mn moeder ach kop op. Wie weet is het volgend jaar september! Ik was toen zo verdrietig want dat was nog 10 maanden voor ons uit. En nú is het dié maand. En ik ben zo bang dat het wéér niet zo mag zijn...

8. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @LW85 ik heb wel eens gelezen dat de symptomen van menstruatie en zwangerschap heel veel op elkaar kunnen lijken dus het kan nog! Spannende week die er komen gaat

9. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Geen groei te zien jammer
    De bms is wel iets gegroeid zit op 13.5
    Mag nu 150 menopur spuiten
    Donderdag terug
    Baal er van had gehoopt dat het gegroeid was

10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Niet veel positieve verhalen hier hè? Wat balen allemaal meiden. De tijd kruipt voorbij, en ook voor mij gaat ie veel te langzaam.

Hier inmiddels dag 2 na de provera en geen menstruatie te bekennen. En oh wat baal ik ervan. Ik blijf maar naar de wc gaan, buikpijn genoeg. Maar ik had van de week wel steeds wat bloed bij het afvegen, nu heb ik zelfs dat niet meer. Mijn lontje is super kort en ik heb er af en toe echt geen zin meer in. En dan begin ik pas. Pffff... zou het makkelijker worden? Sterkte allemaal!

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dat korte lontje herken ik wel!
    Nu 10 dpo en nog steeds nergens last van.. Gister laatste shot Pregnyl gehad. Denk dat ik vanaf vrijdag ga testen als ik niet ongesteld word.
    Dit wordt een spannende week. Jamie, LW en ik gaan gelijk op..

12. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    #3172 ButterflyPassion, 3 okt 2016
    Laatst bewerkt: 3 okt 2016
    @Nina fijn dat je nu écht de laatste shot hebt gezet hihi. Wie weet is het juist een goed teken dat je helemaal niets voelt meid. Ik hoop het zo.

@cdokter wisten ze waar het bloedverlies vandaan kon komen? Ik hoop dat de hogere dosering wat oplevert!

@secretangel ik weet niet of provera hetzelfde werkt als primolut maar ik word altijd 3 a 4 dagen na de laatste pil ongesteld. Dus misschien komt het nog gewoon. Ik hoop voor je dat het vandaag gewoon doorbreekt. Met clomid had ik ook de hele cyclus een super kort lontje, met menopur en pregnyl nu niet. Dus misschien dat dat korte lontje minder wordt hoor.

Ja écht spannend he dames. Gister een rot dag gehad, nu wel weer goed gelukkig. Mijn man wilt echt niet dat ik ga testen als hij al op zijn werk is, hij wilt er echt bij zijn. Hij was echt teleurgesteld toen ik zei dat ik het komende week zelf in de gaten wilde houden, omdat hij het positieve moment heel graag samen wilt beleven. Mijn idee was eerst oplopende testen te zien en daarna roze en blauwe sokjes te kopen en die hem cadeau geven. Toen ik dat uitlegde vond hij dat gelukkig toch ook wel lief van mij, maar toch wilt hij het niet op die manier. Dus we hebben afgesproken om woensdag morgen (12dpo) voor het eerst te testen. Wilde vandaag niet meer testen omdat het me gister zo van mn stuk had gehaald, wat nergens op slaat overigens..

Hoe is het met de andere dames? Amare heb je de pregnyl al gezet?

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Nina: Zo jij bent vroeg op elke dag :p Laatste shotje zit erin... Ik test vrijdag met je mee!
    Ben zelf al paar dagen aan t testen ivm wanneer de pregnyl eruit is. Nog steeds een streep op 10 dagen erna, wanneer gaan ze die bijsluiter eens aanpassen :( Spannend he zo met zn drieen!

@Jamie: Gelukkig voel je je weer wat beter. Fijn dat jullie samen gaan testen, misschen kan je het op die manier wat meer loslaten. Succes met testen woensdag!

Hier dus alweer paar dagen aan het testen, streep staat er nu 10 dagen na de pregnyl nog duidelijk op. Ik geloof dat ik nu 9 dpo ben, heb sinds vrijdag echt veel krampachtig gevoel, beetje als ongesteld moeten worden. Gister zei mn vriend dat hij me de afgelopen dagen steeds zwaar onredelijk vindt en dat ik zeker zwanger ben. Ik dacht joh, de week voor ik ongesteld word ben ik altijd zo.
    Maar giste rmoest ik dus opeens huilen bij de serie die we kijken, en de personages gingen niet eens dood maar werden gered. `toen dacht ik hmmmmm, zou t?
    Maargoed, ik weet dus eigenlijk nog gewoon helemaal niks tot over een dag of 3/4..

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja lastig is dat he.
    Ik heb ook wel wat van die dingen als:
    - eergisteren een dag een opgeblazen gevoel gehad;
    - gisterenavond best hoofdpijn gehad;
    - afgelopen weekend wat krampjes (nu weer weg);
    - moody
    - goed kunnen ruiken (maar nu lijkt dat weer normaal.
    Maar al die dingen komen zo nu en dan en gaan ook weer weg. Bovendien is dit de eerste keer dat ik pregnyl gebruikt heb dus het kan ook allemaal daaraan liggen.
    Ik heb verder in elk geval geen bloedverlies o.i.d., dus dat is dan maar positief zullen we maar denken..

Ik ben idd elke dag vroeg op. Dat zit nou eenmaal in mijn systeem haha.

@ Jamie, ik snap dat je je rot voelde over die testen. Maar vergeet niet: het kan echt nog alle kanten op!

15. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Jamie: ze wisten niet waar de bloedverlies vandaan komt
    Vanmiddag effe naar ziekenhuis bellen
    Sinds de spuit van gisteren ben ik niet lekker veel misselijk

16. Amare

Amare Niet meer actief

Wat een spanning voor jullie dames!
    Hopelijk blijft de menstruatie uit!
    @Jamie, de testen willen nog niks zeggen! Hopelijk aanstaande woensdag een mooie tot voor jullie samen!
    @Nina, jeetje jij bent wel een vroege vogel! Spannend de laatste Pregnyl, hopelijk de laatste spuit die je hebt moeten zetten 😉
    @LW85, laten we hopen dat de emotie een teken is! Alleen dan wordt het nog spannend hoeveel baby's het straks zijn!
    @Cdokter, succes met het ziekenhuis straks!

Vanochtend kreeg ik telefoon van de gynaecoloog. Ze vertelde mij dat de IUI plek die we hadden toegewezen gekregen, normaal nooit gebruikt wordt en ze ons hier ook niet had in mogen plannen.
    Ze had een nieuw afspraak gemaakt voor ons. 10.00 zaad inleveren, 11.30uur inseminatie.
    Meteen duidelijk gemaakt dat dit voor ons absoluut geen optie is, man krijgt geen vrij en ik ben speciaal vannacht om 4.30uur opgestaan om Pregnyl te spuiten. De inseminatie zou dan ook 5 uur te vroeg plaats vinden.
    Uiteindelijk heeft ze later teruggebeld en maken ze een uitzondering, maar wat een energie, verdriet en woede kost dit weer
    Ik ben er van overtuigd dat de IUI nu wel goed moet gaan, want we hebben nu zoveel tegenslag vooraf gehad.

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh wat vervelend Amare! Jullie hebben zoveel tegenslag al gehad tot nu toe. Hopelijk kun je achteraf zeggen dat het allemaal niet voor niets is geweest.
    Hier begint de onzekerheid toe te slaan. Zou ik niet íets van meer concrete signalen moeten krijgen als ik zwanger ben?
    Ik bedoel, al is het maar meer krampen of vollere borsten? Of is het daar echt nog te vroeg voor? ;)

18. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @amare Jeetje wat een gedoe. Gelukkig maken ze een uitzondering maar ze hadden zelf toch ook wel kunnen bedenken dat je de pregnyl al had gezet.. Wat je zegt het móet nu toch wel gewoon raak zijn! Kan me de verdriet, woede en energie goed voorstellen

@ Nina ik heb vaak gelezen dat als dames dachten nou deze ronde wordt het zeker niets want ik heb geen enkel symptoom, dat het dan juist raak was. Dus hou hoop! Het zegt echt helemaal niets! Ik snap je gevoel goed. Ik druk ook wel eens op mn borst afgelopen dagen in de hoop of ik wat geks voel. Nee helemaal niets haha

@ LW85 vervelend he dat niét weten... hadden we maar een luikje in ons buik.

@cdokter jij gebruikt ook menopur toch? Ik had na het ophogen naar 112.5ie ook dat ik erg misselijk was. Ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt.

@ Nina, LW en Amare bedankt voor jullie oppepende posts tbv de testjes . Doet me goed!

O en ik heb ook een nieuwe gebruikersnaam zoals jullie zien! Jamie1 is ButterflyPassion geworden. :) Ik vond net zoals Amare mijn gebruikersnaam ook iets te herkenbaar..

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahahaha BP, dat kan ik me wel voorstellen. Ja ik heb ook geen geduld joh. De tijd gaat erg langzaam.
    De Pregnyl shot van gister was niet fijn trouwens. Ik had continu veel lucht in de spuit en op de een of andere manier deed het echt zeer. Naar ding. Hopelijk de laatste keer.
    Ahhhhhh ik hoop zo dat we alledrie komende week een positieve test gaan hebben (de anderen natuurlijk ook!!)

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie leeftijd :p

ik ben 26

Deel Deze Pagina